POLSKI JUBILER » NUMERY » 2013 (Strona 8)
W 22 maja w warszawskiej Galerii Mokotów swoje nowe oblicze odsłonił salon Noble Place – miejsce, gdzie znaleźć można jedne z najbardziej ekskluzywnych marek świata. Wyrafinowane arcydzieła sztuki zegarmistrzowskiej i jubilerskiej tak prestiżowych i unikatowych marek, jak Cartier, Chopard, Boucheron, Piaget, Roberto Coin, Montblanc, Baume&Mercier, ST Dupont, Raymond Weil, Tag…
/
Czytaj artykuł...
CERTINA z okazji swoich 125 urodzin zdecydowała się na wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej swojej marki. Nowe logo szwajcarskiego producenta sportowych czasomierzy odzwierciedla najistotniejsze wartości firmy oraz wprowadza rewolucyjną zmianę z czerwieni na zieleń. CER TINA może pochwalić się długą i bogatą historią. Bracia Kurth założyli firmę w Grenchen w 1888…
/
Czytaj artykuł...
Podczas Międzynarodowych Targów Gdańskich Amberif, które odbyły się pod koniec marca, ogłoszone zostały wyniki i przyznane nagrody w konkursie „Bursztynowe Rzemiosło” – kategoria juniorzy, temat „szczęśliwa 13”. W konkursie licznie wzięli udział uczniowie Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie. Swoje prace zaprezentowały Katarzyna Ciesielska, Anna Szewczyk, Zuzanna Nowicka, Ewa Klimczak, Joanna…
/
Czytaj artykuł...
Atlantic Worldmaster 1888 „The Original” jeszcze nie trafił na sklepowe półki, a już wzbudza bardzo duże zainteresowanie wśród fanów klasyki i stylu retro. Nowość będzie dostępna w polskich salonach z zegarkami od czerwca 2013 roku. Zegarek wzorowany na klasycznym modelu produkowanym w latach 40. ubiegłego wieku będzie można kupić…
/
Czytaj artykuł...
W tym roku firma Westpack obchodzi swoje sześćdziesiąte urodziny. Z tej okazji przygotowała dla swoich klientów wiele niespodzianek. Westpack to duńska firma, której 60-letnie doświadczenie w branży jubilerskiej i zegarmistrzowskiej gwarantuje wysoką jakość. Szeroki asortyment o bogatej kolorystyce i oryginalnym wzornictwie w połączeniu z konkurencyjnymi cenami zadowala nawet najbardziej wymagających…
/
Czytaj artykuł...
Bożena Czarnecka została laureatką głównej nagrody w Międzynarodowym Konkursie na Projekt Biżuterii z Bursztynem Amberif Design Award 2013 „Po prostu pierścionek”. Jury doceniło jej pracę za płynny charakter. Na konkurs nadesłano 152 projekty z 17 krajów. Bożena Czarnecka stworzyła pracę, w której utrzymała spontaniczność procesu tworzenia do tego stopnia, że…
/
Czytaj artykuł...
Toruński Oddział Stowarzyszenia Historyków Sztuki zaprasza do udziału w XIV Sesji Naukowej z cyklu „Rzemiosło artystyczne i wzornictwo w Polsce” poświęconej zegarom mechanicznym, która odbędzie się w kwietniu 2013 roku. To kolejne spotkanie specjalistów różnych dziedzin zajmujących się zegarami rozmaitych typów w różnych kontekstach: historycznym, artystycznym, technicznym, kultury i obyczaju,…
/
Czytaj artykuł...
Jubileuszowa 40. edycja targów INHORGENTA MUNICH już za nami. Tegoroczne targi pod wieloma względami można ocenić jako udane. Jak na dojrzałą i pewną siebie 40-latkę przystało targi zaprezentowały się w tym roku z wyjątkowym rozmachem. W obliczu historii targów nie sposób nie sięgnąć do początków tej ważnej dla europejskiej branży…
/
Czytaj artykuł...
Polscy jubilerzy i złotnicy najczęściej kupują kamienie do 0,50 Ct, w czystościach VS-SI oraz barwach G-H. Kamieniami o wyższych masach zainteresowani są złotnicy. Polacy zmieniają także swoje upodobania dużo częściej niż jeszcze kilka lat temu. Decydują się na zakup diamentów o barwach i szlifach fantazyjnych. Klienci salonów jubilerskich stają się…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z Adélą Brabcovą – prezesem Diamonds International Corporation Polska Sp. z o.o. oraz Jiřím Švestkiem – D.I.C. na temat rynku diamentów. Polski Jubiler: Państwa firma zajmuje się przede wszystkim sprzedażą diamentów. A jak podkreślają właściciele firm jubilerskich funkcjonujących na polskim rynku, to właśnie diamenty są najlepiej sprzedającymi się…
/
Czytaj artykuł...
Zainteresowanie sprzedażą biżuterii za pośrednictwem sieci jest coraz powszechniejsze. Wykorzystanie nowoczesnych sposobów komunikowania się z klientami wiąże się z problemem ukazania oferowanej biżuterii możliwie jak najdokładniej. Sprzedawcy muszą zadbać o wizualizację biżuterii, dzięki wykonywaniu zdjęć biżuterii oraz animacji. Sprzedając biżuterię w sieci zarówno właściciele salonów jubilerskich, jak i galerii z…
/
Czytaj artykuł...