POLSKI JUBILER » DZIAŁY (Strona 105)
Platynowa biżuteria sprzedaje się w Polsce w bardzo niewielkich ilościach. Jednak wartość jednorazowych zakupów platynowej biżuterii znacznie przewyższa wartość zakupów złotej biżuterii. Nie wynika to tylko z faktu, że platynowa biżuteria jest droższa od biżuterii złotej. Analitycy podkreślają, że na platynę decydują się najbardziej wymagający i najbogatsi klienci. Nie…
/
Czytaj artykuł...
Klienci salonów jubilerskich starając się znacznie obniżyć koszt pierścionka zaręczynowego albo stworzyć niepowtarzalny okaz biżuteryjny przynoszą ze sobą starą biżuterię, bądź – co zdarza się równie często – kamień szlachetny i proszą o oprawienie go w złoto. Polacy starają się łączyć zarówno swoje przywiązanie do tradycji rodzinnych, jak również…
/
Czytaj artykuł...
Stale rosnące zainteresowanie kupnem produktów za pośrednictwem internetu nikogo już nie dziwi. Klienci mimo początkowych obaw związanych z kupnem biżuterii przez internet teraz zaczęli dokonywać ich coraz częściej. Chęć aktywnego uczestnictwa w sprzedaży biżuterii za pośrednictwem sieci rodzi potrzebę posiadania innowacyjnych narzędzi marketingowych, skutecznych managerów sprzedaży i ciągłego podglądania…
/
Czytaj artykuł...
Miłośników zabytkowej biżuterii nie trzeba przekonywać, że drogocenne klejnoty z poprzednich wieków to małe dzieła sztuki. Rosnące zainteresowanie biżuterią antykwaryczną na świecie spowodowało, że organizowanych jest coraz więcej aukcji, na których pod młotek idą dawne precjoza. Pierścionek art déco 20-30. XX w. platyna, 1 diament ~ 1,45 ct, 20 diamentów,…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z Izą Malczyk, projektantką biżuterii, właścicielką galerii www.izamalczyk.com oraz współwłaścicielką galerii Trendymania.pl Polski Jubiler: Skąd wzięło się u pani zamiłowanie do biżuterii? Iza Malczyk: Od dziecka miałam wpojoną miłość do robótek ręcznych. Byłam zapatrzona w babcię, która z kolorowych włóczek wyczarowywała piękne gobeliny. Jako dorastająca nastolatka próbowałam swoich…
/
Czytaj artykuł...
Rosnąca sprzedaż kolorowych, plastikowych zegarków nie powoduje, że spada zainteresowanie klientów klasycznymi modelami czasomierzy. Właściciele salonów zegarmistrzowskich podkreślają, że klienci najchętniej sięgają po zegarki tradycyjne o widocznym cyferblacie i skórzanych paskach. Najlepiej sprzedają się męskie, klasyczne czasomierze. Klienci przeznaczają na nie od 500 do 1500 złotych. Elegancki zegarek…
/
Czytaj artykuł...
Popularność biżuterii modowej rośnie z sezonu na sezon. Co sprawia, że na polskim rynku pojawia się coraz więcej podmiotów gospodarczych chcących zaspokoić oczekiwania klientów? Klienci nie chcą przeznaczać na zakupy modnej biżuterii dużych pieniędzy, dlatego też decydują się na wybór ozdób wykonanych z nieszlachetnych materiałów. Modną biżuterię cechuje…
/
Czytaj artykuł...
Rynek sztuki współczesnej zdominowany został przez dzieła wykonane z surowców wtórnych. Artyści w przestrzeni muzealnej prezentują obiekty wykreowane wyłącznie ze starych, zniszczonych przedmiotów, które zostają przez nich przetworzone w dzieło sztuki współczesnej. Podobnie sytuacja wygląda na polskim rynku sztuki użytkowej. Nikogo nie dziwi już fotel i kanapa wykonana z…
/
Czytaj artykuł...
Tanel Veenre jest młodym estońskim artystą. Kształcił się w dziedzinie sztuk pięknych na Estonian Academy of Arts w Estopnii i Gerrit Rietveld Academie w Holandii pod okiem prof. Ruudt Petersa. Od 1994 roku regularnie bierze udział w wystawach na całym świecie. W tym samym roku otworzył własne studio. Tanel Veenre…
/
Czytaj artykuł...
Wielkie otwarcie Festiwalu odbyło się 11-12 maja. I w tym roku, prócz wernisaży, w „srebrny weekend” działo się wiele, nie zabrakło spotkań z artystami, otwartych dyskusji, pokazów mody, warsztatów i happeningów. Jak zwykle, było wiele zaskoczeń i niespodzianek, a przede wszystkim wielu gości z Polski i zagranicy. Relację z kulminacji…
/
Czytaj artykuł...
Polski Jubiler: Galeria Nowińska jest miejscem, w którym przede wszystkim można kupić autorską biżuterię bursztynową. Jak dużym zainteresowaniem klientów cieszy się biżuteria oferowana w Pani galerii? Katarzyna Nowińska-Kalinkiewicz, właścicielka Galerii Nowińska: Biżuteria, która powstaje w naszej pracowni to przede wszystkim unikaty. Klienci to doceniają i chętnie ją kupują, pozytywnie zaskoczeni…
/
Czytaj artykuł...
Rozmowa z Ewą Sereczyńską, dyrektor zarządzającą Swarovski Poland Polski Jubiler: Firma Swarovski dysponuje w Polsce już 19 sklepami z biżuterią. Czy w najbliższym czasie planujecie Państwo otwarcie nowych salonów? Ewa Sereczyńska, Managing Director Swarovski Poland: Rzeczywiście, obecnie firma posiada 19 butików w Polsce, z czego 4 (Warszawa Arkadia, Warszawa…
/
Czytaj artykuł...