POLSKI JUBILER » NUMERY » 2009 » 03/2009 (Strona 2)

Przede wszystkim marka

Rozmowa z Adamem i Piotrem Rączyńskimi, prezesami firmy Apart Wielkie sukcesy i nagrody, które otrzymuje firma Apart w ostatnim czasie, świadczą o zaufaniu klientów oraz o umocnieniu pozycji na rynku produktów jubilerskich. Czy zdradzą panowie tajemnicę tego sukcesu oraz sposób, jak umiejętnie i z korzyścią dla firmy odczytać potrzeby konsumentów?…

03/2009, LUDZIE BRANŻY

Idealny sprzedawca biżuterii

Pracownik sklepu, którego zatrudniamy, musi cieszyć się naszym zaufaniem i mieć odpowiednie kwalifikacje do wykonywania tego zawodu. Jeśli nie prowadzimy firmy rodzinnej i nie możemy liczyć na najbliższych, jesteśmy zmuszeni szukać odpowiedniego kandydata na rynku pracy. A to może przysporzyć nam wielu problemów Decyzja o zatrudnieniu odpowiedniej osoby będzie miała…

03/2009, SKLEP

Egipskie złoto w Turynie

Złotą kolekcję pochodzącą z czasów starożytnego Egiptu można do 31 maja zwiedzać we włoskim Turynie. Ekspozycja składa się ze znalezisk dokonanych w dolnie Nilu przez francuskiego archeologa Francka Goddio. Wśród skarbów znajdują się złote przedmioty sakralne, monety oraz złota biżuteria codziennego użytku. Największym zainteresowaniem wśród zwiedzających cieszy się złoty pierścionek…

03/2009, PANORAMA

Meblowe szaleństwo

Na polskim rynku istnieje wiele sklepów meblowych, które oferują kompleksowe wyposażenie sklepów jubilerskich. Można w nich znaleźć wszystko, od szklanych gablot, po jubilerskie palety. Jednak aby odpowiednio wyposażyć sklep, nie wystarczy zamówić meble, trzeba także wiedzieć, które z nich będą dla nas najlepsze Zanim przystąpimy do zamawiania mebli do sklepu…

03/2009, SKLEP

Lu Pin w Ambermodzie

W galerii Ambermoda w marcu będzie można podziwiać wystawę prac chińskiej projektantki Lu Pin. Wystawa przełamuje stereotyp dotyczący “taniej chińskiej produkcji” i pokazuje, że wśród Chińczyków nie brakuje wybitnych artystów projektujących biżuterię na wysokim poziomie. Wystawę będzie można oglądać podczas targów Amberif w Gdańsku.…

03/2009, PANORAMA

Zapach luksusu

Biżuterię, podobnie jak inne produkty, można sprzedawać, posługując się zapachem, którego rozpylanie w sklepie wydłuża czas zakupów nawet o 16 proc. W zachodnich sklepach jubilerskich od dawna stosuje się aromarketing, a do Polski ta moda ma szansę dopiero dotrzeć Powszechnie wiadomo, że zapachy pozostają w pamięci bardzo długo, a ich…

03/2009, SKLEP

Mniej znaczy więcej

W Stanach Zjednoczonych w Tuscon odbyły się Międzynarodowe Targi Kamieni Szlachetnych i Biżuterii, the Tucson Gem Show. Od 30 stycznia do 15 lutego miasto w Arizonie zmieniło się w gigantyczną powierzchnię targową, gdzie zarówno wystawcy, jak i odwiedzający mieli okazję zapoznać się z nowymi kolekcjami oraz przyjrzeć nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym…

03/2009, TARGI

Miłość od pierwszego wejrzenia

Powszechnie wiadomo, że najważniejsze jest pierwsze wrażenie, i to zarówno w stosunku do osoby, którą poznajemy, jak i do miejsca, w którym przebywamy. Jako właściciele sklepów jubilerskich powinniśmy zatroszczyć się, by nasze obiekty wzbudzały w klientach jak najmilsze uczucia i stały się dla nich wzorem odniesienia do innych, podobnych miejsc…

03/2009, SKLEP

Nowy ambasador

Krzysztof Hołowczyc został ogłoszony ambasadorem marki Atlantic w Europie podczas konferencji prasowej, która odbyła się 10 lutego w warszawskim salonie Time Trend Prestige. Dziennikarzom zaprezentowano najnowsze modele zegarków z limitowanej kolekcji Worldmaster Limited Edition. Jürg Bohne, prezes Atlantic Watch, wręczył Krzysztofowi Hołowczycowi dwa limitowane modele ze szczególnymi numerami seryjnymi. Zegarki…

03/2009, PANORAMA

Alternatywne pozyskiwanie biżuterii

Z czołówek gazet nie znika ostatnio temat kryzysu gospodarczego. Każda gałąź gospodarki zagrożona jest utratą zysków i w każdej branży krąży widmo bezrobocia. A może jest to czas, w którym należy zastanowić się nad przyszłością branży jubilerskiej i wykorzystać go na wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań? Coraz częściej do polskich salonów jubilerskich…

03/2009, TRENDY

Złoty zegarek z okazji 125-lecia istnienia

Włoska firma jubilerska Bulgari z okazji swoich 125 urodzin zamierza wypuścić na rynek okazjonalny, złoty zegarek. Zegarek został zrobiony z 18-karatowego złota i będzie dostępny tylko w 125 egzemplarzach. Urodzinowy zegarek został wykonany z białego, czerwonego i różowego złota. Kupić oraz obejrzeć będzie można go dopiero od września.…

03/2009, PANORAMA

Komisowe ABC

Na polskim rynku jubilerskim niedocenionymi i prawie niezauważanymi graczami stali się w ostatnich latach właściciele komisów i lombardów z biżuterią. To oni wiedzą najwięcej o preferencjach zakupowych Polaków, ich guście oraz kondycji finansowej Na mapie sklepów jubilerskich komisy nie są uwzględniane. Traktowane były jako punkty ostatniej pomocy w czasie domowego…

03/2009, RYNEK
Strona 2 z 3123