POLSKI JUBILER » NUMERY » 2011 » 07-08/2011 (Strona 2)

Zielony smok synonimem biżuterii

Czwarte Letnie Targi Trendów Jubilerskich i Zegarkowych Jubinale 2011, najmłodsza impreza branży jubilerskiej w Polsce, na stałe wrosła w kalendarz wielu firm, właścicieli galerii, sklepów jubilerskich i hurtowni. Ciągły rozwój imprezy potwierdzają statystyki odwiedzin branżowych gości, których liczba zwiększa się z roku na rok. Cztery lata to czas, przez który…

07-08/2011, TARGI

Brzeszczoty, rylce, ramka

Praca złotnika to nie tylko perfekcyjne umiejętności warsztatowe, ale także wiedza na temat odpowiedniego doboru narzędzi. W każdej pracowni jubilerskiej powinny znajdować się narzędzia, które znacznie usprawnią pracę z metalami szlachetnymi. Zanim zdecydujemy się na wybór odpowiednich narzędzi warto przyjrzeć się ich wadom i zaletom. Ramki do piłek Typowe metalowe…

07-08/2011, WARSZTAT JUBILERSKI

Biżuteria z tkaniny

Sprzedaż biżuterii wykonanej z różnego rodzaju tkanin rośnie w dynamicznym tempie. Coraz więcej twórców projektuje biżuterię z niecodziennych materiałów, firmy jubilerskie wykorzystują motywy oraz sposoby wykorzystania tkanin stosowane od stuleci, a klienci chętnie poddają się modzie na biżuterię wykonaną z różnego rodzaju włókien. Na polskim rynku jubilerskim moda na biżuterię…

07-08/2011, RAPORT

Suma ubezpieczenia od ognia wyższa niż suma ubezpieczenia od kradzieży

Rozmowa z Jarosławem Oleksym,Prezesem Zarządu Alea Broker Polski Jubiler: Jakie ubezpieczenie powinien mieć każdy salon jubilerski? Jarosław Oleksy, Prezes Zarządu Alea Broker: Podstawowym ubezpieczeniem jest ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych. Właściciel salonu powinien je rozszerzyć o ryzyka kradzieży z włamaniem, rabunku oraz kradzieży zwykłej. Dodatkowym zabezpieczeniem dla każdego…

07-08/2011, PROBLEM BRANŻY

Kosztowności pod nadzorem

Salony jubilerskie decydując się na skorzystanie z oferty firm ubezpieczeniowych stają przed wielkim dylematem. Z jednej strony są zmuszone skorzystać z ofert firm funkcjonujących na rynku i spełnić wszystkie ich wymagania, a z drugiej muszą liczyć się z sytuacją, w której ubezpieczyciel nie pokryje wszystkich kosztów związanych z kradzieżą biżuterii.…

07-08/2011, PROBLEM BRANŻY

Bursztyn w nowej odsłonie

Okres urlopowy jest najlepszym czasem dla branży bursztynniczej. Sprzedaż biżuterii z bursztynem w czasie wakacji znacznie wzrasta. Z całą pewnością wpływ na taki stan rzeczy mają wyjazdy Polaków nad Bałtyk, ale także przyjazdy do naszego kraju zagranicznych turystów. Nic nie wskazuje na to, że w tym roku sytuacja ta miałaby…

07-08/2011, TEMAT MIESIĄCA

Bursztyn w salonie jubilerskim

Biżuteria z bursztynem jest ponadczasowa. Moda na nią nie przemija, jednak z biegiem czasu zmieniają się sposoby jej tworzenia oraz wzornictwo wykorzystane przez producentów biżuterii. Zamawiając asortyment do salonu jubilerskiego warto wziąć pod uwagę uwarunkowania rynkowe oraz preferencje klientów. W salonie jubilerskim w czasie tegorocznych wakacji nie może zabraknąć bursztynowej…

07-08/2011, TEMAT MIESIĄCA

07-08/2011

07-08/2011

Mix srebra z plastikiem

Projektanci biżuterii starają się zainteresować potencjalnego kupca coraz bardziej niecodziennymi połączeniami materiałów. Nikogo nie dziwi już oprawienie diamentów w srebro czy łączenie platyny z tytanem. Teraz przyszedł czas na połączenie srebra z plastikiem. Plastikowe oczka, kolorowe koraliki czy małe plastikowe figurki łączone są ze srebrem tworząc nietypową biżuterię. W polskich…

07-08/2011, TEMAT MIESIĄCA

Dobry design przede wszystkim

Rozmowa z Magdaleną Kwiatkiewicz,inicjatorką powstania Galerii YES,prywatnej galerii promującej sztukę złotniczą i dokonania polskich projektantów. Współzałożycielką i współwłaścicielką firmy YES Biżuteria. Polski Jubiler:Galeria YES powstała niemal 15 lat temu. Od tego czasu zaprezentowano w niej prace zarówno czołowych polskich projektantów,jak i początkujących artystów.Jak według Pani zmieniło się w tym czasie…

07-08/2011, TWÓRCZOŚĆ ZŁOTNICZA

Biżuteria, która musi znaleźć się u jubilera

Właściciele salonów jubilerskich zazwyczaj okres wakacyjny traktują jako czas na opróżnienie swoich salonów z biżuterii, która nie spotkała się z zainteresowaniem klientów w ciągu całego roku. Starają się przygotować swój sklep na czas zwiększonych zakupów, które rozpoczynają się w branży jubilerskiej późną jesienią. Nie można jednak zapominać, że klienci niezależnie…

07-08/2011, TEMAT MIESIĄCA

Diamenty w Warszawie

W Warszawie do końca czerwca można było obejrzeć kolekcję diamentów firmy Diamonds International Corporation, eksperta w dziedzinie diamentów inwestycyjnych. Zwiedzający mogli podziwiać koronę Miss Universe 2010, wysadzaną 268 diamentami. A także wyjątkowe okazy kamieni inwestycyjnych do 12,5 ct. Wszystkie kamienie oprawione są w czternastokaratowe złoto, a ogólna wartość tej oryginalnej…

07-08/2011, PANORAMA
Strona 2 z 3123