POLSKI JUBILER » DZIAŁY » TEMAT MIESIĄCA (Strona 31)

Perły i kamienie szlachetne przy ołtarzu

Biżuteria ślubna to nie tylko pierścionek zaręczynowy i obrączki, to przede wszystkim naszyjnik, bransoletka, kolczyki, diadem i biżuteryjne wsuwki do włosów. W tym dniu nie wolno zapominać także o panu młodym, który powinien mieć na sobie elegancki zegarek i spinki do mankietów Biżuteria ślubna nie może być zbyt ekstrawagancka, jednak…

05/2009, TEMAT MIESIĄCA

Modna narzeczona

Projektanci pierścionków zaręczynowych prześcigają się w wymyślaniu odpowiedniego pierścionka, który zaspokoiłby oczekiwania nawet najbardziej wymagającej kobiety. W swoich poszukiwaniach wzoru na idealną biżuterię muszą pamiętać, że będzie ona towarzyszyła obdarowanej przez lata. Stąd też w większości sklepów jubilerskich oferowane pierścionki zaręczynowe można określić jednym zdaniem – są klasyczne Nie można…

05/2009, TEMAT MIESIĄCA

Obrączkowanie klientów

Absolutnym hitem wśród wybieranych obrączek w poprzednim sezonie były te, wykonane z białego i żółtego złota. Klienci wybierali taką biżuterię, która odzwierciedlała osobowość małżonków i ich sposób życia Podobnie jak w każdej innej dziedzinie życia, również w modzie obrączkowej istnieją pewne trendy, które sprawiają, że dane rzeczy wybierane są przez…

05/2009, TEMAT MIESIĄCA

Obrączka z dedykacją

Grawerstwo jest jedną z najstarszych i najszlachetniejszych form zdobienia wyrobów artystycznych i złotniczych. Nic więc dziwnego, że ci, którzy zdecydowali się zawrzeć związek małżeński, tłumnie odwiedzają pracownie grawerów – tam obrączki zyskują bardzo osobiste cechy… Grawer, jak powszechnie wiadomo, rytuje litery i wzory, które zmieniają zwykły produkt jubilerski w specjalną…

05/2009, TEMAT MIESIĄCA

Opakowanie ważniejsze niż pierścionek

Opakowanie pierścionka zaręczynowego jest niemal tak samo ważne jak sam pierścionek. Odpowiednio dobrane podkreśli walory biżuterii i sprawi, że będzie ona prezentowała się pięknie i niecodziennie Opakowanie to nie tylko ładna szkatułka, która służy do przeniesienia pierścionka zaręczynowego z miejsca na miejsce, ale także jego ochrona przed wszelkiego rodzaju zarysowaniami…

05/2009, TEMAT MIESIĄCA

Dewocjonalia w sklepie jubilerskim

Polska jest jednym z nielicznych krajów Unii Europejskiej, która może się pochwalić dużą sprzedażą wszelkiego rodzaju dewocjonaliów. Właśnie rozpoczyna się okres pierwszych komunii świętych, a w związku z tym wszyscy właściciele sklepów jubilerskich powinni zaopatrzyć się w wystarczającą liczbę złotych i srebrnych łańcuszków, medalików oraz krzyżyków Bardzo trudno wyobrazić sobie…

04/2009, TEMAT MIESIĄCA

Pamiątka z komunii

Najpopularniejszymi prezentami komunijnymi są odtwarzacze mp3, laptopy oraz aparaty cyfrowe. Często komunijni goście decydują się na zakup kursu językowego, polisy finansowej czy sztabki złota. Dodatkiem do prezentu stał się ostatnio medalik oraz łańcuszek. Coraz rzadziej wybierane są rowery i zegarki, które jeszcze parę lat temu były hitem sprzedażowym. Tak pokrótce…

04/2009, TEMAT MIESIĄCA

Złoty interes

Na całym świecie trwa nieprzerwany boom na złoto. W Polsce również. Popyt jest tak duży, że w Mennicy i Narodowym Banku Polskim brakuje złotych monet i inwestycyjnych sztabek złota. Na realizację zamówienia trzeba czekać kilka tygodni Jak wynika z informacji Światowej Rady Złota, rok ubiegły był siódmym z rzędu, w…

04/2009, TEMAT MIESIĄCA

Piękne, stylowe i oryginalne

W okresie I komunii wielu klientów naszego sklepu będzie chciało znaleźć w nim coś niecodziennego, coś, co będzie nie tylko niezwykłą pamiątką dla obdarowanego, ale także wartościowym prezentem. Warto zastanowić się nad zamówieniem srebrnych obrazków Srebrne obrazki nie są tanie, a ich wykonanie zajmuje jubilerowi bardzo wiele czasu, dlatego też…

04/2009, TEMAT MIESIĄCA

Uniwersalny prezent

Jeszcze parę lat temu prezentami, które dominowały wśród komunijnych podarków, były rower i zegarek. Moda się zmienia, jednak, jak powszechnie wiadomo, klasyczne prezenty zawsze są najlepsze Sklepy prześcigają się w wymyślaniu propozycji prezentów komunijnych, jednak wciąż jednym z najlepszych pozostaje zegarek, który nie tylko może sprawić dziecku radość, ale także…

04/2009, TEMAT MIESIĄCA

Promocja sklepu – jak zostać zauważonym przez klienta

Jak wiadomo od dawna, reklama jest dźwignią handlu. Jednak czy to stare powiedzenie ma szansę sprawdzić się w przypadku sklepu jubilerskiego? Ależ oczywiście, że tak. Pieniądze zainwestowane w promocję naszego sklepu zwrócą się w dwójnasób Aby klienci korzystali z usług naszego sklepu, muszą wiedzieć o naszym istnieniu. Nie można zakładać,…

12/2008, TEMAT MIESIĄCA

Sprzedaż biżuterii przez internet

Powiedzenie głosi, że jeśli nie ma cię w Google’u, to nie istniejesz. W związku z tym nie ma się nad czym zastanawiać, trzeba niezwłocznie zainwestować w stworzenie dobrej strony internetowej i sprzedawać biżuterię w sieci Sklep w necie to w dzisiejszych czasach najdynamiczniej rozwijająca się gałąź handlu. Zyski sklepów internetowych…

12/2008, TEMAT MIESIĄCA