POLSKI JUBILER » NUMERY (Strona 159)
Piękne przedmioty powinny być zamknięte w pięknych opakowaniach. To powszechnie znana prawda. Nie można umieścić kosztownej biżuterii w papierowej torebce i w takim opakowaniu przekazać ją klientowi, ponieważ można mieć pewność, że tak potraktowany klient ponownie do naszego salonu nie przyjdzie. Renomowane salony jubilerskie, szczególnie te funkcjonujące na zachodnich rynkach,…
/
Czytaj artykuł...
Każdy z nas zna co najmniej kilka sposobów czyszczenia biżuterii. Począwszy od tych, które dotyczą złota, a skończywszy na sposobach czyszczenia sztucznych kamieni. Jednak prowadząc sklep jubilerski, nie powinniśmy poprzestawać na używaniu domowych sposobów, musimy zainwestować i kupić odpowiednie środki, a niekiedy także specjalistyczne maszyny, które pozwolą na utrzymanie biżuterii…
/
Czytaj artykuł...
Na polskim rynku jubilerskim od dłuższego czasu można kupować biżuterię znanych, luksusowych marek. Luksusowa biżuteria pożądana jest przez wielu konsumentów. Jednak specjaliści twierdzą, że to nie sam produkt jest obiektem zainteresowania odbiorców, ale właśnie marka, która dany produkt stworzyła. Marka bowiem stanowi kluczowy element sprzedaży produktu i ma wielki wpływ…
/
Czytaj artykuł...
Jan Suchodolski – projektowaniem biżuterii zajmuje się od 1986 roku. Był laureatem wielu krajowych i międzynarodowych konkursów złotniczych Polski Jubiler: Jak zaczęła się pana przygoda z biżuterią? Czy od zawsze chciał pan zostać artystą, który realizuje się w tworzeniu kosztowności? Jan Suchodolski: Moja mama była artystką. Projektowała kostiumy teatralne, zabawki,…
/
Czytaj artykuł...
W salonach W. KRUK można kupić najnowszą kolekcję biżuterii wykonaną ze skamieniałych muszli – amonitów. Najnowsza kolekcja biżuterii zaprojektowana została przez Annę Orską. Projektantka otoczyła amonity srebrną oprawą, spod której wydobywa się bogactwo kolorystycznych zestawień – od jasnopiaskowych, poprzez zielonkawo-brązowe, aż po zupełnie ciemne z delikatną nutką fioletu. W najnowszej…
/
Czytaj artykuł...
Na polskim rynku coraz częściej można spotkać się z artystyczną biżuterią wykonaną z niecodziennych materiałów. Wielu młodych artystów decyduje się na wykorzystanie materiałów, które do tej pory zarezerwowane były dla sztuki użytkowej. Po plastiku i drewnie, z których wykonywana jest artystyczna biżuteria, przyszedł czas na szyby ze szkła połączone z…
/
Czytaj artykuł...
F150 organizuje konkurs dla studentów i absolwentów kierunków artystycznych w Polsce. Termin wysyłania prac na konkurs “Srebro Na Ty – współczesny komplet biżuterii” upływa 28 lutego, natomiast uroczyste ogłoszenie listy nagrodzonych nastąpi 15 marca. Celem konkursu jest promocja polskiego złotnictwa oraz pomoc w zaistnieniu na rynku osobom młodym, dopiero rozpoczynającym…
/
Czytaj artykuł...
Targi Biżuterii i Zegarków Złoto Srebro Czas odbędą się już po raz dziesiąty 2-4 października w Warszawskim Centrum Expo XXI. Organizatorami imprezy są Międzynarodowe Centrum Targowe i Pracownia Sztuk Plastycznych. Warszawskie targi stwarzają możliwość nawiązania kontaktów handlowych, zapoznania się z najnowszymi trendami na następne sezony oraz ofertami producentów i dystrybutorów,…
/
Czytaj artykuł...
Od 5 do 18 października odbędzie się VI edycja Sandomierskich Warsztatów Złotniczych “Krzemień pasiasty – kamień optymizmu”. Organizatorem warsztatów jest Muzeum Okręgowe w Sandomierzu oraz Gold & Silver Gallery Cezarego Łutowicza. Impreza otwarta jest dla wszystkich artystów złotników polskich i zagranicznych, którzy złożą pisemną deklarację uczestnictwa. Organizatorzy liczą na powstanie…
/
Czytaj artykuł...
4 sierpnia w Muzeum Bursztynu w Gdańsku odbyła się konferencja prasowa, podczas której podpisana została Deklaracja Dobrych Praktyk Bursztynniczych. Konferencja zorganizowana została z okazji publikacji “Paszportu Bursztynowego”, którego rolą jest umacnianie roli Gdańska jako światowej stolicy bursztynu. W spotkaniu udział wzięli Paweł Adamowicz oraz przedstawiciele organizacji, firm, sklepów i galerii…
/
Czytaj artykuł...
Jubilerzy obserwując to zwiększone zainteresowanie klientów, zaczynają kupować drogocenne kamienie szlachetne, które po oprawieniu oferują w salonach. Coraz częściej prowadzone są także akcje promocyjne, których zadaniem jest zachęcanie Polaków do większego zainteresowania brylantową biżuterią. Największa akcja promocyjna przeprowadzona została przez salony firmy W. Kruk, w której zaprezentowany został pierścionek Jedyny¨.…
/
Czytaj artykuł...