POLSKI JUBILER » DZIAŁY » PORADY
Cytując Carolinę Herrerę – która zdefiniowała modę jako marzenie stające się rzeczywistością; sztukę w ruchu, która zmienia się cały czas, bez tracenia na tajemniczości i uroku – ciekawie jest obserwować zmiany w branży targowej. Covidowe lockdowny są najbardziej zapamiętanym czynnikiem, który zmusił organizatorów i wystawców do rozważenia: jeśli nie da…
/
Czytaj artykuł...
Dekoracje sklepowe – visual merchandising – są mostem między marzeniami twoich klientów a produktami zmieniającymi je w rzeczywistość. Czyli inaczej – albo my zachęcimy klienta do spotkania z nami w galerii, albo zrobi to nasza konkurencja. Jak? Okno wystawowe zapraszające do galerii bądź salonu jest pierwszym sygnałem dla przechodzącej osoby…
/
Czytaj artykuł...
Chyba już każdy zna maksymę „wyróżnij się albo zgiń”. Najczęściej jubilerzy chcą wyróżnić się wyrazistą marką, unikatowymi wzorami biżuterii i indywidualnym podejściem do klienta. A gdyby dołączyć do tego grę światła? Wyobrażacie już sobie ten wyróżnik? Jeszcze nie? Podejdźcie do światła jak do sztuki. Światło w kontekście sztuki jest plastyczne,…
/
Czytaj artykuł...
Trudno będzie powtórzyć spektakularny efekt reklamowy filmu „Park Jurajski” Stevena Spielberga, po którym miliony ludzi na świecie oszalały na punkcie bursztynu. Jak jednak pokazuje najnowsza historia kolejnych filmów, w których rolę otrzymała również biżuteria z bursztynem, warto próbować. PL Najnowsza historia sięga roku 2021, kiedy dzięki zaangażowaniu członków Międzynarodowego Stowarzyszenia…
/
Czytaj artykuł...