POLSKI JUBILER » NUMERY (Strona 110)

Pierścionek skrojony na miarę

Polki przywiązują ogromne znaczenie do pierścionka zaręczynowego. Jest to rodzaj biżuterii, który cieszy się największym zainteresowaniem wśród klientów salonów jubilerskich. Właściciele sklepów z biżuterią starają się, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, zaoferować klientom możliwie największy wybór pierścionków zaręczynowych. Klienci z roku na rok stają się bardziej wymagający i szukają biżuterii, która będzie…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

Wymagający klient wybiera platynę

Platynowa biżuteria sprzedaje się w Polsce w bardzo niewielkich ilościach. Jednak wartość jednorazowych zakupów platynowej biżuterii znacznie przewyższa wartość zakupów złotej biżuterii. Nie wynika to tylko z faktu, że platynowa biżuteria jest droższa od biżuterii złotej. Analitycy podkreślają, że na platynę decydują się najbardziej wymagający i najbogatsi klienci.   Nie…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

Pamiątkowy pierścionek zaręczynowy

Klienci salonów jubilerskich starając się znacznie obniżyć koszt pierścionka zaręczynowego albo stworzyć niepowtarzalny okaz biżuteryjny przynoszą ze sobą starą biżuterię, bądź – co zdarza się równie często – kamień szlachetny i proszą o oprawienie go w złoto.   Polacy starają się łączyć zarówno swoje przywiązanie do tradycji rodzinnych, jak również…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

E-fotografia, czyli sposób na biżuterię w sieci

Stale rosnące zainteresowanie kupnem produktów za pośrednictwem internetu nikogo już nie dziwi. Klienci mimo początkowych obaw związanych z kupnem biżuterii przez internet teraz zaczęli dokonywać ich coraz częściej.   Chęć aktywnego uczestnictwa w sprzedaży biżuterii za pośrednictwem sieci rodzi potrzebę posiadania innowacyjnych narzędzi marketingowych, skutecznych managerów sprzedaży i ciągłego podglądania…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

03/2012

03/2012

Dawna biżuteria pod młotkiem

Miłośników zabytkowej biżuterii nie trzeba przekonywać, że drogocenne klejnoty z poprzednich wieków to małe dzieła sztuki. Rosnące zainteresowanie biżuterią antykwaryczną na świecie spowodowało, że organizowanych jest coraz więcej aukcji, na których pod młotek idą dawne precjoza. Pierścionek art déco 20-30. XX w. platyna, 1 diament ~ 1,45 ct, 20 diamentów,…

03/2012, RYNEK

Pieniądze z Unii Europejskiej w 2012 r.

Wprawdzie polska gospodarka zwalania, ale nie załamuje to właścicieli niewielkich przedsiębiorstw. Choć nie planują wielkich inwestycji to wciąż poszukują nowych rynków zbytu i nowych źródeł finansowania. Niezmiennie od kilku już lat takim źródłem finansowania są środki unijne. W iedza o tym, o jakie środki unijne można się ubiegać, to dopiero…

01/2012, EKONOMIA, Z ŻYCIA BRANŻY - ŚWIAT

Biżuteria dla każdego

By dziubeka wprowadza na rynek biżuterię w stylu unisex – biżuterię dla niej i dla niego. Kolekcję EGO stanowią bransoletki wykonane z naturalnej skóry z metalowymi elementami. Minimalistyczna kolekcja EGO, wykonana z naturalnej skóry i metalu, stworzona została myślą o niezależnych osobach podążających za trendami, dla których liczy się zarówno…

02/2012, PANORAMA, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA

Ślubne zakupy w salonie jubilerskim

W salonach jubilerskich sprzedaje się głównie złota biżuteria, podczas gdy w galeriach z biżuterią autorską większym zainteresowaniem klientów cieszą się ozdoby wykonane ze srebra. Można zauważyć, że polski rynek jubilerski ulega stopniowej specjalizacji – po wyroby ze złota klienci udają się do markowych salonów jubilerskich, a po srebrną biżuterię autorską…

02/2012, TEMAT MIESIĄCA

Designerskie kolekcje z hurtowni

W hurtowniach z biżuterią złotą można znaleźć biżuterię cieszącą się wielkim zainteresowaniem klientów. Niemniej właściciele hurtowni mają w swoim asortymencie nie tylko biżuterię, która już znalazła uznanie klientów, ale również tę, która cieszy się popularnością wśród klientów salonów jubilerskich w krajach zachodniej Europy. Hurtownie złota, funkcjonujące na polskim rynku, dość…

02/2012, TEMAT MIESIĄCA

Złote dewocjonalia

Dewocjonalia sprzedawane są w Polsce od wielu lat na stałym poziomie. Mimo zmieniającej się mentalności Polaków, ozdoby w postaci krzyżyków i medalików są jednym z lepiej sprzedających się rodzajów złotej biżuterii. Od lat w tym segmencie nie można mówić o negatywnych zmianach, klienci niezmiennie zainteresowani są ozdobami, które odwołują się…

02/2012, TEMAT MIESIĄCA

Użytkowe ozdoby ze złota

Bezustanna walka o klienta w polskich salonach jubilerskich sprawia, że sprzedawcy, a przede wszystkim twórcy i importerzy złotej biżuterii starają się zaskakiwać swoich klientów niekonwencjonalnymi rozwiązaniami technologicznymi. W salonach jubilerskich w całej Polsce pojawiają się złote dodatki, które coraz trudniej nazwać biżuterią. Można bowiem znaleźć w nich dodatki do telefonów…

02/2012, TEMAT MIESIĄCA