POLSKI JUBILER » NUMERY » 2013
Od 14 grudnia do 17 stycznia w Galerii Otwartej w Sandomierzu zaprezentowane zostaną wszystkie nagrodzone podczas 22. Międzynarodowego Konkursu Sztuki Złotniczej prace. W 2013 roku konkurs odbywał się pod hasłem Bunt, które nawiązuje do europejskich protestów „Oburzonych” i sympatyków ogólnoświatowego ruchu „Occupy Wall Street“. Wymogiem konkursu, a tym samym festiwalu,…
/
Czytaj artykuł...
Twórcy zegarków prześcigają się w wymyślaniu modnych i funkcjonalnych modeli czasomierzy. Zależy im przede wszystkim na tym, aby zegarki były wciąż kupowane i nie przegrywały konkurencji ze smartforami i tabletami. Czasomierze stają się powoli nowoczesnymi gadżetami, które poza podstawowymi funkcjami, czyli wskazywaniem daty i godziny, łączą się z internetem czy…
/
Czytaj artykuł...
Coraz częściej przeciętny klient zainteresowany zakupem produktu lub usługi poszukuje informacji w internecie. Aktywność w sieci może dawać firmie istotną przewagę nad konkurencją. Decyzja o wyborze narzędzi zależy od rodzaju prowadzonej działalności oraz potencjalnej grupy klientów. Przygotowując promocję firmy należy pamiętać, że internet szybko się zmienia. Coraz większą popularnością cieszą…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z Jackiem Ostrowskim, projektantem biżuterii i założycielem firmy Ostrowski- Design. Jego biżuteria znajduje się m.in. w Muzeum Bursztynu w Gdańsku, Museum of Modern Art w Kanadzie, Muzeum Bursztynu w Kaliningradzie w Rosji, jak również w The Hunterian Museum and Art Gallery w Glasgow w Szkocji. Polski Jubiler: Zdjęcie biżuterii…
/
Czytaj artykuł...
Klienci przyzwyczaili się i chętnie korzystają z możliwości zakupu srebrnych półfabrykatów i biżuterii za pośrednictwem sieci. Liczba klientów hurtowni systematycznie rośnie. Wpływ na taki stan rzeczy ma dostosowanie asortymentu do oczekiwań klientów. Z usług hurtowni półfabrykatów korzystają zarówno duzi producenci, jak i początkujący twórcy. Właściciele hurtowni wnikliwie badają rynek i…
/
Czytaj artykuł...
Z roku na rok wzrasta na rynku jubilerskim liczba transakcji dokonywanych za pośrednictwem internetu. Sprzedawcy biżuterii, osoby prowadzące zakłady złotnicze i detaliczni klienci chętnie dokonują zakupów „jubilerskich” w sklepach internetowych. Jednak wciąż, mimo rosnącej liczby sklepów internetowych, małym zainteresowaniem kupujących cieszą się kamienie jubilerskie. Osoby zainteresowane kupnem kamieni mają duże…
/
Czytaj artykuł...
Niemal wszystkie firmy funkcjonujące na polskim rynku mają swoje strony internetowe, za pomocą których oferują swoje usługi. Twórcy biżuterii i jej sprzedawcy także coraz chętniej wykorzystują internet jako narzędzie umożliwiające sprzedaż swoich produktów. Aby jednak uniknąć przykrych niespodzianek i nieoczekiwanych kłopotów, przedsiębiorca, który rozpoczyna lub prowadzi działalność w internecie, musi…
/
Czytaj artykuł...
W sklepach jubilerskich oferowana jest głównie biżuteria dla kobiet. Ani producenci biżuterii, ani jej projektanci nie decydują się na sprzedaż biżuterii przeznaczonej dla mężczyzn. Męska biżuteria powszechnie kojarzona jest przede wszystkim ze spinkami do mankietów i krawata oraz zegarkiem. Jednak obserwując tendencje panujące w światowej modzie jubilerskiej, można zauważyć, że…
/
Czytaj artykuł...
W salonach jubilerskich w całej Polsce, a przede wszystkim w internetowych w sklepach z biżuterią, coraz lepiej sprzedaje się męska biżuteria. Polacy najchętniej sięgają po zegarki, bransoletki oraz spinki do mankietów. Mężczyźni chętnie kupują modne gadżety, także te wykonane z drogocennych kruszców. Dlatego też dobrze sprzedają się pozłacane pendrive’y, smartfony,…
/
Czytaj artykuł...
Kiedyś mężczyźni nosili biżuterię przede wszystkim ze względu na potrzebę podkreślenia prestiżu. Biżuteria męska także współcześnie służy do podkreślenia pozycji społecznej. Drogie, markowe zegarki czy oprawki do okularów świadczą o statusie materialnym je noszącej osoby. Jednak nie można zapominać, że współczesna męska biżuteria autorska ma przede wszystkim umożliwić zamanifestowanie poglądów,…
/
Czytaj artykuł...
Małe, najczęściej rodzinne salony jubilerskie znikają z mapy Polski. Ich miejsce zajmują galerie z biżuterią autorską bądź salony sieciowe. Te ostatnie powoli wypierają małych przedsiębiorców. Właściciele salonów jubilerskich muszą więc zawalczyć o swoją pozycję na rynku. Postarać się wypromować swoją markę oraz zaistnieć na rynku commerce, aby móc współistnieć na…
/
Czytaj artykuł...
Od 4 do 6 października odbyła się w Warszawie 14. edycja targów biżuterii i zegarków Złoto Srebro Czas. Swoje wyroby biżuteryjne oraz narzędzia jubilerskie, maszyny i opakowania zaprezentowało 305 wystawców z kraju i zagranicy. Targi dały możliwość zapoznania się z tendencjami panującymi w modzie biżuteryjnej i zegarkowej w Polsce. Odwiedzający…
/
Czytaj artykuł...