POLSKI JUBILER » NUMERY » 2008 » 10/2008 (Strona 3)

Przedświąteczne porządki w sklepie jubilerskim

Ludzie kupują biżuterię przede wszystkim oczami, dlatego warto przed szczytem świątecznym szczególnie starannie przemyśleć ekspozycję, tak aby była formą wizualnego motywowania klientów do dokonania zakupu Podstawowym celem merchandisingu w sklepie jest wzrost jego sprzedaży i zysków. Przed świętami właściciel i obsługa sklepu powinni sprawdzić, czy z tego punktu widzenia placówka…

10/2008, SKLEP

Traktujmy klientów poważnie

Przypominamy podstawowe informacje probiercze dla osób zainteresowanych zakupem biżuterii. Właścicielom sklepów proponujemy wyłożyć je w widocznym miejscu oraz informować klientów o próbie wyrobu, wyjaśniać znaczenie poszczególnych znaków i wydawać zawsze rachunek. To z pewnością umocni wiarygodność i pozytywny wizerunek sklepu. W Polsce obowiązuje obligatoryjny system probierczy. Nakłada to na osoby…

10/2008, SKLEP

“Złoto Srebro Czas” po raz dziewiąty

Tegoroczna edycja tarów dla branży jubilerskiej “Złoto Srebro Czas” obfitowała w wiele jubileuszowych uroczystości. Podczas otwarcia obecni byli: Pani Prezydentowa Maria Kaczyńska oraz Prezydent Miasta Gdańska Paweł Adamowicz, Ambasador Bursztynu Lidia Popiel, jak również przedstawiciele organizacji i instytucji branżowych: prof. Barbara Kosmowska-Ceranowicz z Muzeum Ziemi PAN, przewodniczący Ogólnopolskiej Komisji Złotniczo-Jubilerskiej…

10/2008, TYLKO ONLINE

Szlachetność jak złoto popłaca

Święta to znakomita okazja, żeby pomyśleć o innych. W kampanii promocyjnej w tym okresie warto pokazać, że sklep lub firmy, których biżuterię i zegarki można w nim kupić, nie stronią od marketingu zaangażowanego społecznie Specjaliści są zgodni: gdy na półce leżą dwa podobne wyroby, a jeden z nich wyprodukowała firma…

10/2008, SKLEP
Strona 3 z 3123