POLSKI JUBILER » NUMERY (Strona 174)
Szybko, dobrze, dokładnie i w jednym miejscu, to oczekiwania, które stawiają klienci wszystkimi miejscom, w których zostawiają swoje pieniądze. Pod tym względem sklep jubilerski nie różni się od innych i nie może liczyć, że jego asortyment konsumenci potraktują inaczej. Jubilerzy muszą wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i zaoferować im także inne…
/
Czytaj artykuł...
Coraz częściej sklepy jubilerskie sprzedają w swoich punktach biżuterię pochodzącą z importu, ponieważ jest ona znacznie tańsza od tej, wyprodukowanej w Polsce. Natomiast polscy producenci nie mogąc znaleźć odbiorców na miejscu, są zmuszeni szukać rynku poza granicami kraju Kierunkiem, który obrali polscy eksporterzy, jest przede wszystkim terytorium Unii Europejskiej. Jako…
/
Czytaj artykuł...
Właściciele wszystkich sklepów jubilerskich muszą zabezpieczyć swój majątek. Pewność, że biżuteria jest odpowiednio chroniona, daje w każdym sklepie pancerny sejf oraz lady antywłamaniowe, które ostudzą zamiary osób chcących się szybko wzbogacić. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest także stałe monitorowanie, które zniweluje ryzyko spektakularnej kradzieży Wybór odpowiedniego sejfu nie jest zadaniem łatwym.…
/
Czytaj artykuł...
Sklepy jubilerskie nie są najbardziej pożądanymi klientami zakładów ubezpieczeniowych. I mimo że każda firma ubezpieczeniowa ma w ofercie ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem bądź rabunku, to często słysząc, że sprawa dotyczy jubilera, po prostu nie jest zainteresowana W myśl ustawy o działalności ubezpieczeniowej ubezpieczenia dzieli się na: osobowe oraz majątkowe.…
/
Czytaj artykuł...
Wyjazd na targi jubilerskie wiąże się z dużymi wydatkami, nie tylko tymi, poniesionymi na stoisko, ale także tymi, poniesionymi na środki bezpieczeństwa. W związku z powyższym wybierając się na targi, należy zwrócić uwagę na fakt, czy organizator zadbał o odpowiednie zabezpieczenia w hali wystawowej oraz samemu ponieść koszty ubezpieczenia swojego…
/
Czytaj artykuł...
Le Arti Orafe, która istnieje od 1985 roku, jest najbardziej prestiżową szkołą prowadzącą kursy jubilerskie i złotnicze we Włoszech. Akademia specjalizuje się głównie w kształceniu na kierunku współczesnej biżuterii. Szkoła zasłynęła w świecie szczególnie ze względu na międzynarodową kadrę składającą się z czynnych zawodowo artystów, projektantów oraz rzemieślników Wszystkie programy…
/
Czytaj artykuł...
Na polskim rynku pojawiło się ostatnio wiele firm oferujących akcesoria do wyrobu biżuterii. Z ich oferty korzystają przede wszystkim producenci biżuterii, którzy kupując hurtowe ilości towarów, oferują gotową biżuterię swoim odbiorcom Sprzedaż półfabrykatów od dawna cieszyła się dużym powodzeniem, jednak ostatnio zainteresowanie ofertą przerosło oczekiwania hurtowników. Boom na akcesoria jubilerskie…
/
Czytaj artykuł...
Marta Andrzejczak: W ostatnim czasie z czołówek gazet nie znika temat kryzysu finansowego, który wielkimi krokami zbliża się do naszego kraju. Jak, pana zdaniem, kryzys finansowy wpłynie na polski rynek jubilerski? Czy sądzi pan, że Polacy przestaną kupować biżuterię, czy może wprost przeciwnie, znaczna część obywateli naszego kraju nie będzie…
/
Czytaj artykuł...
Polskę stopniowo opanowuje moda na własną biżuterię. Domowe wyroby coraz częściej noszone są przez młode kobiety, które chcą się wyróżniać oryginalnością i własnym stylem. W sklepach pojawiło się bardzo wiele akcesoriów do produkcji biżuterii, od kamieni szlachetnych, srebrnych bigli, do przekładek Zjawisko samodzielnego tworzenia wisiorków oraz bransoletek nie jest niczym…
/
Czytaj artykuł...
Za zajęcie I miejsca w kategorii marek niespożywczych statuetka MARQA 2008 trafiła do firmy Apart. Nagroda przyznawana przez dziennik “Rzeczpospolita” ma być wyróżnieniem dla firm, które w danym roku odcisnęły największe piętno na polskim rynku i stały się najmocniejszymi markami w grupie. – Tegoroczny ranking najmocniejszych polskich marek “Rzeczpospolitej” przyniósł…
/
Czytaj artykuł...
Historia biżuterii jest ściśle związana z historią obyczajów i mody. Przez wieki obyczajem było, że to mężczyźni kupowali kobietom biżuterię, to oni pojawiali się u jubilera i podejmowali decyzję. Dziś w coraz większym stopniu biżuterię kupują sobie same kobiety. To zmienia postać marketingu i ma wpływ na kierunek kształtowania się…
/
Czytaj artykuł...