PORTAL (Strona 2)
Rynek zegarmistrzowski w czasie pandemii i po niej zmienił się diametralnie. Klienci zaczęli poszukiwać zegarków, które ułatwiają im funkcjonowanie w świecie wirtualnym, a także stawiać na marki zegarmistrzowskie, które realizują strategię zrównoważonego rozwoju. Na znaczeniu zyskał także rynek wtórny, który jeszcze kilka lat temu ogrywał marginalną rolę. Sprzedaż zegarków niemal…
/
Czytaj artykuł...
Sytuacja na światowych rynkach gospodarczych nie napawa optymizmem, dlatego też wiele osób decyduje się na spieniężenie posiadanych wyrobów jubilerskich. Większość udaje się w tym celu do lombardów lub salonów jubilerskich, inni sprzedają posiadaną przez siebie biżuterię na platformach sprzedażowych w sieci internetowej, a niewielka część posiadaczy luksusowej biżuterii wystawia ją…
/
Czytaj artykuł...
Sprzedaż biżuterii wykonanej ze złota i kamieni szlachetnych rośnie. W III kwartale 2021 klienci na całym świecie kupili 433 ton złota w biżuterii. Jak możemy przeczytać w raporcie Światowej Rady Złota, oznacza to wzrost o 33 proc. względem analogicznego okresu w roku ubiegłym. Te informacje mogą cieszyć i napawać optymizmem…
/
Czytaj artykuł...
narzędzia i maszyny jubilerskie są stale udoskonalane, aby spełnić oczekiwania producentów biżuterii. z roku na rok stają szybsze i wydajniejsze. Teraz przyszedł czas na ich miniaturyzację. Niemal wszyscy producenci sprzętu jubilerskiego dostrze- gli potrzebę dostosowania maszyn jubilerskich do nowych wymagań klientów, którzy poza jakością i funkcjonalnością kupowanego sprzętu, oczekują także…
/
Czytaj artykuł...
Cena złota stale rośnie. Te historycznie wysokie ceny są szczególnie istotne dla skupów, ponieważ nabywca ma zwykle tylko kilka minut na oszacowanie wartości kupowanych przedmiotów, a pomyłka może być bardzo kosztowna w skutkach. W wielu miejscach nadal można spotkać pomiar na kamieniu probierczym, ale przy dzisiejszym zróżnicowaniu stopów jest on…
/
Czytaj artykuł...
Nie każdy z nas ma możliwość zwiedzenia wszystkich muzeów i galerii, w których prezentowana jest biżuteria. Zapoznania się ze zdaniem twórców, którzy komunikują się ze światem za pośrednictwem małych obiektów sztuki biżuteryjnej. Na te oczekiwania odpowiada więc współczesna technologia, która pozwala na zwiedzenie muzeów na całym świecie bez wychodzenia z…
/
Czytaj artykuł...
Na polski rynek jubilerski dotarła moda na pierścionki i obrączki kupowane przez singielki Bycie samotną kobietą nie musi się już wiązać z kompleksami względem mężatek, na których palcach znajduje się obrączka. Kobiety niezależne same sobie kupują upragnioną biżuterię i z dumą prezentują biżuterię symbolizującą ich niezależność. Mieszanka mocy i piękna…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z Andrzejem Głodowskim, głównym projektantem biżuterii w firmie AG Design, której jest założycielem. Firma powstała w 1998 r. i od początku specjalizuje się w produkcji srebrnej biżuterii artystycznej. Artysta łączy srebro z tytanem, skórą oraz stalą i brązem. Jego inspiracja wypływa wprost z natury – w jego twórczości odnajdziemy…
/
Czytaj artykuł...
Na polskim rynku jubilerskim działa nieco ponad 4 tys. podmiotów gospodarczych zajmujących się produkcją i sprzedażą biżuterii. Co roku swoje podwoje zamyka kilkadziesiąt firm, gdyż ich oferta nie spotyka się z zainteresowaniem klientów. Część właścicieli salonów jubilerskich próbuje swoich sił w internecie, otwierając sklepy i galerie z biżuterią zarówno tradycyjną,…
/
Czytaj artykuł...
Obserwując polski rynek jubilerski, można zauważyć, że w kwietniu i maju znacznie wzrasta sprzedaż dewocjonaliów. Oczywiście sytuacja ta ma swoje uzasadnienie w związku z przygotowaniami do Pierwszej Komunii Świętej. Nie można jednak zapominać, że w naszym kraju sezon na biżuterię religijną trwa przez cały rok i zawsze znajdują się klienci…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z Wojciechem Piechowskim – mistrzem złotnictwa, menedżerem produktu w firmie Komet Jewellery, fotografem z zamiłowania – o fotografii jubilerskiej Czy twórcy biżuterii powinni inwestować pieniądze w specjalistyczne aparaty fotograficzne, czy może lepiej, by zlecali wykonanie zdjęć swojej biżuterii specjalistom? Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. Każde z rozwiązań…
/
Czytaj artykuł...
Opakowania jubilerskie są jednym z podstawowych produktów marketingowych, jaki może wykorzystać salon jubilerski i producent biżuterii, aby wypromować swoją markę. To także ważne medium, za pomocą którego docieramy ze swoim przekazem do potencjalnego klienta, dlatego tak istotne jest, aby spełniało ono oczekiwania konsumentów. Popyt na spersonalizowane opakowania otwiera szansę na…
/
Czytaj artykuł...