POLSKI JUBILER » NUMERY » 2011 » 05/2011 (Strona 3)

Dyplomy dla najlepszych

12 maja w Galerii YES będzie miał miejsce wernisaż wystawy Dyplomy z Katedry Biżuterii 2010 Akademii Sztuk Pięknych z Łodzi. Wszyscy odwiedzający poza obejrzeniem prac absolwentów będą mieli okazje podziwiać także obiekty biżuteryjne wykonane przez pedagogów łódzkiej ASP. Galeria YES, prezentuje najciekawsze dokonania artystów projektujących biżuterię artystyczną. W galerii do…

05/2011, PANORAMA

Biżuterię w hurcie sprzedam

Masowe zainteresowanie klientów sztuczną, tanią biżuterią spowodowało, że na polskim rynku biżuteryjnym jak grzyby po deszczu zaczęły pojawiać się hurtownie biżuterii modowej. Popyt na tanie dodatki spowodował, że importerzy sztucznej biżuterii zaczęli otwierać punkty sprzedażowe na terenie całej Polski, oferując swoim klientom niemal każdy rodzaj popularnej biżuterii. Hurtownie oraz sklepy…

05/2011, TEMAT MIESIĄCA

Szkolenie z public relations

Związek Rzemiosła Polskiego zaprasza wszystkich zainteresowanych na bezpłatne szkolenia z zakresu PR w małych i średnich przedsiębiorstwach. Szkolenia odbywają się w ramach projektu „Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP” realizowanego przez Związek Rzemiosła Polskiego, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt przewiduje przeprowadzenie cyklu 26 szkoleń w największych miastach Polski,…

05/2011, PANORAMA

Czas na modne dodatki

Twórcy biżuterii starają się maksymalnie zaskakiwać swoich klientów i oferować im niecodzienne rozwiązania w dziedzinie biżuterii. Jedynym z nich jest z całą pewnością pojawiająca się na polskim rynku jubilerskim biżuteria papierowa i biżuteria dżinsowa. Papierowe ozdoby zaczęły pojawiać się na rynkach jubilerskich od 2005 roku i od tego czasu zyskują…

05/2011, TEMAT MIESIĄCA

Tajlandzkie targi w Pałacu Kultury i Nauki

Od 2 do 5 czerwca w Warszawie odbędzie się trzecia edycja targów Tajlandia Expo. Organizatorzy przewidują, że pierwsze dwa dni targów poświęcone będą głównie spotkaniom biznesowym pomiędzy tajskimi wystawcami i polskimi przedsiębiorcami. Polscy biznesmeni będą mogli przyjrzeć się egzotycznym produktom i usługom w kategoriach: moda, artykuły spożywcze, biżuteria, wyroby użytkowe…

05/2011, PANORAMA

Błysk na biżuterii

Biżuteria wyeksponowana w salonie jubilerskim ulega zanieczyszczeniu – traci swój blask, matowieje. Właściciele sklepów z biżuterią muszą bardzo często czyścić swój asortyment, przez co biżuteria może ulec zniekształceniom. Dlatego też starają się jak najmniej ingerować w biżuterię, którą posiadają w swoim salonie. Naprzeciw oczekiwaniom klientów wychodzą właściciele sklepów z akcesoriami…

05/2011, WARSZTAT JUBILERSKI
Strona 3 z 3123