POLSKI JUBILER » DZIAŁY (Strona 2)
Całkowita wartość rynku dóbr luksusowych w Polsce wzrosła w 2023 r. o 12,2 proc. r/r, osiągając 42,4 mld zł. Największa część tego rynku przypadła producentom samochodów premium i luksusowych (25 mld zł) oraz luksusowym obiektom hotelowym i SPA (5,8 mld zł). Największą dynamiką wzrostu wartości w 2023 r. charakteryzowały się…
/
Czytaj artykuł...
Już za niespełna pięć miesięcy stolica Bawarii ponownie zamieni się w jubilerską metropolię Europy. 21-24 lutego 2025 r. w Monachium odbędą się 51. Międzynarodowe Targi Biżuterii, Zegarków, Kamieni Szlachetnych i Technologii INHORGENTA. Krajem partnerskim przyszłorocznych targów będą Indie. Na targach w lutym możemy spodziewać się zatem jeszcze większej różnorodności w…
/
Czytaj artykuł...
Już od jakiegoś czasu trwają dyskusje, czy organizowanie targów stacjonarnych ma jeszcze w ogóle sens, czy przyszłością nie są targi online. Tymczasem w Polsce narodziła się kolejna stacjonarna impreza targowa – Jubinale Poznań. O powodach takiej decyzji i najbliższej przyszłości imprezy rozmawiamy z jej dyrektorem Andrzejem Sadowskim. Skąd pomysł, by…
/
Czytaj artykuł...
Pozytywne opinie przeważające w przeprowadzonych wśród wystawców ankietach są dla organizatora targów Amberif potwierdzeniem, że zainicjowane zmiany idą w dobrym kierunku. Ale to także znak, że zmiany są konieczne. W tegorocznych Międzynarodowych Targach Bursztynu i Biżuterii Amberif Autumn wzięło udział 131 wystawców – głównie z Polski i Litwy, ale także…
/
Czytaj artykuł...
220 wystawców z Polski i zagranicy, oferujących przede wszystkim wyroby ze złota i srebra, jak również kamienie jubilerskie, ale także zegarki, półprodukty oraz maszyny i narzędzia jubilerskie, zaprezentuje swoją ofertę na targach złotniczo-jubilerskich GOLDEXPO w Warszawie 3-5 października br. Targi złotniczo-jubilerskie GOLDEXPO Warszawa organizowane są przez Fundację dla Rozwoju Polskiej…
/
Czytaj artykuł...
Chyba już każdy zna maksymę „wyróżnij się albo zgiń”. Najczęściej jubilerzy chcą wyróżnić się wyrazistą marką, unikatowymi wzorami biżuterii i indywidualnym podejściem do klienta. A gdyby dołączyć do tego grę światła? Wyobrażacie już sobie ten wyróżnik? Jeszcze nie? Podejdźcie do światła jak do sztuki. Światło w kontekście sztuki jest plastyczne,…
/
Czytaj artykuł...
Bogata i różnorodna oferta ponad 300 wystawców w połączeniu z atrakcyjnym programem ramowym czynią z gdańskich targów Amberif Spring ważne wydarzenie branżowe – to największe w Polsce oraz znaczące w skali europejskiej i światowej targi branży jubilerskiej. To także doskonała okazja do spotkań biznesowych, nawiązania nowych kontaktów handlowych, zapoznania się…
/
Czytaj artykuł...
Tegoroczna, 27. edycja Międzynarodowego Konkursu na Projekt Biżuterii z Bursztynem Amberif Design Award okazała się rekordową pod względem liczby zgłoszonych prac. Na konkurs tradycyjnie towarzyszący wiosennej edycji targów Amberif napłynęło 295 prac autorstwa 229 artystów z 32 krajów świata, w tym tak odległych jak Australia, Nowa Zelandia, USA, Kanada, Meksyk,…
/
Czytaj artykuł...
Na targowej mapie Polski pojawiła się nowa impreza wystawiennicza – Jubinale Poznań. Ich pierwsza edycja odbędzie się 24-26 lutego w Poznań Congress Center i skupi ponad 60 wystawców, głównie firmy oferujące biżuterię złotą i srebrną. W założeniu targi Jubinale Poznań mają charakter czysto biznesowy – celem jest stworzenie efektywnej platformy…
/
Czytaj artykuł...
Przez niektórych uznana za nową, choć nowa nie jest. Tendencja, która nadal wzbudza emocje w branży. O co chodzi? O zacierające się granice między modelami damskimi a męskimi. Słowem: o uniseks. Przeglądając nowości z ostatnich trzech lat, możemy zauważyć, że wśród nich jest sporo zegarków, które wyglądają neutralnie pod względem…
/
Czytaj artykuł...
Choć dziś również moda męska wraca do dawnych zwyczajów noszenia kamieni kolorowych oraz – nazywanych dziś biżuterią – naszyjników, bransolet, a nawet kolczyków, to jednak potrzeby kobiet decydują o większości przychodów branży jubilerskiej. Przyjmijmy więc, że wiara czyni cuda, a kobiety są jej najgorętszymi wyznawczyniami. Nie jest dla nas zaskakujące,…
/
Czytaj artykuł...
Różnice kulturowe mogą mieć znaczący wpływ na preferencje, style i zwyczaje klientów, zwłaszcza w krajach arabskich. Zrozumienie tych subtelnych, ale często znaczących, różnic jest kluczowe dla sukcesu w branży jubilerskiej na tych rynkach. Dotyczy to zarówno designu, jak i sprzedaży oraz marketingu. Kultura arabska jest bogata, zróżnicowana i głęboko zakorzeniona…
/
Czytaj artykuł...