POLSKI JUBILER » NUMERY » 2007 » 10/2007 (Strona 2)
Wzory na życzenie klienta, coraz popularniejsze srebro Indyjskie firmy jubilerskie i magazyny związane z branżą coraz więcej uwagi poświęcają możliwościom właściwego wykorzystania potencjału rynku wewnętrznego. Nowe pokolenie jest zdecydowanie bardziej wymagające” – czytamy na łamach prestiżowego, indyjskiego magazynu jubilerskiego “Solitaire”. Taka sytuacja stawia przed właścicielami sklepów nowe wyzwania. Tradycyjny rynek…
/
Czytaj artykuł...
Już wkrótce finał sporu sądowego między Tiffany & Co a portalem aukcyjnym eBay W złożonym w 2004 roku pozwie koncern Tiffany & Co domaga się od eBayŐa usuwania aukcji, na których wystawiane są produkty sygnowane marką Tiffany. Zdaniem firmy, tylko w ten sposób możliwe jest ograniczenie zalewu rynku towarów luksusowych…
/
Czytaj artykuł...
Z Joanną Karolak, menedżerem działu sprzedaży firmy Westpack Sp. z o.o., o podstawowych regułach i praktycznych wskazówkach prezentowania biżuterii rozmawia Seweryn Ścibior W jaki sposób opakowanie może podkreślić piękno wyrobu jubilerskiego? Im tańsze opakowanie, tym taniej będzie wyglądał produkt. Jeżeli producent używa bardziej ekskluzywnego lub bardziej charakterystycznego pakowania, które podkreśla…
/
Czytaj artykuł...
155 wystawców z Polski, Litwy (12 firm) oraz z Rumuni i Włoch zaprezentowało swoją ofertę jubilerską podczas ósmych targów bursztynu Ambermart 2007 W uroczystości otwarcia targów wzięli udział m.in. Aleksandra Jankowska, wicewojewoda pomorski, która życzyła wystawcom wielu udanych transakcji i kontaktów handlowych, oraz Marcin Szpak, wiceprezydent Gdańska, który podkreślił, że…
/
Czytaj artykuł...
czyli czego może skutecznie domagać się kupujący, gdy wyrób jest wadliwy Joanna Krawczyk LL. M., Kancelaria Neupert Zamorska & Partnerzy w Warszawie Większość konsumentów (czyli osób fizycznych, które nabywają przedmioty jubilerskie wyłącznie na swój własny, prywatny użytek, jak np. kupno pierścionka zaręczynowego dla narzeczonej) przyzwyczajonych jest do wyrobów “na gwarancji”.…
/
Czytaj artykuł...
Wrzesień 2007 upłynął pod hasłem “Dzisiaj. Jutro. Zawsze. Brylanty YES”, towarzyszącym kampanii wizerunkowej Sklepów Jubilerskich YES. To była już druga, zakrojona na tak szeroką skalę kampania promująca tę markę. Pierwsza miała miejsce w ubiegłym roku i promowała Sklepy Jubilerskie YES jako sponsora konkursu Miss Polonia 2006. Jako motyw przewodni tegorocznej…
/
Czytaj artykuł...
Maria Magdalena Ulaczyk Dyrektor Okręgowego Urzędu Probierczego w Warszawie Podczas Targów ZSC 2007 pracownicy urzędów probierczych przeprowadzą czynności kontrolne Ich celem będzie sprawdzenie, czy wystawione na sprzedaż wyroby są ocechowane. Obowiązujące prawo probiercze nie zwalnia osób uczestniczących w imprezach wystawienniczych ani targowych z obowiązku zbadania i oznaczenia cechami probierczymi sprzedawanej…
/
Czytaj artykuł...
Anna Golec Autorka jest konsultantką Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową Podczas spotkania grupy roboczej ds. kształcenia i zasobów ludzkich w ramach Gdańskiej Delty Bursztynu rozmawiano o inicjatywach związanych z kształceniem na potrzeby branży Spotkanie odbyło się 6 września podczas targów Ambermart. Otworzył je dr Sławomir Fijałkowski z Akademii Sztuk Pięknych…
/
Czytaj artykuł...
Competition “amber web” is decided The main prize in concourse, it means a statuette and a title “The Best Web Servis of Fair Exhibitor of Ambermart 2007” and full page addvertisment in the catalogue of fair Amberif 2008 received a portal S&A Bursztynowa Biżuteria forom Gdynia (www. s-a. pl) Members…
/
Czytaj artykuł...
Firma YES Biżuteria z Poznania prezentuje statuetki ministra gospodarki za najlepszy wyrób targów Złoto Srebro Czas, w pomieszczeniach, eksponujących biżuterię. Klienci oglądają ją, czytają uzasadnienia nagród, i namacalnie doświadczają siły tego wyróżnienia O korzyściach, jakie laureatowi daje Nagroda Ministra Gospodarki, z Krzysztofem Madelskim, współwłaścicielem firmy YES z Poznania i twórcą…
/
Czytaj artykuł...
Wielu z nas, obcując na co dzień z tak szlachetnym metalem, jakim jest złoto, wydaje się ową szlachetność przenosić na stosunki międzyludzkie. To właśnie mi się w jubilerstwie podoba i dlatego od ponad 25 lat prowadzę działalność w tej branży, a od kilku lat co roku cieszę się ze zbliżającego…
/
Czytaj artykuł...
5 października Paweł Adamowicz, Prezydent Gdańska, nominuje w Warszawie Lidię Popiel pierwszym ambasadorem bursztynu. Ta znana fotograf postanowiła przygotować się do tej roli – spotkała się z bursztynnikami w Trójmieście, zwiedziła Muzeum Bursztynu i uczestniczyła w spotkaniu inicjatywy klastrowej “Gdańska Delta Bursztynu” Lidia Popiel odwiedziła Gdańsk i Gdynię w dniach…
/
Czytaj artykuł...