POLSKI JUBILER » NUMERY » 2010 » 06/2010

06/2010

06/2010

Bursztyn w Krakowie

1 czerwca odbył się w krakowskiej galerii ArteFactory wernisaż wystawy Planeta Jantar Inspiruje Artystów. Galerii ArteFactory wraz ze Stowarzyszeniem Bursztynowa Planeta Jantar udało się zorganizować wystawę, której motywem przewodnim jest wędrówka Szlakiem Bursztynowym. Artyści, którzy pokazali swoje prace, tworzyli je w różnych technikach plastycznych, jednak każda z prac wykorzystywała naturalny…

06/2010, PANORAMA

Nowy typ kształcenia gemmologicznego w Polsce

dr Włodzimierz ŁapotLaboratorium GemmologiczneUniwersytet Śląski Synteza kamieni jubilerskich coraz bardziej wyrafinowanymi metodami, skuteczniejsze upodabnianie ich do kamieni naturalnych, spowodowała, że ostatnio identyfikacja, a co za tym idzie, i handlowa ocena kamieni jubilerskich stała się zajęciem wymagającym sporej wiedzy. Należy stale poszerzać swoje kwalifikacje, aby móc skutecznie przeciwstawić się coraz częstszym…

06/2010, EDUKACJA

Nowy Armani

W salonach zegarmistrzowskich można znaleźć nowy model zegarka marki Armani. Najnowszy zegarek Emporio Armani ma tradycyjną 3-ogniwkową bransoletę ze stali szlachetnej, małą okrągłą kopertę z kryształkami osadzonymi na bezelu i zabawne logo Emporio Armani z elegancką teksturą umieszczone między godziną 3 i 6. Inspirowana klasyką tarcza z białej masy perłowej…

06/2010, PANORAMA

Kolejne SREBRO za nami

Zakończona 22 maja kulminacja festiwalu SREBRA w Legnicy obfitowała w wiele artystycznych wydarzeń. To jedyny moment w roku, kiedy w Legnicy oglądać można tyle złotniczych wystaw jednocześnie i dwanaście wernisaży w ciągu dwóch dni. Jest to pewne osiągnięcie, którego może pozazdrościć wiele dużych miast w Polsce. Debiuty Start festiwalu SREBRO…

06/2010, WYDARZENIA

Spotkanie branży w Krakowie

Już po raz trzeci wszystkie osoby, które związane są z branżą jubilerską, będą miały okazję uczestniczyć w targach JUBINALE. Między 11 a 13 czerwca Kraków stanie się miejscem biznesowego spotkania przedstawicieli branży jubilersko-zegarkowej. W tych dniach na terenach targowych przy ul. Centralnej 41a odbędą się Letnie Targi Trendów Jubilerskich i…

06/2010, PANORAMA

Graffiti w damskim wydaniu

06/2010, WYDARZENIA

Branża dynamicznie się zmienia

Polski rynek jubilerski stale się zmienia. Każdy uczestnik rynku jubilerskiego stara się znaleźć niszę, w której mógłby rozwijać swoją działalność. Podmioty gospodarcze, które od zawsze istniały w branży, także starają się coraz aktywniej walczyć o nowych klientów i wprowadzać do swojej oferty nowe usługi. W Polsce możemy obserwować zjawisko, które…

06/2010, RYNEK

Hurtownie srebra osiągają największe zyski

Na polskim rynku jubilerskim najlepiej radzą sobie hurtownie srebra, srebrnej biżuterii i półfabrykatów. Gotowe produkty wykonane ze srebra cieszą się największym zainteresowaniem wśród detalistów i umożliwiają producentom biżuterii srebrnej generowanie z roku na rok coraz większych zysków. Szacuje się, że w Polsce istnieje około 150 podmiotów gospodarczych zajmujących się hurtową…

06/2010, RYNEK

Specjaliści od profesjonalnego sprzętu

Na naszym rynku istnieje niewiele firm zajmujących się sprzedażą maszyn jubilerskich. Do niedawna firmy specjalizowały się w sprzedaży wszelkich narzędzi jubilerskich, które były niezbędne w pracy nad tworzeniem i reperowaniem biżuterii. Jednak zmiany na rynku spowodowały, że sklepy musiały znacznie poszerzyć swój asortyment i wprowadzić do niego specjalistyczne maszyny jubilerskie,…

06/2010, TEMAT MIESIĄCA

Jubiler producentem biżuterii

Dysponując kwotą stu tysięcy złotych, można wyposażyć warsztat jubilerski w najnowocześniejsze maszyny i stać się producentem biżuterii. Inwestycja może przynieść właścicielom zakładów jubilerskich spore zyski, jednak należy pamiętać, że zwrot środków gwarantuje tylko znalezienie stałych odbiorców. Zmiana profilu działalności z m a ł e g o w a r s…

06/2010, TEMAT MIESIĄCA

Zysk z maszyn

Naprawa biżuterii, jej konserwacja, rozciągnięcie bądź zmniejszenie pierścionków czy obrączek to wymagania, jakie stawiają przed jubilerami klienci. Salony jubilerskie, które decydują się na kompleksową obsługę klientów, mogą liczyć na ich lojalność, która przełoży się na zwiększenie zysków. Konsumenci przyzwyczajeni są do kompleksowej obsługi w punktach usługowych. Branża jubilerska nie może…

06/2010, TEMAT MIESIĄCA
Strona 1 z 3123