POLSKI JUBILER » NUMERY » 2009 » 03/2009 (Strona 3)

Przede wszystkim marka

Rozmowa z Adamem i Piotrem Rączyńskimi, prezesami firmy Apart Wielkie sukcesy i nagrody, które otrzymuje firma Apart w ostatnim czasie, świadczą o zaufaniu klientów oraz o umocnieniu pozycji na rynku produktów jubilerskich. Czy zdradzą panowie tajemnicę tego sukcesu oraz sposób, jak umiejętnie i z korzyścią dla firmy odczytać potrzeby konsumentów?…

03/2009, LUDZIE BRANŻY

Idealny sprzedawca biżuterii

Pracownik sklepu, którego zatrudniamy, musi cieszyć się naszym zaufaniem i mieć odpowiednie kwalifikacje do wykonywania tego zawodu. Jeśli nie prowadzimy firmy rodzinnej i nie możemy liczyć na najbliższych, jesteśmy zmuszeni szukać odpowiedniego kandydata na rynku pracy. A to może przysporzyć nam wielu problemów Decyzja o zatrudnieniu odpowiedniej osoby będzie miała…

03/2009, SKLEP

Egipskie złoto w Turynie

Złotą kolekcję pochodzącą z czasów starożytnego Egiptu można do 31 maja zwiedzać we włoskim Turynie. Ekspozycja składa się ze znalezisk dokonanych w dolnie Nilu przez francuskiego archeologa Francka Goddio. Wśród skarbów znajdują się złote przedmioty sakralne, monety oraz złota biżuteria codziennego użytku. Największym zainteresowaniem wśród zwiedzających cieszy się złoty pierścionek…

03/2009, PANORAMA

Meblowe szaleństwo

Na polskim rynku istnieje wiele sklepów meblowych, które oferują kompleksowe wyposażenie sklepów jubilerskich. Można w nich znaleźć wszystko, od szklanych gablot, po jubilerskie palety. Jednak aby odpowiednio wyposażyć sklep, nie wystarczy zamówić meble, trzeba także wiedzieć, które z nich będą dla nas najlepsze Zanim przystąpimy do zamawiania mebli do sklepu…

03/2009, SKLEP

Lu Pin w Ambermodzie

W galerii Ambermoda w marcu będzie można podziwiać wystawę prac chińskiej projektantki Lu Pin. Wystawa przełamuje stereotyp dotyczący “taniej chińskiej produkcji” i pokazuje, że wśród Chińczyków nie brakuje wybitnych artystów projektujących biżuterię na wysokim poziomie. Wystawę będzie można oglądać podczas targów Amberif w Gdańsku.…

03/2009, PANORAMA

Zapach luksusu

Biżuterię, podobnie jak inne produkty, można sprzedawać, posługując się zapachem, którego rozpylanie w sklepie wydłuża czas zakupów nawet o 16 proc. W zachodnich sklepach jubilerskich od dawna stosuje się aromarketing, a do Polski ta moda ma szansę dopiero dotrzeć Powszechnie wiadomo, że zapachy pozostają w pamięci bardzo długo, a ich…

03/2009, SKLEP
Strona 3 z 3123