POLSKI JUBILER » NUMERY » 2012 » 03/2012
Jeszcze do końca przyszłego roku małe przedsiębiorstwa mogą korzystać z różnorakiego wsparcia ze środków publicznych. Wsparcie to dotyczy zarówno firm dopiero rozpoczynających działalność gospodarczą (start-ups), jak również rozwoju firm już działających. Środki te przeznaczone są m.in. na projekty inwestycyjne, działalność badawczo-rozwojową, doradztwo, szkolenia i inne działania. Głównym źródłem finansowania są…
/
Czytaj artykuł...
450 wystawców z 15 krajów prezentowało w tym roku swoje towary podczas Międzynarodowych Targów Bursztynu, Biżuterii i Kamieni Jubilerskich AMBERIF. Na targi przybyło 6336 właścicieli galerii, sklepów jubilerskich i hurtowni. Dziewiętnasta edycja imprezy, która odbyła się w dniach 21-24 marca 2012 roku w Centrum Targowym MTG SA pokazała, że branża…
/
Czytaj artykuł...
W Galerii Techne w Poznaniu odbyła się wystawa biżuterii młodej poznańskiej artystki Magdaleny Sokolnickiej, tegorocznej absolwentki Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, Wydziału Architektury i Wzornictwa. Prace zgromadzone na wystawie „Folki-polki” to biżuteria inspirowana polską sztuką ludową – udany remake i powrót do przeszłości. Magdalena Sokolnicka wpisuje się swoimi pracami w bardzo…
/
Czytaj artykuł...
Historyczne i współczesne zegarki linii Airman firmy Glycine, coraz lepiej rozpoznawalnej na naszym rynku, można oglądać w salonie odCzasu odCzasu w Złotych Tarasach w Warszawie. Na wystawie prezentowane są cztery historyczne egzemplarze zegarków. Pierwszym z nich jest egzemplarz z generacji Airman, uznawanej za pierwszą i produkowanej w latach 1953-1960. …
/
Czytaj artykuł...
Na polskim rynku jubilerskim pojawia się coraz większa liczba butików oferujących różnego rodzaju biżuterię okazjonalną. Coraz większą popularnością cieszą się w Polsce sklepy z biżuterią ślubną. Butiki oferujące pannie młodej dodatki do sukni ślubnej zapełniły niszę na rynku. Sądząc po dużym zainteresowaniu wśród klientów, sklepy z biżuterią ślubną znalazły…
/
Czytaj artykuł...
Polki przywiązują ogromne znaczenie do pierścionka zaręczynowego. Jest to rodzaj biżuterii, który cieszy się największym zainteresowaniem wśród klientów salonów jubilerskich. Właściciele sklepów z biżuterią starają się, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, zaoferować klientom możliwie największy wybór pierścionków zaręczynowych. Klienci z roku na rok stają się bardziej wymagający i szukają biżuterii, która będzie…
/
Czytaj artykuł...
Platynowa biżuteria sprzedaje się w Polsce w bardzo niewielkich ilościach. Jednak wartość jednorazowych zakupów platynowej biżuterii znacznie przewyższa wartość zakupów złotej biżuterii. Nie wynika to tylko z faktu, że platynowa biżuteria jest droższa od biżuterii złotej. Analitycy podkreślają, że na platynę decydują się najbardziej wymagający i najbogatsi klienci. Nie…
/
Czytaj artykuł...
Klienci salonów jubilerskich starając się znacznie obniżyć koszt pierścionka zaręczynowego albo stworzyć niepowtarzalny okaz biżuteryjny przynoszą ze sobą starą biżuterię, bądź – co zdarza się równie często – kamień szlachetny i proszą o oprawienie go w złoto. Polacy starają się łączyć zarówno swoje przywiązanie do tradycji rodzinnych, jak również…
/
Czytaj artykuł...
Stale rosnące zainteresowanie kupnem produktów za pośrednictwem internetu nikogo już nie dziwi. Klienci mimo początkowych obaw związanych z kupnem biżuterii przez internet teraz zaczęli dokonywać ich coraz częściej. Chęć aktywnego uczestnictwa w sprzedaży biżuterii za pośrednictwem sieci rodzi potrzebę posiadania innowacyjnych narzędzi marketingowych, skutecznych managerów sprzedaży i ciągłego podglądania…
/
Czytaj artykuł...
Miłośników zabytkowej biżuterii nie trzeba przekonywać, że drogocenne klejnoty z poprzednich wieków to małe dzieła sztuki. Rosnące zainteresowanie biżuterią antykwaryczną na świecie spowodowało, że organizowanych jest coraz więcej aukcji, na których pod młotek idą dawne precjoza. Pierścionek art déco 20-30. XX w. platyna, 1 diament ~ 1,45 ct, 20 diamentów,…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z Ewą Sereczyńską, dyrektor zarządzającą Swarovski Poland Polski Jubiler: Firma Swarovski dysponuje w Polsce już 19 sklepami z biżuterią. Czy w najbliższym czasie planujecie Państwo otwarcie nowych salonów? Ewa Sereczyńska, Managing Director Swarovski Poland: Rzeczywiście, obecnie firma posiada 19 butików w Polsce, z czego 4 (Warszawa Arkadia, Warszawa…
/
Czytaj artykuł...