POLSKI JUBILER » NUMERY » 2011 (Strona 7)
Brak stabilizacji na rynkach finansowych nie musi źle wróżyć branży jubilerskiej, która nie ma powodów do obaw. Z opublikowanego raportu KPMB wynika, że w 2010 roku wydatki Polaków na biżuterię wyniosły 1 164 mln złotych. Raport wskazuje także, że w najbliższym czasie, mimo niestabilnej sytuacji ekonomicznej, wydatki Polaków na dobra…
/
Czytaj artykuł...
Stale rosnące zainteresowanie klientów masową i tanią biżuterią staje się dla właścicieli salonów jubilerskich coraz większym zagrożeniem. Klienci bowiem decydując się na zakupy masowej biżuterii, rzadziej zaglądają do salonów i kupują pełnowartościową biżuterię.Część właścicieli salonów jubilerskich podjęło walkę z producentami masowych dodatków i oferuje w swoich sklepach biżuterię, nie tylko…
/
Czytaj artykuł...
Właściciele salonów jubilerskich nadal sprzedają biżuterię z diamentami. Największym zainteresowaniem klientów cieszą się pierścionki z małymi kamieniami szlachetnymi. Pomimo kryzysu na światowych rynkach biżuteria z kamieniami szlachetnymi znajduje swoim odbiorców. Z całą pewnością wpływ na taki stan rzeczy ma moda na pierścionki zaręczynowe z brylantami. Nic nie wskazuje na to,…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z Arkadiuszem Hakało,właścicielem firmy Diamondchand Polski Jubiler: Państwa firma zajmuje się przede wszystkim sprzedażą kamieni szlachetnych, szczególnie diamentów. Jak oceniają Państwo zainteresowanie zakupem diamentów przez jubilerów i złotników? Czy w ostatnim czasie sprzedaż diamentów wzrosła? Arkadiusz Hakało: Mimo trwających wakacji zainteresowanie kamieniami luzem jest wysokie. Porównując aktualną sytuację do…
/
Czytaj artykuł...
Jubilerzy i złotnicy są najlepszymi klientami firm specjalizujących się w sprzedaży kamieni szlachetnych. Kamienie przez nich kupione używane są do tworzenia biżuterii, która oferowana jest klientowi indywidualnemu. Jednocześnie złotnicy i jubilerzy są osobami, które często pośredniczą w sprzedaży kamieni szlachetnych. Klienci salonów jubilerskich oczekują od ich pracowników wiedzy na temat…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z MichałemKosiorem, kierownikiembiura MiędzynarodowegoStowarzyszenieBursztynników. Polski Jubiler: Wsłuchując się w głos przedstawicieli branży jubilerskiej można stwierdzić, że w ciągu ostatniego czasu znacznie zmniejszyła się liczba sprzedawanej biżuterii. Czy branża bursztynnicza także boryka się z kłopotami? Czy w ostatnim czasie spadła sprzedaż bursztynowej biżuterii? Michał Kosior, kierownik biura Międzynarodowego Stowarzyszenia Bursztynników:…
/
Czytaj artykuł...
W salonach jubilerskich, oprócz biżuterii z kamieniami szlachetnymi, klienci szukają także biżuterii nieco tańszej. Często sięgają po kosztowności z bursztynem i ostatnio modnym krzemieniem pasiastym. Rodzime kamienie cieszą się popularnością, gdyż twórcy tego rodzaju biżuterii wykorzystują niekonwencjonalne wzornictwo. Bursztyn i krzemień pasiasty w ostatnim czasie zyskują nowych zwolenników. Klienci stawiają…
/
Czytaj artykuł...
Można się jeszcze zapisać na bezpłatne szkolenia „Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP” w Tarnowie (5-7.10.2011) i w Opolu (19-21.10.2011). Uczestnikami trzydniowych warsztatów mogą zostać przedsiębiorcy, pracownicy kadry zarządzającej oraz pracownicy organizacji rzemiosła i przedsiębiorczości z sektora mikro, małych i średnich firm. Szkolenie ma za zadanie wzmocnić potencjał adaptacyjny…
/
Czytaj artykuł...
Zarówno diamenty jak i inne kamienie szlachetne mogą mieć niemal identyczny wygląd, a różnić się znacząco w swoich właściwościach. Jubilerzy, złotnicy czy właściciele salonów jubilerskich muszą mieć pewność, że kupowane przez nich kamienie szlachetne są kamieniami, które spełniają wszystkie normy jakościowe. Jak na razie nie wymyślono lepszego sposobu na sprawdzenie…
/
Czytaj artykuł...
7 września w Poznaniu odbędzie się bezpłatna konferencja poświęcona branżowym rozwiązaniom IT oraz nowościom na rynku jubilerskim, zorganizowana przez firmę ODL Sp. z o.o. Podczas spotkania zaprezentowane zostanie oprogramowanie, które pomoże usprawnić pracę firmy w procesach projektowania (P.A.T. Bugała), grawerowania (P.A.T. Bugała), magazynowania oraz sprzedaży biżuterii również przez Internet (ODL…
/
Czytaj artykuł...
Zmiany na rynku jubilerskim wymuszają na niemal wszystkich uczestnikach branży dostosowanie się do potrzeb klientów. Wielu jubilerów i właścicieli salonów jubilerskich w ostatnim czasie, obcinając koszty, zrezygnowało z kupna gotowej biżuterii i zajęło się produkowaniem jej we własnym zakresie. Na polskim rynku jubilerskim pojawiły się nowe podmioty gospodarcze, które oferują…
/
Czytaj artykuł...