POLSKI JUBILER » NUMERY (Strona 151)

Ten jedyny pierścionek

Współcześnie coraz więcej narzeczonych decyduje się na zakup pierścionka zaręczynowego, który będzie możliwie najbardziej oryginalny. W związku z tym coraz większą p o p u l a r n o ś c i ą cieszą się zakłady jubilerskie, które umożliwiają klientom zaprojektowanie pierścionka według własnego pomysłu. Salony jubilerskie z dodatkową…

04/2010, TEMAT MIESIĄCA

Klasyczne obrączki

W modzie ślubnej niewiele się zmienia, cały czas modne są obrączki wykonane z białego złota, wzbogacone o małe brylanty. Polacy rzadko decydują się na zakup obrączek finezyjnych, które podkreślałyby ich indywidualność. Nie chcą także biżuterii podobnej do tej, którą nosili ich rodzice. Rynek biżuterii ślubnej niełatwo daje się podporządkować panującym…

04/2010, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria ślubna

Przeglądając pisma kobiece i strony internetowe poświęcone biżuterii, coraz częściej można spotkać się z określeniem „biżuteria ślubna”. Właściciele salonów jubilerskich uważają, że nie posiadają w swoim asortymencie kolekcji biżuterii, którą określić można tym mianem. Czy na pewno? Biżuteria ślubna to dodatek do sukni ślubnej. Musi on dopełniać kompozycji, a nie…

04/2010, TEMAT MIESIĄCA

03/2010

03/2010

Czas inspiracji wyłonił zwycięzców

15 lutego ogłoszono laureatów pierwszej edycji konkursu “Czas inspiracji” dla stylistów, projektantów i wszystkich entuzjastów mody. Ich zadaniem było stworzenie projektu lub stylizacji, inspirowanych wybranym zegarkiem z kolekcji Timex Women’s Collection. W kategorii profesjonalista zwyciężył duet Paulina Połoz i Karolina Biadasz – studentki piątego roku łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych na…

03/2010, PANORAMA

Połączenie sztuki z funkcjonalnością

Właściciele salonów jubilerskich zapominają, że klienci pragną w salonach znaleźć niemal wszystko – od wyszukanych kolczyków, po tradycyjne złote obrączki. Często jednak nie wprowadzają do swojego asortymentu przedmiotów, które łączą funkcje utylitarne i estetyczne. Klienci oczekują od zakładów jubilerskich posiadania w swoim asortymencie także zegarków. Owszem, część właścicieli sklepów jubilerskich…

03/2010, ZEGARKI

Pierwszy raz Polak laureatem konkursu

Arek Wolski został uhonorowany w tegorocznej edycji konkursu “Innowacje”, którego rozstrzygnięcie nastąpiło podczas targów inhorgenta europe. Polak zdystansował 161 innych uczestników konkursu. Jury konkursu swój wybór uzasadniło faktem, że prace Wolskiego niosą ze sobą głębokie przesłanie dotyczące otaczającego nas świata. Podkreślono także, że biżuterię polskiego artysty cechuje ironiczna interpretacja współczesności.…

03/2010, PANORAMA

Hiszpańska inkwizycja

Naszyjnik składa się z 15 dużych szmaragdów i 374 diamentów. Dolna jego część to dwa srebrne łańcuszki, które wisząc, przybierają półkolisty kształt. Do każdego z nich przytwierdzone są cztery szmaragdy o kształcie beczułkowatym lub owalnym i osiem diamentów. Są one rozmieszczone względem siebie symetrycznie. Na dolnym łańcuszku, w centrum, znajduje…

03/2010, DZIEDZICTWO

Koniec kryzysu w branży jubilerskiej

W Monachium zakończyły się Targi Jubilerskie inhorgenta europe 2010. Podczas tegorocznej edycji organizatorzy odnotowali ponad 15 proc. więcej odwiedzających niż w roku ubiegłym. Wszyscy uczestnicy podkreślili, że 37. edycja targów zakończyła się sukcesem. Od 19 do 22 lutego Międzynarodowe Targi Biżuterii, Kamieni Szlachetnych, Zegarków, Pereł i Technologii odwiedziło ponad trzydzieści…

03/2010, TARGI

Zakupy w hurtowni jubilerskiej

Na polskim rynku jubilerskim pojawia się coraz więcej firm, których podstawowym celem działalności jest spełnienie oczekiwań właścicieli salonów jubilerskich. Dbają one o kompleksowe zaopatrzenie sklepów jubilerskich w cały możliwy asortyment. Hurtownie jubilerskie mają w swojej ofercie wszystkie niezbędne produkty, które muszą znaleźć się w salonie jubilerskim. Można w nich kupić…

03/2010, RYNEK

Pierwsza biżuteria

W Polsce ciągle jeszcze jednym z najpopularniejszych prezentów ofiarowywanych z okazji chrztu i Pierwszej Komunii Świętej jest biżuteria. Mimo że światowe trendy rzadko uwzględniają biżuterię dewocjonalną w swoich kampaniach, to w naszym kraju ta gałąź rynku jubilerskiego ma się dobrze i cały czas się rozwija. Niemal wszyscy producenci i jubilerzy…

03/2010, TEMAT MIESIĄCA

Odcisk na srebrze

Wymagania klientów spowodowały zmiany na polskim rynku jubilerskim. Konsumenci szukając prezentu dla dziecka, chcą czegoś więcej niż tylko złotego krzyżyka czy medalika. Producenci coraz częściej wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów i oferują im nowatorskie formy biżuteryjne, które mogą służyć jako podarunki. Warto pamiętać, że dzieci są bardzo wymagającymi klientami, więc prezenty…

03/2010, TEMAT MIESIĄCA