POLSKI JUBILER » NUMERY » 2011 » 09/2011 (Strona 3)

Walka z masówką

Stale rosnące zainteresowanie klientów masową i tanią biżuterią staje się dla właścicieli salonów jubilerskich coraz większym zagrożeniem. Klienci bowiem decydując się na zakupy masowej biżuterii, rzadziej zaglądają do salonów i kupują pełnowartościową biżuterię.Część właścicieli salonów jubilerskich podjęło walkę z producentami masowych dodatków i oferuje w swoich sklepach biżuterię, nie tylko…

09/2011, PROBLEM BRANŻY

Kamienie szlachetne nadal w modzie

Właściciele salonów jubilerskich nadal sprzedają biżuterię z diamentami. Największym zainteresowaniem klientów cieszą się pierścionki z małymi kamieniami szlachetnymi. Pomimo kryzysu na światowych rynkach biżuteria z kamieniami szlachetnymi znajduje swoim odbiorców. Z całą pewnością wpływ na taki stan rzeczy ma moda na pierścionki zaręczynowe z brylantami. Nic nie wskazuje na to,…

09/2011, TEMAT MIESIĄCA
Strona 3 z 3123