POLSKI JUBILER » NUMERY » 2013 » 01/2013

Zegarek dla aktywnych

Rok 2013 marka zegarków Atlantic rozpoczyna mocnym uderzeniem, wprowadzając na rynek nową odsłonę sportowej linii zegarków Searock. W ofercie po raz pierwszy pojawiły się modele zegarków z gumowym paskiem. Zegarki z linii Atlantic Searock charakteryzuje mocny, sportowy design. Efekt taki osiągnięto dzięki zastosowaniu masywnego pierścienia w połączeniu z paskiem wykonanym…

01/2013, AKTUALNOŚCI

Gdańsk Stolicą Branży

Od 20 do 23 marca w Gdańsku odbędzie się 20. edycja Międzynarodowych Targów Bursztynu, Biżuterii i Kamieni Jubilerskich. W Gdańsku swoje produkty zaprezentuje 450 firm z Polski, Belgii, Czech, Litwy, Niemiec, Ukrainy i Włoch, a także kupcy z ponad 50 krajów świata. Targi mają charakter branżowy, są dostępne wyłącznie dla…

01/2013, AKTUALNOŚCI

Wyjątkowy jubileusz

Inhorgenta Munich odbywać się będzie od 22 do 25 lutego. Jedna z najważniejszych międzynarodowych imprez targowych będzie w tym roku obchodziła wyjątkowy jubileusz: 40-lecie istnienia.   Targi przyciągają co roku około 1200 wystawców i ponad 30 000 branżowych kupców z całego świata. Swoim zakresem targi obejmują wszystkie segmenty branży jubilerskiej:…

01/2013, AKTUALNOŚCI

Mobilna rewolucja

Powszechna bankowość mobilna, czyli możliwość obsługi konta na telefonie komórkowym, smartfonie lub tablecie, to kolejny etap w rozwoju szybkiego i wygodnego dostępu do finansów. Można wprawdzie powiedzieć, że m-banking w Polsce jeszcze raczkuje, ale płatności mobilne funkcjonują na polskim rynku już od pewnego czasu.     Korzystamy z nich płacąc…

01/2013, AKTUALNOŚCI

Zastrzeżona biżuteria

Twórcy i projektanci biżuterii coraz częściej borykają się z problemem kopiowania ich dzieł sztuki jubilerskiej. Zgodnie z polskim prawem kopia powinna być oznakowana, tak aby nie nosiła znamion fałszerstwa. Jednak w przypadku biżuterii „naśladowcy” rzadko decydują się na odniesienia do pierwowzoru. Praktyka pokazuje, że najlepszym sposobem na zapewnienie praw autorskich…

01/2013, PROBLEM BRANŻY

Srebro w hurcie na najwyższym poziomie

Największą liczbą klientów w czasach kryzysu mogą poszczycić się hurtownie biżuterii srebrnej. Preferencyjne warunki sprzedaży, upusty dla stałych klientów oraz wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom sprawia, że właściciele hurtowni nie muszą obawiać się stagnacji na rynku. Dzięki stałemu zainteresowaniu biżuterią srebrną w polskich salonach jubilerskich, a także eksportowi biżuterii na zachód Europy,…

01/2013, TEMAT MIESIĄCA

01/2013

01/2013

Złoto przez internet

Coraz większa liczba klientów decyduje się na zamawianie biżuterii w hurtowniach złota za pośrednictwem internetu. Większe zaufanie do transakcji handlowych za pośrednictwem sieci sprawia, że właściciele salonów jubilerskich mogą na bieżąco uzupełniać asortyment. Hurtownie złota, działające na terytorium naszego kraju, stale uzupełniają asortyment o biżuterię wykonaną według najnowszego i najmodniejszego…

01/2013, TEMAT MIESIĄCA

Jewelery Polish Style

Polish jewelry market is valued by experts at around 1.5 billion US dollars per year. Poles spend their money to buy jewelry which they regard not only as beautiful and valuable items or capital investment, but also as an investment in the contemporary art. More recently, the jewelry market has…

01/2013, JEWELER MARKET (ENG)

Produkcja w niepowtarzalnych seriach

Producenci biżuterii prześcigają się w wymyśleniu sposobów na pozyskanie nowych klientów. Na naszym rynku najczęściej mamy do czynienia z producentami biżuterii srebrnej. Firmy te starają się zaskakiwać swoich klientów niepowtarzalnym wzornictwem i atrakcyjną ofertą cenową.   Ręcznie robiona biżuteria Producenci srebrnej biżuterii oferują klientom ręcznie robioną, srebrną biżuterię. Nie wykonują…

01/2013, TEMAT MIESIĄCA

The Stone of Optimism

Striped flint is becoming Polish export merchandise. Jewelry made from the striped flint is now a Polish hallmark. It has appeared in the collections of the best recognized designers; the largest jewelry companies in the country now include it in their offer. Striped flint can only be found in the…

01/2013, JEWELER MARKET (ENG)

Metale szlachetne w polskich salonach

W polskich salonach jubilerskich dominuje biżuteria z żółtego i białego złota. Klienci sklepów chętnie kupują kosztowności, które wykonane są ze złota. Polacy nie gardzą także srebrem i tytanem. Zachowania klientów, w sklepach z biżuterią poza granicami naszego kraju, świadczą o fakcie, że stosunkowo szybko rośnie popularność „kolorowego” złota, które wykorzystywane…

01/2013, TEMAT MIESIĄCA
Strona 1 z 212