POLSKI JUBILER » NUMERY (Strona 112)
Decydując się na ubezpieczenie salonu jubilerskiego należy liczyć się z dużymi wydatkami. Firmy ubezpieczeniowe niechętnie decydują się na ubezpieczenia branży jubilerskiej, co powoduje, że zabezpieczenie salonu przed wszystkimi możliwymi niebezpieczeństwami będzie wymagało od właścicieli salonów jubilerskich płacenia wysokiej składki ubezpieczeniowej. Nie można jednak pozwolić sobie na beztroskę i nie ubezpieczyć…
/
Czytaj artykuł...
Zapewnienie bezpieczeństwa salonowi jubilerskiemu jest dla wszystkich właścicieli priorytetem. Odpowiednio zabezpieczony salon umożliwia właścicielom nie tylko podpisanie korzystnej polisy ubezpieczeniowej i zniwelowanie niebezpieczeństwa kradzieży, ale także wpływa na budowanie pozytywnego wizerunku w oczach klientów. Na polskim rynku można wybrać zabezpieczenia dostosowane do konkretnych oczekiwań właścicieli sklepów. Już w niemal każdym…
/
Czytaj artykuł...
Właściciele salonów jubilerskich, galerii oraz butików z biżuterią zazwyczaj stają przed problemem, w jaki sposób eksponować swój asortyment potencjalnemu klientowi. Z jednej strony zależy im, aby klienci mieli możliwość pełnego zapoznania się z ofertą, obejrzenia wszystkich kosztowności znajdujących się w asortymencie. Z drugiej strony muszą możliwie najdokładniej zabezpieczyć swoją biżuterię…
/
Czytaj artykuł...
Niewątpliwie jednym z większych problemów, przed jakim staje branża jubilerska, jest ubezpieczenie biżuterii, metali i kamieni szlachetnych czy maszyn jubilerskich, które mogą stać się łupem złodziei. Właściciele salonów jubilerskich i galerii, producenci biżuterii czy sprzedawcy kamieni szlachetnych nie są najlepszymi klientami firm ubezpieczeniowych działających na terytorium Polski. Właściciele wyrobów jubilerskich,…
/
Czytaj artykuł...
Zaskakująco szybki rozwój techniki, nowe technologie a z nimi także nowe materiały ,,dotknęły” także złotnictwo jako sztukę i jako zawód. Bez wątpienia dzięki temu mamy doskonałe urządzenia i możliwości, jakich dwadzieścia lat temu nie mieliśmy. Jedną z ostatnich nowinek w branży jest produkt nazwany przez wynalazców i producentów Art Clay…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z Dorotą Tomaszewską, laureatką konkursu Polskiego Jubilera za najlepszy projekt biżuteryjny zaprezentowany na XXII Konkursie im. Władysława Strzemińskiego „Projekt”. Polski Jubiler: Pani biżuteria została zaprezentowana na jednym z najbardziej konkursów – XXII Konkursie im. Władysława Strzemińskiego „Projekt”. Jak ocenia Pani swój debiut przed szeroką publicznością na polskim rynku biżuteryjnym?…
/
Czytaj artykuł...
W tegorocznej edycji Konkursu im. W ł a d y s ł a w a Strzemieńskiego, podobnie jak w zeszłym roku, „Polski Jubiler” przyznawał nagrody za najlepszą pracę biżuteryjną. Pierwsze miejsce zajęła Dorota Tomaszewska, której praca została zamieszczona na okładce naszego pisma. Wyróżnienie przyznaliśmy Dorocie Sokołowskiej oraz Annie Kanickiej. Konkurs…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z Marią Witomską-Rynkowską, dyrektorem Zespołu Szkół nr 31 im. Jana Klilińskiego w Warszawie na temat stworzonej przez nią placówki kształcącej złotników i jubilerów. Polski Jubiler: Zespół Szkół nr 31 im. Jana Klilińskiego jest jedyną placówką w Polsce, która kształci przyszłych złotników. Stworzyła Pani miejsce, gdzie mogą kształcić się przyszli…
/
Czytaj artykuł...
urodziła się w 1986 roku. Ukończyła Liceum Plastyczne im. Jacka Malczewskiego w Częstochowie z wyróżnieniem w dziedzinie biżuterii. Studiowała w Akademie der Bildenden Künste w Monachium. Obecnie jest studentką IV roku łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych na wydziale Tkaniny i Ubioru w katedrach Dywanu i Gobelinu oraz Biżuterii. Anna Kanicka jest…
/
Czytaj artykuł...
Od 1 grudnia 2011 do 29 stycznia 2012 roku w Generalitat w Katalonii będzie miała miejsce wystawa „Designed in Poland”. Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych jest od kilku lat organizatorem wystawy polskich produktów i wzornictwa przemysłowego – „Designed in Poland”. Pierwsza edycja miała miejsce jesienią 2005 roku w Berlinie,…
/
Czytaj artykuł...
Firmy z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw mają ponad 50–procentowy udział w tworzeniu polskiego PKB i dają pracę prawie 60–procentom zatrudnionych. Najwięcej firm powstaje w sektorze handlu i szeroko pojętych usług. Obserwowany trend wzrostowy jest w dużej mierze stymulowany dopływem środków unijnych czy wsparciem finansowym z urzędów pracy. Rozwój małych…
/
Czytaj artykuł...