POLSKI JUBILER » NUMERY (Strona 98)
17-18 maja był najważniejszym weekendem Legnickiego Festiwalu Srebro, zaliczanego do największych przeglądów współczesnej biżuterii artystycznej w Europie. Tę edycję można, a nawet trzeba uznać za bardzo udaną – rekordowa liczba wystaw (w tym roku „Legnica” pokazała ich aż 17!), rekordowa liczba prac nadesłanych na Międzynarodowy Konkurs Sztuki Złotniczej Bunt i…
/
Czytaj artykuł...
25 maja w Warszawie odbyły się Targi Sztuki i Designu ART SFERA . Na drugiej edycji targów swoje prace zaprezentowało 100 wystawców. Na targach odwiedzający mogli zaopatrzyć się w biżuterię, torby, autorską odzież. ART SFERA była także miejscem, gdzie swoją ofertę zaprezentowały pracownie wnętrzarskie – artystyczne lampy, designerskie i ręcznie…
/
Czytaj artykuł...
20. Międzynarodowe Targi Bursztynu, Biżuterii i Kamieni Jubilerskich AMBERIF 2013 odwiedziło 6437 kontrahentów z 54 krajów świata. Swoje produkty zaoferowało ponad 450 wystawców. 26 procent kontrahentów targowych stanowili goście zza granicy. Przyjechali głównie z Niemiec, Rosji, Chin, Włoch i Wielkiej Brytanii. W tym roku targi obserwowało i relacjonowało 82 dziennikarzy,…
/
Czytaj artykuł...
29 maja w Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się uroczystość wręczania przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Bogdana Zdrojewskiego honorowych tytułów „Mistrza Rzemiosł Artystycznych” dla wybitnych rzemieślników. Tradycja przyznawania tych wyróżnień została reaktywowana po 23 latach przerwy. Tytuły nadane zostały jubilerom – złotnikom Iwonie Lis – Filipczyk, Paulinie Bindek, Karolowi…
/
Czytaj artykuł...
W 22 maja w warszawskiej Galerii Mokotów swoje nowe oblicze odsłonił salon Noble Place – miejsce, gdzie znaleźć można jedne z najbardziej ekskluzywnych marek świata. Wyrafinowane arcydzieła sztuki zegarmistrzowskiej i jubilerskiej tak prestiżowych i unikatowych marek, jak Cartier, Chopard, Boucheron, Piaget, Roberto Coin, Montblanc, Baume&Mercier, ST Dupont, Raymond Weil, Tag…
/
Czytaj artykuł...
CERTINA z okazji swoich 125 urodzin zdecydowała się na wprowadzenie nowej identyfikacji wizualnej swojej marki. Nowe logo szwajcarskiego producenta sportowych czasomierzy odzwierciedla najistotniejsze wartości firmy oraz wprowadza rewolucyjną zmianę z czerwieni na zieleń. CER TINA może pochwalić się długą i bogatą historią. Bracia Kurth założyli firmę w Grenchen w 1888…
/
Czytaj artykuł...
Podczas Międzynarodowych Targów Gdańskich Amberif, które odbyły się pod koniec marca, ogłoszone zostały wyniki i przyznane nagrody w konkursie „Bursztynowe Rzemiosło” – kategoria juniorzy, temat „szczęśliwa 13”. W konkursie licznie wzięli udział uczniowie Zespołu Szkół Plastycznych w Częstochowie. Swoje prace zaprezentowały Katarzyna Ciesielska, Anna Szewczyk, Zuzanna Nowicka, Ewa Klimczak, Joanna…
/
Czytaj artykuł...
Atlantic Worldmaster 1888 „The Original” jeszcze nie trafił na sklepowe półki, a już wzbudza bardzo duże zainteresowanie wśród fanów klasyki i stylu retro. Nowość będzie dostępna w polskich salonach z zegarkami od czerwca 2013 roku. Zegarek wzorowany na klasycznym modelu produkowanym w latach 40. ubiegłego wieku będzie można kupić…
/
Czytaj artykuł...
W tym roku firma Westpack obchodzi swoje sześćdziesiąte urodziny. Z tej okazji przygotowała dla swoich klientów wiele niespodzianek. Westpack to duńska firma, której 60-letnie doświadczenie w branży jubilerskiej i zegarmistrzowskiej gwarantuje wysoką jakość. Szeroki asortyment o bogatej kolorystyce i oryginalnym wzornictwie w połączeniu z konkurencyjnymi cenami zadowala nawet najbardziej wymagających…
/
Czytaj artykuł...
Zainteresowanie sprzedażą biżuterii za pośrednictwem sieci jest coraz powszechniejsze. Wykorzystanie nowoczesnych sposobów komunikowania się z klientami wiąże się z problemem ukazania oferowanej biżuterii możliwie jak najdokładniej. Sprzedawcy muszą zadbać o wizualizację biżuterii, dzięki wykonywaniu zdjęć biżuterii oraz animacji. Sprzedając biżuterię w sieci zarówno właściciele salonów jubilerskich, jak i galerii z…
/
Czytaj artykuł...
Sprzedaż biżuterii przez internet stała się niezbędnym elementem oferty. Projektanci, właściciele salonów jubilerskich coraz chętniej zamieszczają swoje produkty na stronach sieci. A znawcy rynku podkreślają, że klienci częściej kupują kosztowności wykorzystując komputer czy telefon komórkowy. Internet stał się miejscem nie tylko dokonywania zakupów biżuterii, ale także wymiany poglądów na…
/
Czytaj artykuł...