POLSKI JUBILER » NUMERY (Strona 176)
Coraz częściej sklepy jubilerskie sprzedają w swoich punktach biżuterię pochodzącą z importu, ponieważ jest ona znacznie tańsza od tej, wyprodukowanej w Polsce. Natomiast polscy producenci nie mogąc znaleźć odbiorców na miejscu, są zmuszeni szukać rynku poza granicami kraju Kierunkiem, który obrali polscy eksporterzy, jest przede wszystkim terytorium Unii Europejskiej. Jako…
/
Czytaj artykuł...
Właściciele wszystkich sklepów jubilerskich muszą zabezpieczyć swój majątek. Pewność, że biżuteria jest odpowiednio chroniona, daje w każdym sklepie pancerny sejf oraz lady antywłamaniowe, które ostudzą zamiary osób chcących się szybko wzbogacić. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest także stałe monitorowanie, które zniweluje ryzyko spektakularnej kradzieży Wybór odpowiedniego sejfu nie jest zadaniem łatwym.…
/
Czytaj artykuł...
Sklepy jubilerskie nie są najbardziej pożądanymi klientami zakładów ubezpieczeniowych. I mimo że każda firma ubezpieczeniowa ma w ofercie ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem bądź rabunku, to często słysząc, że sprawa dotyczy jubilera, po prostu nie jest zainteresowana W myśl ustawy o działalności ubezpieczeniowej ubezpieczenia dzieli się na: osobowe oraz majątkowe.…
/
Czytaj artykuł...
Wyjazd na targi jubilerskie wiąże się z dużymi wydatkami, nie tylko tymi, poniesionymi na stoisko, ale także tymi, poniesionymi na środki bezpieczeństwa. W związku z powyższym wybierając się na targi, należy zwrócić uwagę na fakt, czy organizator zadbał o odpowiednie zabezpieczenia w hali wystawowej oraz samemu ponieść koszty ubezpieczenia swojego…
/
Czytaj artykuł...
Le Arti Orafe, która istnieje od 1985 roku, jest najbardziej prestiżową szkołą prowadzącą kursy jubilerskie i złotnicze we Włoszech. Akademia specjalizuje się głównie w kształceniu na kierunku współczesnej biżuterii. Szkoła zasłynęła w świecie szczególnie ze względu na międzynarodową kadrę składającą się z czynnych zawodowo artystów, projektantów oraz rzemieślników Wszystkie programy…
/
Czytaj artykuł...
Chińska biżuteria zalewa Europę. Z Chin spływają do nas tanie półfabrykaty do produkcji biżuterii. Jest to dobra wiadomość dla producentów, ponieważ mogą za małe pieniądze zakupić surowce do wyrobu swoich kosztowności, natomiast zła dla wszystkich, którzy żyją z eksportu polskich komponentów do krajów Unii Europejskiej Entuzjastów chińskiej biżuterii w Polsce…
/
Czytaj artykuł...
Diamenty znane z przyjaźni z kobietami ostatnio zmuszone zostały do zaprzyjaźnienia się ze wszystkimi inwestorami, ponieważ w świecie pieniędzy nie ma żadnych sentymentów. W dobie światowego kryzysu finansowego diamenty okazały się najstabilniejszą inwestycją środków finansowych i zasłużyły sobie na miano złotego interesu Ekonomiści prognozują, że przemysł diamentowy jest najlepszą lokatą…
/
Czytaj artykuł...
Jak wiadomo od dawna, reklama jest dźwignią handlu. Jednak czy to stare powiedzenie ma szansę sprawdzić się w przypadku sklepu jubilerskiego? Ależ oczywiście, że tak. Pieniądze zainwestowane w promocję naszego sklepu zwrócą się w dwójnasób Aby klienci korzystali z usług naszego sklepu, muszą wiedzieć o naszym istnieniu. Nie można zakładać,…
/
Czytaj artykuł...
Powiedzenie głosi, że jeśli nie ma cię w Google’u, to nie istniejesz. W związku z tym nie ma się nad czym zastanawiać, trzeba niezwłocznie zainwestować w stworzenie dobrej strony internetowej i sprzedawać biżuterię w sieci Sklep w necie to w dzisiejszych czasach najdynamiczniej rozwijająca się gałąź handlu. Zyski sklepów internetowych…
/
Czytaj artykuł...
Mieć dobrej jakości towar w dzisiejszych czasach to niestety nie wszystko. Trzeba także umieć go dobrze zaprezentować potencjalnemu kupującemu. Nie zawsze można przewidzieć reakcje konsumenta na oferowany produkt, jednak można przygotować się na najgorsze i nauczyć, jak należy sprzedawać biżuterię Biżuteria jest dobrem luksusowym. Dlatego też klientami naszego sklepu nie…
/
Czytaj artykuł...
Co może połączyć jubilera i młodego adepta sztuk pięknych oprócz zamiłowania do pięknych przedmiotów? Odpowiedź wydaje się być oczywista – pieniądze. Współpraca pomiędzy dwoma podmiotami rynku jubilerskiego wcale nie musi oznaczać dla nich ciągłego oglądania się na poczynania konkurencji, wprost przeciwnie – może okazać się wspaniałym interesem dla obu partnerów…
/
Czytaj artykuł...