POLSKI JUBILER » NUMERY » 2008

12/2008

12/2008

Diamentowa firma w dół

Dochód korporacji Zale, diamentowego potentata, spadł o 3,5 proc., czyli o 364,13 mln USD, w porównaniu z rokiem ubiegłym. Jest to jedyna firma z branży diamentowej, która odnotowuje teraz rekordowe straty. Zale zgłosił czystą stratę w wysokości ponad 45 mln USD. Jego obroty zdumiały inwestorów na całym świecie, ponieważ w…

12/2008, PANORAMA

Zegarki do działań ekstremalnych

Polskie przysłowie głosi, że od przybytku głowa nie boli. Twórcy nowoczesnych czasomierzy postanowili wziąć sobie do serca tę starą prawdę i wcielić ją w życie. Proponują swoim klientom coraz to nowsze zegarki, które mogą być wykorzystywane w zależności od formy aktywności, jaką użytkownicy będą podejmować. Nowy trend w modzie zegarkowej…

12/2008, WZORNICTWO

Złoty koktajl od projektanta

Czołowy londyński projektant Carri Vacik zaprezentował koktajlową kolekcję złotych pierścionków oraz kolczyków, które niebawem pojawią się w sprzedaży detalicznej. Kolekcja zainspirowana jest Wschodem oraz rejonem Morza Śródziemnego. – Styl tej kolekcji jest śmiały, prosty i oczywisty. Idealny efekt osiągnąłem dzięki doskonałej jakości materiałów użytych do produkcji, które sprawiły, że kolekcja…

12/2008, PANORAMA

Klasyka gatunku, czyli publikacje na wagę złota

Każdy rzemieślnik zanim posiądzie mistrzostwo w swym fachu, przechodzi żmudną drogę nauki zawodu. Zwykle po podstawową wiedzę wystarczy udać się do profilowanej szkoły, by tam, pod okiem profesora, uzyskać teoretyczne i praktyczne przygotowanie zawodowe. Tak samo przydatna bywa literatura fachowa, która umożliwia teoretyczne poznanie zagadnienia. Jednak w przypadku zawodu złotnika…

12/2008, WARSZTAT JUBILERSKI

Tania biżuteria atakuje

Chińska biżuteria zalewa Europę. Z Chin spływają do nas tanie półfabrykaty do produkcji biżuterii. Jest to dobra wiadomość dla producentów, ponieważ mogą za małe pieniądze zakupić surowce do wyrobu swoich kosztowności, natomiast zła dla wszystkich, którzy żyją z eksportu polskich komponentów do krajów Unii Europejskiej Entuzjastów chińskiej biżuterii w Polsce…

12/2008, TRENDY

Interes jak diament

Diamenty znane z przyjaźni z kobietami ostatnio zmuszone zostały do zaprzyjaźnienia się ze wszystkimi inwestorami, ponieważ w świecie pieniędzy nie ma żadnych sentymentów. W dobie światowego kryzysu finansowego diamenty okazały się najstabilniejszą inwestycją środków finansowych i zasłużyły sobie na miano złotego interesu Ekonomiści prognozują, że przemysł diamentowy jest najlepszą lokatą…

12/2008, RYNEK

Promocja sklepu – jak zostać zauważonym przez klienta

Jak wiadomo od dawna, reklama jest dźwignią handlu. Jednak czy to stare powiedzenie ma szansę sprawdzić się w przypadku sklepu jubilerskiego? Ależ oczywiście, że tak. Pieniądze zainwestowane w promocję naszego sklepu zwrócą się w dwójnasób Aby klienci korzystali z usług naszego sklepu, muszą wiedzieć o naszym istnieniu. Nie można zakładać,…

12/2008, TEMAT MIESIĄCA

Sprzedaż biżuterii przez internet

Powiedzenie głosi, że jeśli nie ma cię w Google’u, to nie istniejesz. W związku z tym nie ma się nad czym zastanawiać, trzeba niezwłocznie zainwestować w stworzenie dobrej strony internetowej i sprzedawać biżuterię w sieci Sklep w necie to w dzisiejszych czasach najdynamiczniej rozwijająca się gałąź handlu. Zyski sklepów internetowych…

12/2008, TEMAT MIESIĄCA

Sprzedaż – sztuka na więcej niż raz

Mieć dobrej jakości towar w dzisiejszych czasach to niestety nie wszystko. Trzeba także umieć go dobrze zaprezentować potencjalnemu kupującemu. Nie zawsze można przewidzieć reakcje konsumenta na oferowany produkt, jednak można przygotować się na najgorsze i nauczyć, jak należy sprzedawać biżuterię Biżuteria jest dobrem luksusowym. Dlatego też klientami naszego sklepu nie…

12/2008, TEMAT MIESIĄCA

Kosztowności w komisie

Co może połączyć jubilera i młodego adepta sztuk pięknych oprócz zamiłowania do pięknych przedmiotów? Odpowiedź wydaje się być oczywista – pieniądze. Współpraca pomiędzy dwoma podmiotami rynku jubilerskiego wcale nie musi oznaczać dla nich ciągłego oglądania się na poczynania konkurencji, wprost przeciwnie – może okazać się wspaniałym interesem dla obu partnerów…

12/2008, TEMAT MIESIĄCA

Hurtownia frontem do klienta

W każdym sklepie jubilerskim najważniejszy jest asortyment. Sposobów na jego pozyskanie jest kilka. Sklepy kupują towar bezpośrednio od producenta, dystrybutora lub z hurtowni. Ilu właścicieli sklepów, tyle sposobów na najlepszą formę zatowarowania Zaopatrywanie się bezpośrednio u producenta powinno charakteryzować się samymi plusami. Po pierwsze, w takiej sytuacji istnieje możliwość negocjowania…

12/2008, SKLEP