POLSKI JUBILER » NUMERY (Strona 178)

Promocja sklepu – jak zostać zauważonym przez klienta

Jak wiadomo od dawna, reklama jest dźwignią handlu. Jednak czy to stare powiedzenie ma szansę sprawdzić się w przypadku sklepu jubilerskiego? Ależ oczywiście, że tak. Pieniądze zainwestowane w promocję naszego sklepu zwrócą się w dwójnasób Aby klienci korzystali z usług naszego sklepu, muszą wiedzieć o naszym istnieniu. Nie można zakładać,…

12/2008, TEMAT MIESIĄCA

Sprzedaż biżuterii przez internet

Powiedzenie głosi, że jeśli nie ma cię w Google’u, to nie istniejesz. W związku z tym nie ma się nad czym zastanawiać, trzeba niezwłocznie zainwestować w stworzenie dobrej strony internetowej i sprzedawać biżuterię w sieci Sklep w necie to w dzisiejszych czasach najdynamiczniej rozwijająca się gałąź handlu. Zyski sklepów internetowych…

12/2008, TEMAT MIESIĄCA

Sprzedaż – sztuka na więcej niż raz

Mieć dobrej jakości towar w dzisiejszych czasach to niestety nie wszystko. Trzeba także umieć go dobrze zaprezentować potencjalnemu kupującemu. Nie zawsze można przewidzieć reakcje konsumenta na oferowany produkt, jednak można przygotować się na najgorsze i nauczyć, jak należy sprzedawać biżuterię Biżuteria jest dobrem luksusowym. Dlatego też klientami naszego sklepu nie…

12/2008, TEMAT MIESIĄCA

Kosztowności w komisie

Co może połączyć jubilera i młodego adepta sztuk pięknych oprócz zamiłowania do pięknych przedmiotów? Odpowiedź wydaje się być oczywista – pieniądze. Współpraca pomiędzy dwoma podmiotami rynku jubilerskiego wcale nie musi oznaczać dla nich ciągłego oglądania się na poczynania konkurencji, wprost przeciwnie – może okazać się wspaniałym interesem dla obu partnerów…

12/2008, TEMAT MIESIĄCA

Hurtownia frontem do klienta

W każdym sklepie jubilerskim najważniejszy jest asortyment. Sposobów na jego pozyskanie jest kilka. Sklepy kupują towar bezpośrednio od producenta, dystrybutora lub z hurtowni. Ilu właścicieli sklepów, tyle sposobów na najlepszą formę zatowarowania Zaopatrywanie się bezpośrednio u producenta powinno charakteryzować się samymi plusami. Po pierwsze, w takiej sytuacji istnieje możliwość negocjowania…

12/2008, SKLEP

Włochacze w Poznaniu

Iza Krauzy-Kur oraz Paweł Kur zapraszają na wystawę zaprojektowanej przez siebie biżuterii “Włochacze – just for fun”. Prowokacyjny charakter prezentacji nawiązuje do estetyki wywodzącej się z fascynacji wrocławską grupą LuXuS i ukazuje wpływ, jaki podczas studiów na wrocławskiej ASP wywarł na artystce Paweł Jarodzki. Balansowanie na granicy kiczu pozwala autorom…

12/2008, PANORAMA

Raz na wozie, raz pod wozem

Ożywienie gospodarcze, wzrost przychodów sklepów jubilerskich, znaczne bogacenie się społeczeństwa i pogoń za zaspokajaniem potrzeby posiadania dóbr luksusowych, a także zainteresowanie inwestorów stale rosnącymi cenami kruszców, przy jednoczesnym spadku popytu na biżuterię. Tak w skrócie maluje się obraz mijającego roku w branży jubilerskiej Rok 2008 można z pewnością określić jako…

12/2008, RYNEK

10/2008

10/2008

Nie będzie tak źle jak na giełdach

Bessa na światowych rynkach kapitałowych nie powinna mieć przełożenia na wyniki branży jubilerskiej podczas szczytu świątecznych zakupów – wynika z sondy, jaką przeprowadziliśmy wśród polskich jubilerów. Wojciech Kruk, przewodniczący rady nadzorczej firmy W.Kruk W związku ze zbliżającym się okresem świąt Bożego Narodzenia oraz karnawałem spodziewamy się wzrostu zainteresowania naszymi produktami.…

10/2008, SONDA

Przedświąteczne porządki w sklepie jubilerskim

Ludzie kupują biżuterię przede wszystkim oczami, dlatego warto przed szczytem świątecznym szczególnie starannie przemyśleć ekspozycję, tak aby była formą wizualnego motywowania klientów do dokonania zakupu Podstawowym celem merchandisingu w sklepie jest wzrost jego sprzedaży i zysków. Przed świętami właściciel i obsługa sklepu powinni sprawdzić, czy z tego punktu widzenia placówka…

10/2008, SKLEP

Traktujmy klientów poważnie

Przypominamy podstawowe informacje probiercze dla osób zainteresowanych zakupem biżuterii. Właścicielom sklepów proponujemy wyłożyć je w widocznym miejscu oraz informować klientów o próbie wyrobu, wyjaśniać znaczenie poszczególnych znaków i wydawać zawsze rachunek. To z pewnością umocni wiarygodność i pozytywny wizerunek sklepu. W Polsce obowiązuje obligatoryjny system probierczy. Nakłada to na osoby…

10/2008, SKLEP

“Złoto Srebro Czas” po raz dziewiąty

Tegoroczna edycja tarów dla branży jubilerskiej “Złoto Srebro Czas” obfitowała w wiele jubileuszowych uroczystości. Podczas otwarcia obecni byli: Pani Prezydentowa Maria Kaczyńska oraz Prezydent Miasta Gdańska Paweł Adamowicz, Ambasador Bursztynu Lidia Popiel, jak również przedstawiciele organizacji i instytucji branżowych: prof. Barbara Kosmowska-Ceranowicz z Muzeum Ziemi PAN, przewodniczący Ogólnopolskiej Komisji Złotniczo-Jubilerskiej…

10/2008, TYLKO ONLINE