POLSKI JUBILER » NUMERY » 2010 » 07-08/2010 (Strona 2)

Spotkanie branży w grodzie Smoka Wawelskiego

Zakończyły się Letnie Targi Trendów Jubilerskich i Zegarkowych JUBINALE, na których swoją ofertę zaprezentowało niemal 140 wystawców zarówno z Polski, jak i z zagranicy – w tym z Czech, Węgier, Niemiec, Danii, Włoch, Sri Lanki, Izraela, Litwy i Rumunii. Między 10 a 13 czerwca w Krakowie można było podziwiać biżuterię…

07-08/2010, TARGI

Stale rosnąca sprzedaż zegarków

Informacje spływające z rynku zegarmistrzowskiego w Polsce są bardzo optymistyczne. I mimo że w naszym kraju sprzedaż zegarków nie jest na najwyższym światowym poziomie, to analitycy podkreślają, że niemal wróciła już do czasów sprzed kryzysu finansowego. Z całą pewnością wpływ na taki stan rzeczy ma sytuacja sprzedażowa zegarków, z którą…

07-08/2010, ZEGARKI

Skarb nasz narodowy

Okres wakacyjny to najlepszy czas na sprzedaż bursztynu. Kupują go bowiem zarówno turyści zagraniczni, jak i wczasowicze, którzy przemierzają Polskę wzdłuż i wszerz. W związku z tym właściciele salonów jubilerskich oraz osoby zajmujące się sprzedażą biżuterii muszą jeszcze przed sezonem uzupełnić swoje zapasy bursztynowej biżuterii. Zdania na temat bursztynu są…

07-08/2010, RAPORT

Zabawa w kryształki

Kto nie zna kryształków Swarovskiego? Od przeszło stu lat marka jest liderem w dziedzinie ciętych kryształów, wprowadziła je do biżuterii, mody i dekoracji. Kryształy towarzyszą ludziom nie tylko w życiu codziennym, noszą je coraz częściej gwiazdy, szczególnie te, chodzące po czerwonym dywanie. Początki działalności W 1895 roku Daniel Swarovski wynalazł…

07-08/2010, TRENDY

Wakacje z bursztynem

Producenci biżuterii bursztynowej podkreślają, że przed wakacjami ich sklepy odwiedza znacznie więcej klientów. Bursztynowa biżuteria jest bowiem towarem, który w czasie urlopu znajduje wielu nowych klientów. Mimo że w modzie biżuteryjnej panuje tendencja na ogromną, kolorową biżuterię, to bursztyn cieszy się zainteresowaniem klientów, gdyż jest uważany za typowy polski produkt,…

07-08/2010, RAPORT

Plastik na topie

Styliści podkreślają, że najpopularniejszą biżuterią w tym sezonie są plastikowe dodatki. Im bardziej kolorowe, tym lepiej. Plastikową biżuterię można znaleźć wszędzie, od internetowych aukcji, po stragany ustawione w niemal każdym miasteczku. Właściciele salonów jubilerskich stają więc przed dylematem, czy umieścić w swoim asortymencie najmodniejsze dodatki, czy też nie ulegać modzie…

07-08/2010, PROBLEM BRANŻY

Sztuczna biżuteria na polskim rynku

Hurtownie sztucznej biżuterii można znaleźć w niemal wszystkich większych miastach. Można kupić ją za pośrednictwem internetu. Jednak najczęściej sprzedawana jest przez przedstawicieli handlowych, którzy nawiązują bezpośredni kontakt z właścicielami sklepów z biżuterią sztuczną czy butików z odzieżą. Wbrew pozorom i ogólnym tendencjom w internecie nie ma wielu hurtowni biżuterii sztucznej.…

07-08/2010, PROBLEM BRANŻY

Sztuczna biżuteria podbija rynek

Rynek biżuterii sztucznej rozwija się niezwykle dynamicznie. To jeden z najszybciej rozwijających się segmentów rynku jubilerskiego. Coraz więcej klientów decyduje się na zakup sztucznej biżuterii, zamiast kupować kosztowności w salonach jubilerskich. Sztuczna biżuteria pojawiła się niemal wszędzie – opanowała modę ślubną, stała się asortymentem w salonach odzieżowych, sprzedawana jest na…

07-08/2010, TEMAT MIESIĄCA

Wejście na rynek sztucznej biżuterii

W ciągu ostatnich kilku lat rynek biżuteryjny rozwinął się niezwykle dynamicznie. Tworzeniem „autorskiej” biżuterii zajęli się amatorzy, którzy oferują swoje wyroby zarówno za pośrednictwem stron internetowych, jak i w sprzedaży bezpośredniej. Na polskim rynku pojawiło się wiele punktów sprzedażowych, które oferują tanią, sztuczną biżuterię, a rynek hurtowni zdominowany został przez…

07-08/2010, TEMAT MIESIĄCA

Nadążyć za trendami

Moda w sztuce biżuteryjnej zmienia się niezwykle szybko. Każdy sezon rządzi się swoimi prawami i projektanci starają się dostosować swoje kolekcje biżuterii do zmieniających się upodobań konsumentów. Projektanci wychodzą naprzeciw upodobaniom klientów i wzajemnie się uzupełniają. Można zaobserwować wzajemne przenikanie się świata biżuterii szlachetnej i sztucznej. Klienci bowiem chcą być…

07-08/2010, TEMAT MIESIĄCA

Sztuczna biżuteria przegrywa ze srebrem

Polski rynek jubilerski zdominowany jest przez hurtownie srebrnej biżuterii i półfabrykatów. Polacy chcą kupować biżuterię srebrną i mimo rosnącej popularności biżuterii sztucznej o swoją pozycję lidera srebrna biżuteria może być spokojna. Z całą pewnością wpływ na sposób postrzegania srebra przez Polaków ma fakt, że Polska jest największym producentem srebra w…

07-08/2010, TEMAT MIESIĄCA

Sztuczna biżuteria w salonie jubilerskim?

Sztuczna biżuteria zdobywa uznanie klientów, więc coraz więcej osób decyduje się na zamówienie jej do swoich sklepów z biżuterią. Właściciele salonów jubilerskich i jubilerzy sceptycznie odnoszą się do jej obecności w swoim asortymencie. W dużych sieciowych salonach jubilerskich coraz częściej można znaleźć biżuterię wykonaną z nieszlachetnych materiałów. Znajdują się tam…

07-08/2010, TEMAT MIESIĄCA
Strona 2 z 212