POLSKI JUBILER » NUMERY » 2008 (Strona 5)
“Technologia. Nowoczesność. Brylant. Połączenie delikatności, weny, piękna. Kruchość z niebywałą mocą przyciągania wzroku. Pierścionek wybiegający poza granice. Wszelkie” – Aleksandra Zygan (Nagroda II) o obiekcie sztuki złotniczej: “2 impress – inaczej wywieracz wrażenia” autorstwa Jacka Paluchowskiego “Brylanty są wieczne, papier tak kruchy. Powłoka nietrwała, lecz wieczne jej wnętrze. Metafizyka sztuki.…
/
Czytaj artykuł...
Bessa na światowych rynkach kapitałowych nie powinna mieć przełożenia na wyniki branży jubilerskiej podczas szczytu świątecznych zakupów – wynika z sondy, jaką przeprowadziliśmy wśród polskich jubilerów. Wojciech Kruk, przewodniczący rady nadzorczej firmy W.Kruk W związku ze zbliżającym się okresem świąt Bożego Narodzenia oraz karnawałem spodziewamy się wzrostu zainteresowania naszymi produktami.…
/
Czytaj artykuł...
Ludzie kupują biżuterię przede wszystkim oczami, dlatego warto przed szczytem świątecznym szczególnie starannie przemyśleć ekspozycję, tak aby była formą wizualnego motywowania klientów do dokonania zakupu Podstawowym celem merchandisingu w sklepie jest wzrost jego sprzedaży i zysków. Przed świętami właściciel i obsługa sklepu powinni sprawdzić, czy z tego punktu widzenia placówka…
/
Czytaj artykuł...
Przypominamy podstawowe informacje probiercze dla osób zainteresowanych zakupem biżuterii. Właścicielom sklepów proponujemy wyłożyć je w widocznym miejscu oraz informować klientów o próbie wyrobu, wyjaśniać znaczenie poszczególnych znaków i wydawać zawsze rachunek. To z pewnością umocni wiarygodność i pozytywny wizerunek sklepu. W Polsce obowiązuje obligatoryjny system probierczy. Nakłada to na osoby…
/
Czytaj artykuł...
Tegoroczna edycja tarów dla branży jubilerskiej “Złoto Srebro Czas” obfitowała w wiele jubileuszowych uroczystości. Podczas otwarcia obecni byli: Pani Prezydentowa Maria Kaczyńska oraz Prezydent Miasta Gdańska Paweł Adamowicz, Ambasador Bursztynu Lidia Popiel, jak również przedstawiciele organizacji i instytucji branżowych: prof. Barbara Kosmowska-Ceranowicz z Muzeum Ziemi PAN, przewodniczący Ogólnopolskiej Komisji Złotniczo-Jubilerskiej…
/
Czytaj artykuł...
Święta to znakomita okazja, żeby pomyśleć o innych. W kampanii promocyjnej w tym okresie warto pokazać, że sklep lub firmy, których biżuterię i zegarki można w nim kupić, nie stronią od marketingu zaangażowanego społecznie Specjaliści są zgodni: gdy na półce leżą dwa podobne wyroby, a jeden z nich wyprodukowała firma…
/
Czytaj artykuł...
Jako firma wymieniona w artykule p. Roberta Pytlosa, zamieszczonym w czerwcowym numerze Polskiego Jubilera, z dużym zaciekawieniem przeczytaliśmy przestrogi dla bursztynników. Przesłanie, które przyświecało autorowi, nawołujące do zjednoczenia się polskiej branży jubilerskiej (nie tylko bursztynniczej) wydaje się być czytelne i w pełni popieramy tego typu działania. Jednakże nie zgadzamy się…
/
Czytaj artykuł...
Firma Lewanowicz pojawiła się na polskim rynku stosunkowo niedawno i od razu dość mocno zaznaczyła swą obecność, głównie dzięki odmienności oferty. Lewanowicz to firma rodzinna, ja zajmuję się projektowaniem, mąż kontaktami handlowymi na świecie, a siostra jest odpowiedzialna za rynek polski. Jej początki sięgają końca lat 80. i branży bursztynniczej,…
/
Czytaj artykuł...
Magdalena Dąbrowska autorka jest główną stylistką w firmie YES Biżuteria W biżuterii obowiązuje zasada jednego, wyrazistego wyrobu Wiosną będzie modny róż, a jesienią fiolet – tak najczęściej rozpoczynają się meldunki z najbardziej prestiżowych wybiegów i pokazów mody. Dla większości z nas powody, dla których zmieniają się panujące trendy i tendencje,…
/
Czytaj artykuł...
Oferta wystawców Targów Biżuterii i Zegarków Złoto Srebro Czas wpisuje się w panujące trendy: widzimy wiele intensywnych barw, nierzadko kontrastujących ze sobą w jednym wyrobie, które poprzez spokojne, pastelowe odcienie przechodzą do szarości i czerni gwarantujących modną elegancję. Kolekcja tytanowa Tworząc kolekcję tytanową, skupiliśmy się na osiągnięciu niespotykanej faktury, i…
/
Czytaj artykuł...
Punktem naszego zainteresowania jest jakość biżuterii i chyba niewielu czytelników nie zgodzi się tu z Platonem, że nadal pozostajemy w sferze filozofii. Czym bowiem może być jakość w naszej branży? Uważa się, że jako pierwszy pojęcie jakości (gr. poiotes) zdefiniował Platon, oczywiście nie w kontekście biżuterii. W tamtych czasach było…
/
Czytaj artykuł...