POLSKI JUBILER » NUMERY (Strona 120)
Właściciele salonów jubilerskich nadal sprzedają biżuterię z diamentami. Największym zainteresowaniem klientów cieszą się pierścionki z małymi kamieniami szlachetnymi. Pomimo kryzysu na światowych rynkach biżuteria z kamieniami szlachetnymi znajduje swoim odbiorców. Z całą pewnością wpływ na taki stan rzeczy ma moda na pierścionki zaręczynowe z brylantami. Nic nie wskazuje na to,…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z Arkadiuszem Hakało,właścicielem firmy Diamondchand Polski Jubiler: Państwa firma zajmuje się przede wszystkim sprzedażą kamieni szlachetnych, szczególnie diamentów. Jak oceniają Państwo zainteresowanie zakupem diamentów przez jubilerów i złotników? Czy w ostatnim czasie sprzedaż diamentów wzrosła? Arkadiusz Hakało: Mimo trwających wakacji zainteresowanie kamieniami luzem jest wysokie. Porównując aktualną sytuację do…
/
Czytaj artykuł...
Sprzedaż biżuterii wykonanej z różnego rodzaju tkanin rośnie w dynamicznym tempie. Coraz więcej twórców projektuje biżuterię z niecodziennych materiałów, firmy jubilerskie wykorzystują motywy oraz sposoby wykorzystania tkanin stosowane od stuleci, a klienci chętnie poddają się modzie na biżuterię wykonaną z różnego rodzaju włókien. Na polskim rynku jubilerskim moda na biżuterię…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z Jarosławem Oleksym,Prezesem Zarządu Alea Broker Polski Jubiler: Jakie ubezpieczenie powinien mieć każdy salon jubilerski? Jarosław Oleksy, Prezes Zarządu Alea Broker: Podstawowym ubezpieczeniem jest ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych. Właściciel salonu powinien je rozszerzyć o ryzyka kradzieży z włamaniem, rabunku oraz kradzieży zwykłej. Dodatkowym zabezpieczeniem dla każdego…
/
Czytaj artykuł...
Salony jubilerskie decydując się na skorzystanie z oferty firm ubezpieczeniowych stają przed wielkim dylematem. Z jednej strony są zmuszone skorzystać z ofert firm funkcjonujących na rynku i spełnić wszystkie ich wymagania, a z drugiej muszą liczyć się z sytuacją, w której ubezpieczyciel nie pokryje wszystkich kosztów związanych z kradzieżą biżuterii.…
/
Czytaj artykuł...
Okres urlopowy jest najlepszym czasem dla branży bursztynniczej. Sprzedaż biżuterii z bursztynem w czasie wakacji znacznie wzrasta. Z całą pewnością wpływ na taki stan rzeczy mają wyjazdy Polaków nad Bałtyk, ale także przyjazdy do naszego kraju zagranicznych turystów. Nic nie wskazuje na to, że w tym roku sytuacja ta miałaby…
/
Czytaj artykuł...
Biżuteria z bursztynem jest ponadczasowa. Moda na nią nie przemija, jednak z biegiem czasu zmieniają się sposoby jej tworzenia oraz wzornictwo wykorzystane przez producentów biżuterii. Zamawiając asortyment do salonu jubilerskiego warto wziąć pod uwagę uwarunkowania rynkowe oraz preferencje klientów. W salonie jubilerskim w czasie tegorocznych wakacji nie może zabraknąć bursztynowej…
/
Czytaj artykuł...
Projektanci biżuterii starają się zainteresować potencjalnego kupca coraz bardziej niecodziennymi połączeniami materiałów. Nikogo nie dziwi już oprawienie diamentów w srebro czy łączenie platyny z tytanem. Teraz przyszedł czas na połączenie srebra z plastikiem. Plastikowe oczka, kolorowe koraliki czy małe plastikowe figurki łączone są ze srebrem tworząc nietypową biżuterię. W polskich…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z Magdaleną Kwiatkiewicz,inicjatorką powstania Galerii YES,prywatnej galerii promującej sztukę złotniczą i dokonania polskich projektantów. Współzałożycielką i współwłaścicielką firmy YES Biżuteria. Polski Jubiler:Galeria YES powstała niemal 15 lat temu. Od tego czasu zaprezentowano w niej prace zarówno czołowych polskich projektantów,jak i początkujących artystów.Jak według Pani zmieniło się w tym czasie…
/
Czytaj artykuł...
Właściciele salonów jubilerskich zazwyczaj okres wakacyjny traktują jako czas na opróżnienie swoich salonów z biżuterii, która nie spotkała się z zainteresowaniem klientów w ciągu całego roku. Starają się przygotować swój sklep na czas zwiększonych zakupów, które rozpoczynają się w branży jubilerskiej późną jesienią. Nie można jednak zapominać, że klienci niezależnie…
/
Czytaj artykuł...
W Warszawie do końca czerwca można było obejrzeć kolekcję diamentów firmy Diamonds International Corporation, eksperta w dziedzinie diamentów inwestycyjnych. Zwiedzający mogli podziwiać koronę Miss Universe 2010, wysadzaną 268 diamentami. A także wyjątkowe okazy kamieni inwestycyjnych do 12,5 ct. Wszystkie kamienie oprawione są w czternastokaratowe złoto, a ogólna wartość tej oryginalnej…
/
Czytaj artykuł...