POLSKI JUBILER (Strona 217)

Jak zrobić wrażenie na kliencie

Manifest Międzynarodowej Organizacji Experiential Marketing – IXMA obwieszcza powstanie nowej generacji konsumentów, którzy nie ufają wiadomościom i reklamie, a przed dokonaniem zakupu sprawdzają źródła informacji i potrzebują rekomendacji znajomych. Jak sprawić, żeby tacy klienci zaczęli utożsamiać się z marką, którą wybiorą? Zdaniem specjalistów IXMA należy wywołać w nich “unikalne doznanie”.…

07-08/2007, SKLEP

Broszka i bransoleta Zobla

Zbiory współczesnej sztuki złotniczej gdańskiego muzeum zostały ostatnio znacząco wzbogacone, m.in. przez zakup broszki i bransolety autorstwa Michaela Zobla, należącego do najwybitniejszych współczesnych europejskich złotników. Jego prace wyróżnia odważna forma i zaskakujące łączenie bursztynu ze złotem, diamentami i innym szlachetnymi kamieniami. Zakupione do zbiorów prace wykonane są ze złota i…

07-08/2007, PANORAMA

Summary

The pastoral cane of amber and silver for cardinal Tarcisio Bertone The pastoral cane of amber and silver designed by well known artist Mariusz Darapikowski was given on Saturday to the secretary of state of the Holy See, cardinal Tarcisio Bartone. The archbishop, Tadeusz Gacłowski has presented him with this…

07-08/2007, SUMMARY

Liczy się dobry pomysł!

O tym, jak prowadzić galerię w centrum handlowym z Moniką Gajewską-Poppe z Galerii Lewanowicz rozmawia Honorata Szczypek. Lokalizacja to jeden z głównych elementów, jakie należy brać pod uwagę myśląc o otworzeniu galerii w centrum handlowym. Trzeba też mieć pomysł na jej wystrój i ofertę oraz dobrych współpracowników, którzy pomogą w…

07-08/2007, SKLEP

10 tysięcy złotych od Deutsche Bank

Deutsche Bank przekazał na potrzeby Muzeum Bursztynu 10 tysięcy złotych. Darowizna została przeznaczona na wzbogacenie kolekcji przyrodniczej. Zbiory inkluzji powiększyły się o: bryłkę, zawierającą dwie pszczoły, bryłkę z dużym okazem pasożytniczej pszczoły i bryłkę z kilkoma rodzajami muchówek, mrówkę, rzadko występującym roztoczem i gałązkami tui. Trzy unikatowe inkluzje są interesujące…

07-08/2007, PANORAMA

Bursztynowe inkluzje zwierzęce w biżuterii

Janusz Kupryjanowicz Muzeum Ziemi PAN Cykl kameralnych wystaw bursztynu z kolekcji Warszawskich Zbiorów Bursztynu Muzeum Ziemi PAN w Warszawie odbywa się na targach Złoto Srebro Czas w ramach imprez towarzyszących pod hasłem Muzea na targach. W 2002 roku zaprojektowany został długofalowy program prezentowania kolejno wszystkich ciekawszych problemów związanych z aktualną…

07-08/2007, BURSZTYN

Już nie tylko polski bursztyn w Las Vegas

JCK to jedne z najbardziej znaczących targów na świecie, jednak ciągle brakuje na nich dobrej promocji polskiego bursztynu – zauważa Mariusz Gliwiński, właściciel firmy Ambermoda, który od wielu lat sprzedaje swoje wyroby na amerykańskim rynku. Warto brać przykład z innych, choćby z doskonałej promocji larimaru, niebieskiego kamienia z Dominikany. Targi…

07-08/2007, TARGI

Kolekcja Georga Laue

Muzeum Bursztynu sukcesywnie gromadzi i poszerza kolekcję o nowe, interesujące bursztynowe eksponaty. Między innymi, dzięki dofinansowaniu z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w wysokości 250 000 złotych, udało się zakupić kolekcję należącą do prywatnego antykwariusza z Monachium, Georga Laue. Sześć najwyższej klasy obiektów stworzonych przez wybitnych mistrzów gdańskich XVII i…

07-08/2007, PANORAMA

Globalizacja gustów i trendów

Juvelirnoje Obozrienie Rosyjski potencjał Rosyjski rynek jest odporny na globalizację gustów. Jak dowodzi sondaż przeprowadzony przez miesięcznik Juvelirnoje Obozrienie rosnący popyt na wyroby z żółtego złota na świecie nie jest powszechną tendencją w Rosji. Z relacji z targów w Bazylei wynika, że rosyjscy przedsiębiorcy z uwagą obserwują światowe trendy. Są…

07-08/2007, Z PRASY EUROPEJSKIEJ

AMBERMODA otworzyła galerię i pracownię w Sopocie

Od lipca Mariusz i Danuta Gliwińscy zapraszają do nowootwartej autorskiej galerii w Domu Pod Wieżą w Sopocie. Lokal obejmuje nie tylko galerię i biuro, ale także otwartą pracownię. Firma umożliwia swoim klientom obserwowanie procesu tworzenia biżuterii. W pomieszczeniu obok showroomu znajdują się stanowiska jubilerskie, gdzie powstają kolekcje – opowiada Danuta…

07-08/2007, RYNEK

Liczby miesiąca

71 713 tyle osób odwiedziło Muzeum Bursztynu w Gdańsku w ciągu 12 miesięcy od jego otwarcia 10 000 złotych przekazał gdańskiemu muzeum Deutsche Bank na zakup inkluzji źródło: Muzeum Bursztynu w Gdańsku…

07-08/2007, PANORAMA

06/2007

06/2007