POLSKI JUBILER » NUMERY » 2010 » 12/2010 (Strona 3)

Krzemień pasiasty w polskiej biżuterii

Trzydzieści osiem lat sandomierskiej promocji krzemienia pasiastego doprowadziło do tego, że kamień ten stał się składnikiem polskiej biżuterii. Początkowe lata były bardzo trudne, bez internetu, organizacji złotniczych, inne też było wyobrażenie biżuterii. Dominowały kamienie powszechnie uznane jako biżuteryjne. Forma ozdób w większości tradycyjna. Udało się przez to przejść… Promocja krzemienia…

12/2010, DOBRE BO POLSKIE

Wyposażenie sklepu a sprzedaż

Wpływ na zwiększenie sprzedaży w salonie jubilerskim ma nie tylko dostosowanie asortymentu do potrzeb klientów, ale także stworzenie atmosfery, w której dokonywanie zakupów to przyjemność. Zwielokrotnienie sprzedaży zależy, według specjalistów od marketingu, od wielu elementów – jednak do najistotniejszych należy wystrój sklepu. Magia u jubilera – W salonie jubilerskim klient…

12/2010, RAPORT
Strona 3 z 3123