POLSKI JUBILER » DZIAŁY (Strona 5)
Świat popandemiczny przyniósł nam rozwój sprzedaży biżuterii przez internet. Aby funkcjonować na rynku jubilerskim, nie można nie posiadać sklepu w sieci, gdyż większość klientów zainteresowanych zakupem biżuterii rozpoczyna poszukiwania wymarzonego wyrobu właśnie za pośrednictwem internetu. Należy zauważyć, że coraz częściej twórcy biżuterii niemal całkowicie rezygnują z tradycyjnych punktów sprzedaży i…
/
Czytaj artykuł...
W czasach, gdy większości zakupów dokonujemy za pośrednictwem sieci, na znaczeniu zyskuje opakowanie, w którym klienci otrzymują kosztowności. Jest to czasami jedyny kontakt klienta z naszą marką jubilerską. Opakowanie musi kryć w sobie aurę luksusu i zastąpić osobistą wizytę klienta w sklepie z biżuterią. Warto zastanowić się, jakie opakowania na…
/
Czytaj artykuł...
Młodzi konsumenci przyzwyczajeni są do tego, że mają wszystko, czego chcą, za pośrednictwem internetu. Ich naturalnym środowiskiem jest świat wirtualny, który nie stawia żadnych barier. Wkraczając w dorosłe życie, chcą w nim dokonywać takich samych wyborów, jakich dokonywali jako nastolatkowie, i nie wyobrażają sobie, że jakieś ich marzenie może nie…
/
Czytaj artykuł...
Młodzi Polacy, zaczynając przygotowania do ślubu, przemierzają internet w celu znalezienia odpowiedniej biżuterii. Przy wyborze obrączek i pierścionka zaręczynowego kierują się ceną wyrobu jubilerskiego oraz jego designem. Nie można zapominać, że nie bez znaczenia pozostaje dla nich głos zaprzyjaźnionych osób i moda panująca w mediach społecznościowych. Projektanci, którzy oferują swoje…
/
Czytaj artykuł...
Młodzi Polacy odwiedzający salony jubilerskie z okazji zawarcia związku małżeńskiego oczekują nowoczesnej i niekonwencjonalnej biżuterii. Chcą za pomocą pierścionka zaręczynowego i obrączek wyrazić nie tylko swoje uczucia, ale także zamanifestować światu swoje przekonania. Dlatego też szukają biżuterii, która w pełni odda ducha czasów, w jakich żyjemy. Narzeczeni wybierają biżuterię stworzoną…
/
Czytaj artykuł...
Klienci salonów jubilerskich oczekują wyrobów na miarę XXI wieku – doskonałej jakości, ciekawego wzornictwa i, co niezwykle istotne, wiedzy na temat pochodzenia danego materiału jubilerskiego. Przejrzystość dostaw to nie tylko jeden z kluczowych celów polityki zrównoważonego rozwoju, ale także ważny dla klientów polskich sklepów z biżuterią element, brany pod uwagę…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa ze Stefanie Maendlein, dyrektor targów Inhorgenta w Monachium W marcu br., po kilkuletniej przerwie, wróciła pani do zarządzania targami Inhorgenta . W międzyczasie sporo się wydarzyło na świecie, w tym również w branży targowej. Z jakimi wyzwaniami musi mierzyć się obecnie Inhorgenta ? Czy możemy mówić o powrocie do…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z Justyną Teodorczyk, dyrektor Galerii Sztuki w Legnicy Od 31. MKSZ „Jakość” minęło już kilka miesięcy, emocje opadły, czas na podsumowanie. Jak ocenia pani tegoroczną edycję konkursu – co wywołało największe pani zdziwienie, co zaskoczyło? To była wspaniała edycja. Rekordowa frekwencja, ponad 200 gości z Polski i zagranicy na…
/
Czytaj artykuł...
Od 18 sierpnia w Galerii Międzynarodowego Stowarzyszenia Bursztynników można oglądać wystawę Traces in time | Ślady czasu, ukazującą biżuterię z bursztynu autorstwa Miriam Arentz. Miriam Arentz to artystka mieszkająca w Berlinie, która tworzy biżuterię od 2005 r. Jest absolwentką Wydziału Projektowania w Metalu Wyższej Szkoły Nauk Stosowanych i Sztuki HAWK…
/
Czytaj artykuł...
Kulminacja 43. edycji Legnickiego Festiwalu Srebro organizowanego przez Galerię Sztuki w Legnicy już za nami. 5 i 6 maja odbyły się wernisaże wszystkich 12 wystaw zorganizowanych podczas tegorocznego festiwalu oraz rozmaite wydarzenia towarzyszące, jak koncert, warsztaty czy sesja popularno- -naukowa. Kolejny raz Legnica przez dwa dni była prawdziwą mekką artystów…
/
Czytaj artykuł...
Od 14 do 15 listopada w Krakowie odbędzie się ostatnie wydarzenie w tegorocznym kalendarzu dla branży jubilerskiej i zegarkowej – Jubinale Christmas. Dwudniowe targi dadzą możliwość uzupełnienia asortymentu salonów jubilerskich tuż przez świętami Bożego Narodzenia. Krakowskie spotkanie branży ma charakter stricte biznesowy i jest platformą transakcji pomiędzy producentami i dystrybutorami,…
/
Czytaj artykuł...
„Polski Jubiler” został zaproszony do udziału w konferencji prasowej zorganizowanej 27 czerwca w Monachium z okazji 50. jubileuszu targów Inhorgenta. W imieniu redakcji w konferencji uczestniczyła Wioletta Wiater. Nasz magazyn znalazł się w zaszczytnym gronie międzynarodowych mediów branżowych zaproszonych na to wydarzenie. Event odbywał się w niezwykłej scenerii monachijskiej wioski…
/
Czytaj artykuł...