POLSKI JUBILER » NUMERY » 2010 » 10/2010 (Strona 2)

Miejsce OTWARTE na sztukę

Wiosną na mapie miejsc, w których sztuka złotnicza zajmuje poczesne miejsce, pojawił się nowy punkt. To GALERIA OTWARTA, która rozpoczęła działalność na sandomierskim rynku. GALERIA OTWARTA jest moim autorskim projektem, ale powstała z inspiracji wielu osób. Tak się złożyło, że są to ludzie pracujący w Sandomierzu i w jakiś sposób…

10/2010, WYDARZENIA

Rzemiosło nagrodzone

Znamy już laureatów Ogólnopolskiego Konkursu Złoto i Srebro w Rzemiośle. W kategorii seniorów pierwsze miejsce zajął Paweł Waś, natomiast w kategorii juniorów pierwsza nagroda została przyznana-Ireneuszowi Prochocie za komplet biżuterii wykonanej ze srebra i chryzoprazów. Nagrody laureatom zostaną wręczone podczas Targów Biżuterii i Zegarków Złoto Srebro Czas, które odbędą się…

10/2010, PANORAMA

Konkurs na biżuterię patriotyczną

Czy w dzisiejszych czasach patriotyzm jest widoczny gołym okiem? Jak pokazać, że jest się patriotą nie mówiąc ani słowa ? Czy zwykła biżuteria może się stać symbolem naszych uczuć, postaw i poglądów? Na te pytania odpowie najnowsza inicjatywa Muzeum Niepodległości. Z dniem 11 listopada br. Muzeum Niepodległości w Warszawie ogłasza…

10/2010, WYDARZENIA

Złotnik roku 2010

W tym roku prestiżowy tytuł Złotnika Roku oraz medal św. Eligiusza, patrona rzemieślników, zostanie przekazany Adamowi Pstręgowskiemu, prezesowi zarządu firmy S&A z Gdyni. Uroczyste wręczenie dokona się podczas targów Złoto Srebro Czas. Tytuł, jak co roku, przyznany został przez Ogólnopolską Komisję Złotniczo-Jubilerską Związku Rzemiosła Polskiego.…

10/2010, PANORAMA

Spotkanie pod znakiem bursztynu

Zakończyły się 11. Międzynarodowe Targi Bursztynu Ambermart, podczas których swoją ofertę handlową zaprezentowało 130 wystawców, głównie z Polski i Litwy. Gdańskie targi odwiedziło niemal 2600 osób z 35 krajów. Na tegoroczną edycję targów przybyło niemal 1100 kupców mniej niż w roku ubiegłym. Jednak mimo faktu, że na targach nie było…

10/2010, RAPORT

Diamentowa Polska

Wbrew obawom jubilerów oraz analityków rynku, wartość rynku diamentowego w Polsce nie zmieniła się wraz z pojawieniem się kryzysu finansowego. Polacy nie tylko nie przestali kupować brylantowej biżuterii, ale nawet jej sprzedaż znacznie wzrosła. Brylantowa biżuteria cieszy się dużym zainteresowaniem klientów, przede wszystkim z powodu możliwości ulokowania w niej swoich…

10/2010, TEMAT MIESIĄCA

Diamenty z drugiej ręki

W Polsce diamentowy rynek wtórny rozwija się bardzo powoli. Coraz więcej klientów stara się pozyskać jak najwięcej informacji na temat biżuterii, jaką posiadają w domu, oraz znaleźć okazję, aby kupić starą biżuterię z diamentami. Największym jednak zainteresowaniem kupujących cieszą się kamienie, które nie zostały umieszczone w biżuterii. Niestety, obserwując rynek,…

10/2010, TEMAT MIESIĄCA

Pudełko skrojone na miarę

Podstawowym celem opakowania jubilerskiego jest podkreślenie walorów ukrytej w nim biżuterii. Pudełko musi być nie tylko eleganckie, ale także doskonale komponować się z rodzajem sprzedawanej biżuterii.Trudno określić zasadę, którą powinni kierować się właściciele salonów jubilerskich, wybierając opakowania. Jednak z całą pewnością można powiedzieć, że im droższa biżuteria, tym pudełko, w…

10/2010, TEMAT MIESIĄCA

Opakowanie gwarantem sukcesu

„Polski Jubiler”: Państwa firma jest jedną z największych firm funkcjonujących na polskim rynku jubilerskim. Wobec powyższego, czy moglibyście państwo powiedzieć, jak zmienia się rynek jubilerski w sektorze opakowań? Westpack: Opakowanie ma bardzo ważne znaczenie na rynku jubilerskim. W chwili obecnej liczy się estetyka wręczonego prezentu, czyli podarunek powinien zadowalać obie…

10/2010, TEMAT MIESIĄCA

Ekologiczne opakowanie jubilerskie

Klienci wszystkich sklepów coraz większą rolę przykładają do ekologii. Nie tylko same wyroby, ale także opakowania muszą być przyjazne dla środowiska. Konsumenci coraz większą uwagę przykładają do opakowań, które wyprodukowane zostały z materiałów degradowalnych. Do niedawna potrzeba posiadania opakowań ekologicznych nie dotyczyła segmentu jubilerskiego, jednak coraz częściej możemy spotkać się…

10/2010, TEMAT MIESIĄCA

Opakowanie na gwiazdkowe zakupy

Właściciele salonów jubilerskich w najbliższym czasie będą musieli zdecydować sięna wybór najodpowiedniejszych opakowań, w które będą pakować dokonywaneprzez klientów w ich sklepach zakupy świąteczne. Biżuteria jest jednym z najbardziej popularnych prezentów kupowanych z okazji świąt Bożego Narodzenia, dlatego też warto zastanowić się nie tylko nad zamówieniem do swoich salonów odpowiedniego…

10/2010, TEMAT MIESIĄCA

Podziały na rynku jubilerskim

Dane spływające z rynku napawają entuzjazmem, gdyż coraz więcej Polaków zainteresowanych jest kupnem biżuterii. Jednak właściciele salonów jubilerskich mówią o spadku zainteresowania biżuterią. Skąd takie rozbieżności? W ostatnim czasie mamy do czynienia z rozczłonkowaniem się rynku biżuteryjnego. Nasz rynek uległ podziałowi – z jednej strony znajdują się osoby, które swoich…

10/2010, PROBLEM BRANŻY
Strona 2 z 3123