POLSKI JUBILER » DZIAŁY (Strona 105)

Pierścionek skrojony na miarę

Polki przywiązują ogromne znaczenie do pierścionka zaręczynowego. Jest to rodzaj biżuterii, który cieszy się największym zainteresowaniem wśród klientów salonów jubilerskich. Właściciele sklepów z biżuterią starają się, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, zaoferować klientom możliwie największy wybór pierścionków zaręczynowych. Klienci z roku na rok stają się bardziej wymagający i szukają biżuterii, która będzie…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

Wymagający klient wybiera platynę

Platynowa biżuteria sprzedaje się w Polsce w bardzo niewielkich ilościach. Jednak wartość jednorazowych zakupów platynowej biżuterii znacznie przewyższa wartość zakupów złotej biżuterii. Nie wynika to tylko z faktu, że platynowa biżuteria jest droższa od biżuterii złotej. Analitycy podkreślają, że na platynę decydują się najbardziej wymagający i najbogatsi klienci.   Nie…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

Pamiątkowy pierścionek zaręczynowy

Klienci salonów jubilerskich starając się znacznie obniżyć koszt pierścionka zaręczynowego albo stworzyć niepowtarzalny okaz biżuteryjny przynoszą ze sobą starą biżuterię, bądź – co zdarza się równie często – kamień szlachetny i proszą o oprawienie go w złoto.   Polacy starają się łączyć zarówno swoje przywiązanie do tradycji rodzinnych, jak również…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

E-fotografia, czyli sposób na biżuterię w sieci

Stale rosnące zainteresowanie kupnem produktów za pośrednictwem internetu nikogo już nie dziwi. Klienci mimo początkowych obaw związanych z kupnem biżuterii przez internet teraz zaczęli dokonywać ich coraz częściej.   Chęć aktywnego uczestnictwa w sprzedaży biżuterii za pośrednictwem sieci rodzi potrzebę posiadania innowacyjnych narzędzi marketingowych, skutecznych managerów sprzedaży i ciągłego podglądania…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

Polacy lubią nosić biżuterię

Rozmowa z Ewą Sereczyńską, dyrektor zarządzającą Swarovski Poland   Polski Jubiler: Firma Swarovski dysponuje w Polsce już 19 sklepami z biżuterią. Czy w najbliższym czasie planujecie Państwo otwarcie nowych salonów? Ewa Sereczyńska, Managing Director Swarovski Poland: Rzeczywiście, obecnie firma posiada 19 butików w Polsce, z czego 4 (Warszawa Arkadia, Warszawa…

03/2012, LUDZIE BRANŻY

Pieniądze z Unii Europejskiej w 2012 r.

Wprawdzie polska gospodarka zwalania, ale nie załamuje to właścicieli niewielkich przedsiębiorstw. Choć nie planują wielkich inwestycji to wciąż poszukują nowych rynków zbytu i nowych źródeł finansowania. Niezmiennie od kilku już lat takim źródłem finansowania są środki unijne. W iedza o tym, o jakie środki unijne można się ubiegać, to dopiero…

01/2012, EKONOMIA, Z ŻYCIA BRANŻY - ŚWIAT

Biżuteria dla każdego

By dziubeka wprowadza na rynek biżuterię w stylu unisex – biżuterię dla niej i dla niego. Kolekcję EGO stanowią bransoletki wykonane z naturalnej skóry z metalowymi elementami. Minimalistyczna kolekcja EGO, wykonana z naturalnej skóry i metalu, stworzona została myślą o niezależnych osobach podążających za trendami, dla których liczy się zarówno…

02/2012, PANORAMA, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA

Gdańsk w przededniu targów

Na tegorocznej edycji targów AMBERIF, które rozpoczynają się już 21 marca, organizatorzy spodziewają się niemal 450 firm z Polski, Litwy, Belgii, Niemiec, Turcji, Włoch, a także kupców z ponad 40 krajów. Targi są dostępne wyłącznie dla publiczności branżowej: osób i firm związanych z handlem biżuterią, sztuką jubilerską i użytkową. Na…

02/2012, TARGI

Polacy na INHORGENCIE

Zakończyły się największe targi w Europie – INHORGENTA MUNICH. Tegoroczna edycja zgromadziła 1134 wystawców z 37 krajów. Na targi przybyło aż 30 tysięcy odwiedzających z 80 krajów. Stoiska polskich wystawców: Arek Wolski Monachijskie targi poświadczają, że branża jubilerska powoli wychodzi z kryzysu. Większość wystawców była niezwykle zadowolona z ilości oraz…

02/2012, TARGI

Zakup przez kliknięcie

Coraz więcej podmiotów gospodarczych funkcjonujących na polskim rynku jubilerskim decyduje się na poszerzenie liczy swoich odbiorców i otwiera sklepy internetowe. Zazwyczaj prowadzenie salonu w sieci jest swoistym uzupełnieniem sprzedaży prowadzonej w tradycyjnym sklepie. Niemniej na polskim rynku można znaleźć coraz więcej firm, które ograniczyły się jedynie do prowadzenie sprzedaży biżuterii…

02/2012, SKLEP

Poszukiwanie piękna w świecie

Rozmowa z Grzegorzem Pyra Piro,światowej sławy artystą,projektantem biżuterii Polski Jubiler: Pana kolekcje znajdują się w wielu polskich i zagranicznych muzeach m.in. w Muzeum Bursztynu w Gdańsku. Jest pan światowej sławy artystą. Wrócimy jednak do początku, skąd wzięło się u pana przeświadczenie, że będzie się pan jako artysta spełniał w tworzeniu…

02/2012, DOBRE BO POLSKIE

Ślubne zakupy w salonie jubilerskim

W salonach jubilerskich sprzedaje się głównie złota biżuteria, podczas gdy w galeriach z biżuterią autorską większym zainteresowaniem klientów cieszą się ozdoby wykonane ze srebra. Można zauważyć, że polski rynek jubilerski ulega stopniowej specjalizacji – po wyroby ze złota klienci udają się do markowych salonów jubilerskich, a po srebrną biżuterię autorską…

02/2012, TEMAT MIESIĄCA