POLSKI JUBILER » NUMERY » 2011 (Strona 12)
W rok po przyjeździe do Stanów Zjednoczonych udało mi się zatrudnić w firmie wytwarzającej srebrną biżuterię. Ponieważ była to masowa produkcja idąca dziennie w kilka, kilkanaście tysięcy sztuk, jej standard był wątpliwy i często sprowadzał się do jakości niedrogich świecidełek, którymi poniektórzy przez brak rozeznania biznesowego i trendów na rynku…
/
Czytaj artykuł...
Zakończyła się 32. edycja Legnickiego Festiwalu SREBRO, podczas której odbyło się 16 wystaw, spotkania z artystami, 20. urodziny STFZ, promocja książki podsumowującej „srebrne sesje”, koncert i happeningi. Podczas ogłoszenia laureatów 20. MKSZ SEXY wręczono nagrody pieniężne oraz rzeczowe o łącznej wartości ponad 50 tys. zł. 20 i 21 maja Legnica…
/
Czytaj artykuł...
Na polskim rynku jubilerskim pojawia się coraz więcej osób chcących zawodowo zająć się tworzeniem biżuterii. Nie wszystkim wystarczają proste sposoby tworzenia ozdób, które polegają na nawlekaniu koralików na druty jubilerskie. Ci, którym zależy na osiągnięciu w swojej działalności perfekcyjności, decydują się na zakup programów do projektowania biżuterii. Komputerowe wspomaganie projektowania…
/
Czytaj artykuł...
Dzieci i młodzież stały się pełnoprawnymi uczestnikami rynku konsumpcyjnego. Producenci różnorodnych produktów już od dawna starają się pozyskać jak największą rzeszę młodych odbiorców. Do niedawna walka o najmłodszego klienta nie dotyczyła rynku jubilerskiego. Jednak w ostatnim czasie sytuacja ta ulega zmianie. Kolekcje biżuterii coraz częściej tworzone są z myślą o…
/
Czytaj artykuł...
Branża jubilerska stara się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów. Na polskim rynku jubilerskim można znaleźć niemal wszystko – od biżuterii papierowej po diamentowe kolie. Producenci biżuterii starają się dostosować swoją ofertę do potrzeb rynku i oferują wyroby, które cieszą się zainteresowaniem klientów nie tylko w Polsce, ale także poza jej granicami.…
/
Czytaj artykuł...
Polski rynek biżuterii srebrnej wydaje się być ustabilizowany. Po wielkiej fali otwarć hurtowni z biżuterią i półfabrykatami srebrnymi nastąpił czas rozwijania się rynku. Hurtownicy znaleźli swoich klientów, a właściciele salonów jubilerskich mogą korzystać z różnorakiej ofert poszczególnych sprzedawców. Coraz rzadziej można spotkać się z sytuacją, w której właściciele salonów jubilerskich…
/
Czytaj artykuł...
Kamienie szlachetne najczęściej łączone są ze złotem i platyną. Jednak na polskim rynku jubilerskim coraz częściej można spotkać się z sytuacją, że diamenty, szafiry czy szmaragdy łączone są ze srebrem czy tytanem. Biżuteria tworzona, na razie tylko przez artystów, zyskuje coraz większą rzeszę zwolenników i nie można wykluczyć, że ich…
/
Czytaj artykuł...
Właściciele salonów jubilerskich muszą uzupełniać swój asortyment wraz ze zmianami dokonującymi się na rynku jubilerskim oraz obowiązującą w danym sezonie modą. Niemal w każdym sklepie z biżuterią można znaleźć popularne charmsy, beadsy czy bransoletki ze skóry, srebra czy złota. Jednak w tym sezonie na polskim rynku jubilerskim obowiązywać będzie moda…
/
Czytaj artykuł...
Każdy właściciel salonu jubilerskiego, poza zapewnieniem klientom możliwości wyboru biżuterii z różnorodnych jej rodzajów, musi także zadbać, aby wybrana przez odbiorcę ozdoba została odpowiednio opakowana. Opakowanie biżuterii jest jednym z niezbędnych elementów, nie tylko marketingu prowadzonego przez dany salon jubilerski, ale także budowania wizerunku salonu w oczach klientów. Nie można…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z Stanley Bark, Country Manager,Swatch Group Poland Polski Jubiler: Jak ocenia Pan polski rynek zegarmistrzowski? Jakie jest zainteresowanie Polaków zegarkami „z górnej półki”? Stanley Bark, Country Manager, Swatch Group Poland: Z natury jestem optymistą, dlatego też nie zaskakuje mnie sytuacja szwajcarskich marek zegarmistrzowskich na polskim rynku. Wystarczy powiedzieć, że…
/
Czytaj artykuł...
Powszechnie wiadomo, że najważniejsza w salonie jubilerskim jest biżuteria. Jednak jeśli nie będzie ona odpowiednio wyeksponowana to z całą pewnością nie znajdzie swoich odbiorców. Umiejętność odpowiedniego wyeksponowania biżuterii jest podstawowym elementem, który umożliwi właścicielom salonów jubilerskich pozyskanie nowych klientów. Właściciele salonów jubilerskich, którzy umieszczają swoje kosztowności bez zaplanowanej wcześniej strategii,…
/
Czytaj artykuł...