POLSKI JUBILER » DZIAŁY » TEMAT MIESIĄCA (Strona 5)

Logo na naszyjniku

W czasie pandemii biżuteria zaczyna określać cechy stylu jej użytkowniczki. W normalnej sytuacji kobiety i mężczyźni mieli szansę realizować siebie dzięki odzieży i nowoczesnym dodatkom, które podkreślały ich styl i status społeczny. W dobie koronawirusa o stylu, nadążaniu za trendami oraz nowoczesności świadczy noszona biżuteria. Maseczka zakładana w przestrzeni publicznej…

06/2020, TEMAT MIESIĄCA

Świadomy konsumpcjonizm to nowe wyzwanie dla branży jubilerskiej

Zmieniające się trendy na rynku jubilerskim, na które ogromny wpływ ma program Organizacji Narodów Zjednoczonych „Przekształcamy nasz świat: Agenda na rzecz zrównoważonego rozwoju 2030”, powodują, że klienci salonów jubilerskich stają się wrażliwsi na potrzeby innych oraz starają się nie przyczyniać do zachwiania ekosystemu. Swoje decyzje dotyczące zakupów podejmują świadomie i…

05/2020, POLSKI JUBILER, TEMAT MIESIĄCA

Pudełko na miarę XXI wieku

Skoro klienci skłonni są do zakupów biżuterii w opakowaniach ekologicznych, trzeba im zapewnić taką możliwość. Producenci opakowań mają w swojej ofercie bogaty wybór opakowań wyprodukowanych z materiałów biodegradowalnych, z recyklingu oraz materiałów, które można wykorzystywać przez dziesięciolecia. Sprzedawcy biżuterii muszą zastanowić się, na jakim rodzaju opakowań im zależy, czyli muszą…

05/2020, POLSKI JUBILER, TEMAT MIESIĄCA

Pudełko buduje markę

Zaistnienie w świadomości klienta jest dla właścicieli marek jubilerskich zadaniem niezwykle trudnym. Do dyspozycji mają przede wszystkim reklamę w ogólnopolskich mediach, portalach społecznościowych czy marketing szeptany. Oczywiście wypromowanie marki jest procesem długofalowym, wymaga cierpliwości, pracy i nakładów finansowych. Twórcy biżuterii muszą więc szukać alternatywnych rozwiązań, aby zaistnieć w świadomości Polaków.…

05/2020, POLSKI JUBILER, TEMAT MIESIĄCA

Przede wszystkim ekologia

Zmieniająca się sytuacja na światowych rynkach wpłynęła na decyzje zakupowe konsumentów. Klienci salonów jubilerskich, tak jak inni, którzy decydują się na zakupy produktów luksusowych, podążając za międzynarodowymi trendami, kupują produkty opakowane w biodegradowalne opakowania. Polakom zależy na losie naszej planety. Mają coraz większą świadomość ekologiczną, dlatego też chcą posiadać opakowania…

05/2020, POLSKI JUBILER, TEMAT MIESIĄCA

Sprzedaż online w ekopudełku

Koronawirus spowodował, że zakupy Polaków przeniosły się do sieci. Sytuacja ta sprawiła, że sprzedawcy biżuterii musieli przenieść swoją działalność do sklepów wirtualnych. I mimo że sprzedaż biżuterii utrzymuje się na zadowalającym poziomie, to należy pamiętać, że sytuacja nie zwalania sprzedawców z budowania pozytywnych doświadczeń związanych z zakupem biżuterii. Nie wolno…

05/2020, POLSKI JUBILER, TEMAT MIESIĄCA

Patriotyki i biżuteria religijna

Okres pandemii sprawił, że niemal wszyscy właściciele sklepów internetowych odnotowywali rekordowe zyski. Kupowano biżuterię okazjonalną, religijną i – co ciekawe – patriotyczną. Ta ostatnia cieszy się wciąż dużą popularnością wśród klientów polskich salonów jubilerskich. Bardzo dobrze sprzedaje się także biżuteria religijna – krzyżyki, medaliki oraz srebrne różańce. Biżuteria religijna i…

03/2020, TEMAT MIESIĄCA

Sprzedaż biżuterii w kurortach

Wakacje to czas rozprężenia i mimo że Polacy spędzają je w nieco innych niż dotychczas warunkach, to nie zapominają o kupnie biżuterii. Nasza rzeczywistość znacznie się zmieniła w ciągu ostatniego czasu z powodu koronawirusa, jednak w polskich kurortach sprzedaż biżuterii utrzymuje się na wysokim poziomie. Polacy chcą normalności i chętnie…

03/2020, TEMAT MIESIĄCA

Klasyczne obrączki

Nawet czas pandemii nie spowodował, że Polscy przestali brać śluby. A to z kolei oznacza, że produktem, który wciąż kupujemy, są obrączki. I jak podkreślają jubilerzy – jest to ten wyrób, który pozwala przetrwać ciężki czas polskim twórcom biżuterii. Niezależnie od pandemii w modzie ślubnej niewiele się zmienia, cały czas…

03/2020, TEMAT MIESIĄCA

Wirtualne zakupy

Dziś aby sprzedać biżuterię, trzeba posiadać sklep w sieci. Z całą pewnością można powiedzieć, że sprzedaż za pośrednictwem internetu to przyszłość branży jubilerskiej. Aby jednak zaistnieć w wirtualnym świecie ze swoimi kolekcjami, trzeba się wyróżnić na tle konkurencji. Zaproponować klientom nie tylko piękną biżuterię, ale także wykreować o niej historię,…

03/2020, TEMAT MIESIĄCA

Komunie święte pod znakiem zapytania

Epidemia koronawirusa odciska swoje piętno w każdej dziedzinie życia społecznego. Problemy mogą pojawić się również w branży dewocjonaliów. Dynamicznie zmieniająca się sytuacja związana z rozwojem zakażenia, może spowodować odwołanie w całej Polsce komunii świętych, ślubów i chrzcin. Spadek sprzedaży, przestoje na liniach produkcyjnych z całą pewnością odcisną swoje piętno na…

02/2020, TEMAT MIESIĄCA

Samotna i szczęśliwa z obrączką na palcu

Na polski rynek jubilerski dotarła moda na pierścionki i obrączki kupowane przez singielki Bycie samotną kobietą nie musi się już wiązać z kompleksami względem mężatek, na których palcach znajduje się obrączka. Kobiety niezależne same sobie kupują upragnioną biżuterię i z dumą prezentują biżuterię symbolizującą ich niezależność. Mieszanka mocy i piękna…

02/2020, TEMAT MIESIĄCA, Z ŻYCIA BRANŻY - POLSKA