POLSKI JUBILER (Strona 10)
Do 31 marca 2022 r. trwała w Dubaju Wystawa Światowa Expo 2020. Pawilon Polski – z ponad milionem gości – stał się centrum wydarzeń artystycznych i spotkań biznesowych. Już od pierwszych dni pawilon Polski realizował założone cele, stając się miejscem spotkań polskich przedsiębiorców z zagranicznymi kontrahentami. Każdego dnia zespół ekspertów…
/
Czytaj artykuł...
Skala wpływu pandemii na polski rynek jubilerski jest ogromna. Na całym świecie branża zegarmistrzowska stara się, przewidując przyszłość, znaleźć rozwiązanie w tej nowej sytuacji i odnajduje je w cyfryzacji. Cyfryzacja branży zegarmistrzowskiej staje się coraz powszechniejsza i mimo sporych problemów z jej wprowadzeniem, wiele podmiotów gospodarczych inwestuje pieniądze w jej…
/
Czytaj artykuł...
Na naszych oczach następuje powolny proces odchodzenia od biżuterii postrzeganej jako przedmiot materialny ku biżuterii wirtualnej. Biżuteria – przedmiot utylitarny – staje się wirtualnym projektem, istniejącym tylko w przestrzeni cyfrowej. Nowoczesne technologie na stałe zagościły na rynku jubilerskim. Wielu twórców ogranicza swoje działania jedynie do tworzenia projektów biżuteryjnych, które nigdy…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z Angeliką Kwiatkowską, projektantką biżuterii Pani biżuteria została zaprezentowana na wystawie „Wspomnienia” w czasie tegorocznego Festiwalu Srebra w Legnicy. Wzbudziła emocje i podziw dla pani talentu. Skąd wzięło się u pani zainteresowanie biżuterią jako medium ukazującym uczucia i emocje? Biżuterią interesuję się tak naprawdę od liceum. Chodziłam do Liceum…
/
Czytaj artykuł...
Polskie społeczeństwo niezwykle szybko przyswaja sobie wszelkie nowości informatyczne. Lubi korzystać z udogodnień oferowanych przez firmy informatyczne. Dlatego też zdziwienie budzi fakt, że branża jubilerska niezwykle rzadko wykorzystuje tę cechę Polaków do promocji biżuterii. Odnotowania wymaga fakt, że na świecie coraz więcej marek jubilerskich wprowadza aplikacje, które pozwalają osobom zainteresowanym…
/
Czytaj artykuł...
Wszystkie podmioty działające na rynku jubilerskim, i to nie tylko polskim, będą zmuszone do poddania się koncepcji przemysłu 4.0. Jest to koncepcja opisująca proces transformacji technologicznej i organizacyjnej przedsiębiorstw, który obejmuje integrację łańcucha wartości, wprowadzanie nowych modeli biznesowych oraz cyfryzację produktów i usług. Wdrażanie tych rozwiązań możliwe jest dzięki wykorzystaniu…
/
Czytaj artykuł...
Od 22 do 26 maja w szwajcarskim mieście Davos odbywało się Światowe Forum Ekonomiczne 2022, podczas którego politycy z całego świata zastanawiali się nad zmianami, jakie pojawiły się w światowych gospodarkach po ustaniu pandemii. Politycy, ekonomiści i liderzy opinii dyskutowali na temat rozwoju gospodarek poszczególnych państw na świecie. Ich postanowienia…
/
Czytaj artykuł...
Pandemia wymusiła zmiany na polskim rynku jubilerskim. Większość sprzedawców, twórców i producentów biżuterii przeniosła swoją ofertę do sieci, gdzie poszukiwała sposobu na pozyskanie nowych klientów. Decyzja o poszerzeniu oferty o sprzedaż online przez większość uczestników rynku oceniana jest pozytywnie, gdyż dzięki niej poszerzyli oni zakres swojej działalności i zwiększyli grono…
/
Czytaj artykuł...
Jubilerzy, złotnicy, srebrnicy czy bursztynnicy posiadający warsztaty są obecnie w bardzo dobrej sytuacji. Normy narzucane przez UE oraz wymagania klientów sprawiają, że rodzinne firmy jubilerskie cieszą się coraz większym zainteresowaniem Polaków. Produkcja biżuterii prowadzona tradycyjnymi metodami staje się w obecnych czasach coraz popularniejsza. Troska o środowisko naturalne sprawia, że klienci…
/
Czytaj artykuł...
Właściciele sklepów z biżuterią, przygotowując się na przyjęcie klientów, muszą zatroszczyć się o odpowiednie wyeksponowanie wyrobów jubilerskich. W dzisiejszych czasach nie wystarczy już posiadanie odpowiedniej jakości ekspozytorów oraz dobrze oświetlonych gablot jubilerskich, dziś trzeba zatroszczyć się o każdy szczegół – od podłogi po zapach w naszym sklepie. Należy także działać…
/
Czytaj artykuł...