POLSKI JUBILER » NUMERY » 2010 » 04/2010

04/2010

04/2010

Amberif – kolejny sukces branży jubilerskiej

13 marca zakończyły się jedne z najważniejszych w Polsce targi jubilerskie Amberif. Podczas 17. Międzynarodowych Targów Bursztynu, Biżuterii i Kamieni Jubilerskich Amberif swój asortyment proponowało ponad 450 wystawców, którzy zostali odwiedzeni przez ponad sześć tysięcy gości przybyłych na targi z 40 krajów całego świata. Wystawcy jak co roku rozlokowani zostali…

04/2010, TARGI

Zegarki z klasą

Międzynarodowe Targi Zegarów i Biżuterii w Bazylei zakończyły się 25 marca. Podczas tegorocznego spotkania branży wszyscy odwiedzający mieli okazję zapoznania się z najnowszą ofertą zegarków, jaką na nadchodzący rok przygotowali przede wszystkim szwajcarscy zegarmistrzowie. Na targach swoją ofertę zaprezentowali prawie wszyscy producenci szwajcarscy, większość niemieckich i francuskich, wiele firm z…

04/2010, ZEGARKI

Jubilerzy pod Wawelem

Wielkimi krokami zbliża się trzecia edycji targów JUBINALE 2010 – Letnich Targów Trendów Jubilerskich i Zegarkowych. Między 11 a 13 czerwca w Krakowie jubilerzy, producenci biżuterii, artyści i wszystkie osoby związane z branżą jubilerską będą miały okazję nawiązania kontaktów handlowych, wymienienia się opiniami oraz przyjrzeć się najnowszym trendom panującym w…

04/2010, TARGI

Najdroższe jaja na świecie

Jajka Fabergé stały się synonimem luksusu i uważane są za arcydzieła sztuki jubilerskiej. Większość z nich stanowiła miniaturowe dary, które ofiarowywane były z okazji świąt Wielkanocy. Jaja tworzone były od 1885 do 1917 roku przez jednego z największych światowych jubilerów Petera Carla Fabergé. Małe dzieła sztuki jubilerskiej wykonane były ze…

04/2010, DZIEDZICTWO

Kliknij i kup

W internecie można znaleźć niemal wszystko. Większość tradycyjnych sklepów oferuje klientom swoje produkty za pośrednictwem sieci. Polska branża jubilerska również bardzo dynamicznie rozwija swój handel za pośrednictwem stron internetowych. Jednak sprzedaż biżuterii w sieci to nie tylko plusy wynikające ze zwiększenia grona klientów, ale także problemy, z którymi każdy decydujący…

04/2010, SKLEP

Plastikowe pieniądze dla przedsiębiorców

Mały, plastikowy kartonik z magnetycznym paskiem lub chipem zrewolucjonizował sposób dokonywania płatności na całym świecie. Mieniące się różnymi kolorami plastikowe pieniądze opanowały już dawno nasze portfele. Teraz coraz częściej znajdujemy je w portfelach przedsiębiorców. Karta płatnicza pozwala firmie wykorzystać zalety operacji bezgotówkowych – tańszych i szybszych do przeprowadzenia niż tradycyjne…

04/2010, EKONOMIA

Pierścionek z brylantowym oczkiem

Najczęściej wybieranymi modelami pierścionków zaręczynowych są niezmiennie od wielu już lat klasyczne złote pierścionki z brylantami. I jak na razie nic nie wskazuje na to, żeby ten trend miał się zmienić. Klienci salonów jubilerskich, którzy zamierzają kupić pierścionek zaręczynowy, chcą, aby zawierał brylantowe oczko i swoim wyglądem oczarował wybrankę serca.…

04/2010, TEMAT MIESIĄCA

Korek na palcu

Na rynku jubilerskim można zaobserwować zmiany w podejściu do pierścionków zaręczynowych. Projektanci starają się stworzyć niepowtarzalne kolekcje pierścionków, które będą nie tylko oryginalne, ale także poprzez swoją figlarność, zabawne. Zabawę konwencjami zaproponowała niedawno firma Baccarat w swojej nowej kolekcji pierścionków „Korki do karafek”. Kamienie zostały zastąpione kryształami w kształcie korków…

04/2010, TEMAT MIESIĄCA

Ten jedyny pierścionek

Współcześnie coraz więcej narzeczonych decyduje się na zakup pierścionka zaręczynowego, który będzie możliwie najbardziej oryginalny. W związku z tym coraz większą p o p u l a r n o ś c i ą cieszą się zakłady jubilerskie, które umożliwiają klientom zaprojektowanie pierścionka według własnego pomysłu. Salony jubilerskie z dodatkową…

04/2010, TEMAT MIESIĄCA

Klasyczne obrączki

W modzie ślubnej niewiele się zmienia, cały czas modne są obrączki wykonane z białego złota, wzbogacone o małe brylanty. Polacy rzadko decydują się na zakup obrączek finezyjnych, które podkreślałyby ich indywidualność. Nie chcą także biżuterii podobnej do tej, którą nosili ich rodzice. Rynek biżuterii ślubnej niełatwo daje się podporządkować panującym…

04/2010, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria ślubna

Przeglądając pisma kobiece i strony internetowe poświęcone biżuterii, coraz częściej można spotkać się z określeniem „biżuteria ślubna”. Właściciele salonów jubilerskich uważają, że nie posiadają w swoim asortymencie kolekcji biżuterii, którą określić można tym mianem. Czy na pewno? Biżuteria ślubna to dodatek do sukni ślubnej. Musi on dopełniać kompozycji, a nie…

04/2010, TEMAT MIESIĄCA
Strona 1 z 3123