POLSKI JUBILER » NUMERY » 2010 (Strona 19)

Sztabki, zegarki, monety

Od momentu, gdy światowe rynki opanowała recesja, można zaobserwować zwiększone zainteresowanie klientów kupnem sztabek złota. Złoto przestało być tylko kruszcem jubilerskim, a stało się bezpieczną lokatą kapitału. W ubiegłym roku sztabki złota były jednym z popularnych prezentów komunijnych, ponieważ gwarantowały zysk i stanowiły cenny prezent, którego wartość w przyszłości może…

03/2010, TEMAT MIESIĄCA

Prezent na zamówienie

Zdarza się, że klienci wymagają więcej od właścicieli salonów jubilerskich i producentów biżuterii, niż ci są w stanie im zaoferować. Chcą oni bowiem, aby z okazji uroczystości religijnych dzieci otrzymały prezenty, które zostaną zaprojektowane i wykonane specjalnie dla nich. Projektowanie biżuterii na zamówienie nie jest jeszcze najpopularniejsze w naszym kraju,…

03/2010, TEMAT MIESIĄCA

Mała szkatułka zamiast pudełka

Jeszcze do niedawna opakowanie traktowane było jako nieznaczący dodatek. Uważano bowiem, że niezależnie od opakowania oferowana biżuteria będzie się dobrze prezentowała. Jednak takie podejście powoli się zmienia, szczególnie jeśli chodzi o pudełka, w które zamykane są prezenty ofiarowywane z okazji uroczystości religijnych. Pudełka na biżuterię, a szczególnie te przeznaczone na…

03/2010, TEMAT MIESIĄCA

Porcelanowe ozdoby

Polscy klienci sklepów jubilerskich coraz częściej domagają się od sprzedawców nowości. Zależy im, aby ozdoby, które zamierzają kupić, były nie tylko wartościowe, ale także oryginalne i modne. Dlatego też coraz więcej osób zainteresowanych jest kupnem biżuterii niecodziennej, a taką z całą pewnością jest biżuteria porcelanowa, która niedawno pojawiła się na…

03/2010, WZORNICTWO

01-02/2010

01-02/2010

Biżuteria i kamienie szlachetne

Od 19 do 22 lutego będziemy mieli okazję spotkać się na jednym z najważniejszych spotkań branżowych w Europie. Targi Inhorgenta Europe, które odbywają się w Monachium, to wiodące targi wyrobów zegarmistrzowskich, biżuterii, kamieni szlachetnych, pereł i technologii. Podczas spotkania branży będzie okazja uczestniczyć w seminariach, pokazach i wystawach specjalnych. Szczególne…

01-02/2010, PANORAMA

Najważniejsze spotkanie branży bursztynowej

Po raz siedemnasty odbędą się Międzynarodowe Targi Bursztynu, Biżuterii i Kamieni Jubilerskich Amberif. W dniach 10-13 marca do Gdańska przyjedzie blisko 450 wystawców, przede wszystkim z Polski, lecz również z Litwy, Belgii, Niemiec, Włoch czy Turcji. Organizatorzy spodziewają się, że ich stoiska odwiedzi sześć tysięcy gości z ponad 40 krajów…

01-02/2010, PANORAMA

Alarm u jubilera

Właściciele sklepów jubilerskich, oprócz dbania o swoich klientów i dostarczania im drogocennej biżuterii, muszą także zabezpieczyć swoją własność przed ewentualną kradzieżą. Nie mogą bowiem pozwolić, aby złodzieje bez przeszkód dostawali się do ich majątku. Każdy właściciel salonu jubilerskiego staje wcześniej czy później przed dylematem, w jaki sposób ochronić swój punkt…

01-02/2010, TEMAT MIESIĄCA

Sklep zabezpieczony przed złodziejem

Właściciel sklepu jubilerskiego, aby w pełni zabezpieczyć swoją własność, musi nie tylko zainstalować odpowiedni system alarmowy, ale także zadbać o właściwe wyposażenie wnętrza. Nie może bowiem pozwolić sobie, aby biżuteria stała się łatwym łupem dla włamywacza. W każdym sklepie jubilerskim muszą zatem znaleźć się gabloty wykończone antywłamaniowym szkłem oraz kasa…

01-02/2010, TEMAT MIESIĄCA

Pracownik ważniejszy niż każdy system zabezpieczeń

Niezależnie od systemu alarmowego, monitoringu, na jakie się zdecydujemy w swojej firmie jubilerskiej, należy pamiętać, że nad bezpieczeństwem naszego majątku przez większą część dnia czuwają pracownicy. Nie można nie docenić roli, jaką odgrywa personel naszego sklepu przy ewentualnej próbie kradzieży naszych kosztowności. Pracownicy spędzają w salonie większość czasu, pokazują biżuterię…

01-02/2010, TEMAT MIESIĄCA

Ubezpieczenie od kradzieży

Ubezpieczenie firmy jubilerskiej nie należy do rzeczy najprostszych. Zakłady ubezpieczeń niezbyt chętnie ubezpieczają właścicieli salonów jubilerskich i producentów biżuterii. Branża jubilerska nie może liczyć na sprawną obsługę i specjalnie dla niej przygotowane oferty ubezpieczeniowe. Nie zmienia to jednak faktu, że każdy właściciel firmy jubilerskiej musi ubezpieczyć swój majątek od kradzieży…

01-02/2010, TEMAT MIESIĄCA

Targi jubilerskie 2010

01-02/2010, TARGI