POLSKI JUBILER » NUMERY » 2012 (Strona 10)

Salon ze złotą biżuterią

Złota biżuteria w salonie jubilerskich jest podstawowym asortymentem. Klienci udając się na zakupy do jubilera chcą kupować biżuterię z certyfikatami i dostawać pełną informację na temat biżuterii, w którą zamierzają zainwestować środki finansowe. Polacy przeznaczając swoje pieniądze na biżuterię, chcą nie tylko posiadać piękny przedmiot biżuteryjny, ale także chcą mieć…

02/2012, TEMAT MIESIĄCA

Zakup przez kliknięcie

Coraz więcej podmiotów gospodarczych funkcjonujących na polskim rynku jubilerskim decyduje się na poszerzenie liczy swoich odbiorców i otwiera sklepy internetowe. Zazwyczaj prowadzenie salonu w sieci jest swoistym uzupełnieniem sprzedaży prowadzonej w tradycyjnym sklepie. Niemniej na polskim rynku można znaleźć coraz więcej firm, które ograniczyły się jedynie do prowadzenie sprzedaży biżuterii…

02/2012, SKLEP

Słowacki obsydian

Obsydian jest szkłem wulkanicznym powstającym przez szybkie krzepnięcie lawy zasobnej w krzemionkę. Wysoka zawartość krzemionki (około ¾ objętości) jest powodem dużej lepkości i wysokiego stopnia jej polimeryzacji. Fig. 1. – szczególna postaćobsydianu. Krzemionka h a m u j e dyfuzję atomów, zapob i e g a j ą c wczesnej…

02/2012, GEMMOLOGIA

02/2012

02/2012

Arata Fuchi

Arata Fuchi to młody i niebywale utalentowany japoński artysta. Pracuje we Florencji, do której przybył w 2003 roku, aby podjąć naukę na Le Arti Orafe. Wcześniej zdobył wykształcenie na kierunku wzornictwa p r z e m y s ł o w e g o w Tokyo Zokei University. Na koncie…

02/2012, WZORNICTWO

Nowości na rynku jubilerskim

Stale zmieniający się rynek jubilerski wymusza na producentach biżuterii dostosowanie swojej oferty do zmieniających się oczekiwań klientów. Trendy w modzie jubilerskiej powodują, że polscy producenci biżuterii niemal na bieżąco uzupełniają swój asortyment nowościami. Większość producentów tworzy biżuterię w małych seriach, sprawdzając czy kolejny model znajdzie swoich zwolenników wśród klientów salonów…

01/2012, PROBLEM BRANŻY

Biżuteria pod ochroną

Jednym z podstawowych sposobów na pozyskanie partnerów handlowych jest udostępnienie biżuterii podczas wszelkiego rodzaju imprez targowych. Klienci są gotowi podpisywać kontrakty handlowe w momencie, gdy mają możliwość dokładnego obejrzenia całej oferty producenta biżuterii. Jednak transport a następnie zaprezentowanie biżuterii czy kamieni szlachetnych potencjalnym kupującym wiąże się z ryzykiem. Znacznie bowiem…

01/2012, TEMAT MIESIĄCA

Im lepsze zabezpieczenie tym mniejsza składka

Decydując się na ubezpieczenie salonu jubilerskiego należy liczyć się z dużymi wydatkami. Firmy ubezpieczeniowe niechętnie decydują się na ubezpieczenia branży jubilerskiej, co powoduje, że zabezpieczenie salonu przed wszystkimi możliwymi niebezpieczeństwami będzie wymagało od właścicieli salonów jubilerskich płacenia wysokiej składki ubezpieczeniowej. Nie można jednak pozwolić sobie na beztroskę i nie ubezpieczyć…

01/2012, TEMAT MIESIĄCA

Salon jubilerski pod nadzorem

Zapewnienie bezpieczeństwa salonowi jubilerskiemu jest dla wszystkich właścicieli priorytetem. Odpowiednio zabezpieczony salon umożliwia właścicielom nie tylko podpisanie korzystnej polisy ubezpieczeniowej i zniwelowanie niebezpieczeństwa kradzieży, ale także wpływa na budowanie pozytywnego wizerunku w oczach klientów. Na polskim rynku można wybrać zabezpieczenia dostosowane do konkretnych oczekiwań właścicieli sklepów. Już w niemal każdym…

01/2012, TEMAT MIESIĄCA

Zabezpieczony salon jubilerski

Właściciele salonów jubilerskich, galerii oraz butików z biżuterią zazwyczaj stają przed problemem, w jaki sposób eksponować swój asortyment potencjalnemu klientowi. Z jednej strony zależy im, aby klienci mieli możliwość pełnego zapoznania się z ofertą, obejrzenia wszystkich kosztowności znajdujących się w asortymencie. Z drugiej strony muszą możliwie najdokładniej zabezpieczyć swoją biżuterię…

01/2012, TEMAT MIESIĄCA

Ubezpieczenie dla branży jubilerskiej

Niewątpliwie jednym z większych problemów, przed jakim staje branża jubilerska, jest ubezpieczenie biżuterii, metali i kamieni szlachetnych czy maszyn jubilerskich, które mogą stać się łupem złodziei. Właściciele salonów jubilerskich i galerii, producenci biżuterii czy sprzedawcy kamieni szlachetnych nie są najlepszymi klientami firm ubezpieczeniowych działających na terytorium Polski. Właściciele wyrobów jubilerskich,…

01/2012, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria za szybą

Biżuteria umieszczona na witrynie sklepowej rodzi potencjalne zagrożenia. Złodzieje mają do niej bardzo łatwy dostęp, może zostać także uszkodzona na skutek wybicia szyby. Dlatego też część właścicieli salonów jubilerskich decyduje się na nieumieszczanie kosztowności na witrynie sklepowej, aby nie narażać się na włamanie i stratę biżuterii. Nie można jednak zapominać,…

01/2012, TEMAT MIESIĄCA