POLSKI JUBILER » NUMERY (Strona 177)

Promocja sklepu – jak zostać zauważonym przez klienta

Jak wiadomo od dawna, reklama jest dźwignią handlu. Jednak czy to stare powiedzenie ma szansę sprawdzić się w przypadku sklepu jubilerskiego? Ależ oczywiście, że tak. Pieniądze zainwestowane w promocję naszego sklepu zwrócą się w dwójnasób Aby klienci korzystali z usług naszego sklepu, muszą wiedzieć o naszym istnieniu. Nie można zakładać,…

12/2008, TEMAT MIESIĄCA

10/2008

10/2008

Dziesięć, czyli Grupa Sześć w Londynie

Do 26 października w londyńskiej Lesley Craze Gallery można oglądać prace 10 polskich twórców form złotniczych w ramach wystawy “Grupa Sześć. Współczesna biżuteria z Polski” Arek Wolski To pierwszy pokaz biżuterii Grupy Sześć w Anglii. Członkowie grupy: Bogumił Bytomski, Paweł Kaczyński, Krzysztof Roszkiewicz, Arek Wolski i Marcin Tymiński wybrali prace,…

10/2008, TRENDY

Wirtualna wycieczka po Muzeum Bursztynu w Gdańsku

Prezentacja nie tylko w atrakcyjny sposób przybliża zbiory i sale gdańskiego Muzeum Bursztynu, ale przede wszystkim imponuje bogactwem wiedzy o “złocie Północy” podanej wirtualnemu turyście przy pomocy różnorodnych form i środków. Architektura przedbramia w Gdańsku, w którym mieści się obecnie Muzeum Bursztynu, narzuciła merytoryczny podział ekspozycji. Dlatego wyodrębniono dwa główne…

10/2008, BURSZTYN

Altor. Barwy i kamienie

W sezonie letnim 2008 w strojach i w dodatkach wyraźnie dominowała żółta kolorystyka. Ten trend zaznaczył się nie tylko w kolekcjach odzieżowych, ale i w biżuterii ze srebra i kamieni półszlachetnych. Ogromnym zainteresowaniem wśród jej twórców cieszył się koral w intensywnej słonecznej barwie, żółty agat o ciekawej “spękanej” teksturze oraz…

10/2008, TRENDY

Nowości na rynku

Nowy sklep z narzędziami jubilerskimi Krakowska firma W.Kociuba, jedna z czołowych polskich dostawców technologii jubilerskich, otworzyła swój drugi salon sprzedaży. Teraz obok dotychczasowego sklepu w Krakowie zakupy w firmie Wojciecha Kociuby będzie można zrobić również w Gdańsku. Nowy punkt oferuje pełną ofertę maszyn, narzędzi oraz wszelkich materiałów eksploatacyjnych. W gamie…

10/2008, RYNEK

MHS Michałowscy to nowa firma na naszym rynku

Od początku idąc swoją, odrębną drogą lansują awangardową biżuterię. Ich prace wyróżniają się prostym, eleganckim wzornictwem oraz innowacyjnością technologiczną. W pierwszej kolekcji udało im się wydobyć zwiewność, ulotność płatków czystego złota w zestawieniu z perspexem. Dla odmiany najnowsze wyroby powstają z tytanu. Ten antyalergiczny, lekki, bardzo trudny w obróbce metal…

10/2008, TRENDY

Szlachetna PACZKA

Już po raz ósmy Stowarzyszenie WIOSNA rozpoczęło przygotowania do ogólnopolskiej akcji, której celem jest przekazanie wigilijnej pomocy najuboższym rodzinom z całej Polski. Do tej pory w ciągu 7 poprzednich lat pomoc o łącznej wartości 3 055 500 zł otrzymało w niej 35,5 tysięcy osób. Ten rok będzie dla nas wyjątkowy.…

10/2008, RYNEK

Prywatna kolekcja Magdy Kwiatkiewicz

Od 18 września w poznańskiej Galerii Yes można podziwiać wystawę, pt. “Kolekcja współczesnej polskiej sztuki złotniczej ze zbiorów Marii Magdaleny Kwiatkiewicz” W ramach ekspozycji zaprezentowano prace niemal stu projektantów, zarówno o uznanym dorobku artystycznym, jak i młodych twórców, m.in. Jacka Byczewskiego, Marcina i Łukasza Zaremskich, Jacka Rochackiego, Krzysztofa Roszkiewicza, Dariusza…

10/2008, TRENDY

Konkurs “Wygraj Brylant” rozstrzygnięty!

“Technologia. Nowoczesność. Brylant. Połączenie delikatności, weny, piękna. Kruchość z niebywałą mocą przyciągania wzroku. Pierścionek wybiegający poza granice. Wszelkie” – Aleksandra Zygan (Nagroda II) o obiekcie sztuki złotniczej: “2 impress – inaczej wywieracz wrażenia” autorstwa Jacka Paluchowskiego “Brylanty są wieczne, papier tak kruchy. Powłoka nietrwała, lecz wieczne jej wnętrze. Metafizyka sztuki.…

10/2008, TRENDY

Nie będzie tak źle jak na giełdach

Bessa na światowych rynkach kapitałowych nie powinna mieć przełożenia na wyniki branży jubilerskiej podczas szczytu świątecznych zakupów – wynika z sondy, jaką przeprowadziliśmy wśród polskich jubilerów. Wojciech Kruk, przewodniczący rady nadzorczej firmy W.Kruk W związku ze zbliżającym się okresem świąt Bożego Narodzenia oraz karnawałem spodziewamy się wzrostu zainteresowania naszymi produktami.…

10/2008, SONDA

Przedświąteczne porządki w sklepie jubilerskim

Ludzie kupują biżuterię przede wszystkim oczami, dlatego warto przed szczytem świątecznym szczególnie starannie przemyśleć ekspozycję, tak aby była formą wizualnego motywowania klientów do dokonania zakupu Podstawowym celem merchandisingu w sklepie jest wzrost jego sprzedaży i zysków. Przed świętami właściciel i obsługa sklepu powinni sprawdzić, czy z tego punktu widzenia placówka…

10/2008, SKLEP