POLSKI JUBILER » NUMERY » 2007 » 12/2007 (Strona 3)
YES: przeciw kultowi młodości W świecie mody – także biżuterii – w promocji na ogół wykorzystuje się wizerunki ludzi młodych. A przecież szlachetne wyroby jubilerskie nie tylko są kupowane przez klientów w każdym wieku, ale przede wszystkim są ponadczasowe. Na ten rozdźwięk zwróciła uwagę firma Yes, jednej z największych sieci…
/
Czytaj artykuł...
Amatorska biżuteria jest najczęściej tworzona ze sztampowych materiałów słabej jakości, ale za to bardzo taniaÉ Czy środowisko autorów takich wyrobów szkodzi rynkowi precjozów, czy buduje w społeczeństwie zainteresowanie wyrobami jubilerskimi, które może przełożyć się także na wzrost sprzedaży profesjonalnych złotników? Sławomir Fijałkowski Studio Projektowe Pstrągowski Studio Design. Na szczęście socjalizm…
/
Czytaj artykuł...
Jesienna edycja Jeweller Expo Ukraine 2007 w Kijowie Na Ukrainie wzrasta zarówno liczba kupujących biżuterię, jak i produkcja wyrobów jubilerskich. Mimo geograficznej bliskości na razie tylko polscy producenci maszyn jubilerskich korzystają z koniunktury na tym rynku Kijowskie targi rozkwitają – mówi Jarosław Dziopa z firmy Argenta (Kielce), wystawiający się na…
/
Czytaj artykuł...