POLSKI JUBILER » DZIAŁY » TEMAT MIESIĄCA (Strona 29)
W Polsce ciągle jeszcze jednym z najpopularniejszych prezentów ofiarowywanych z okazji chrztu i Pierwszej Komunii Świętej jest biżuteria. Mimo że światowe trendy rzadko uwzględniają biżuterię dewocjonalną w swoich kampaniach, to w naszym kraju ta gałąź rynku jubilerskiego ma się dobrze i cały czas się rozwija. Niemal wszyscy producenci i jubilerzy…
/
Czytaj artykuł...
Wymagania klientów spowodowały zmiany na polskim rynku jubilerskim. Konsumenci szukając prezentu dla dziecka, chcą czegoś więcej niż tylko złotego krzyżyka czy medalika. Producenci coraz częściej wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów i oferują im nowatorskie formy biżuteryjne, które mogą służyć jako podarunki. Warto pamiętać, że dzieci są bardzo wymagającymi klientami, więc prezenty…
/
Czytaj artykuł...
Mimo że przed świętami wielkanocnymi w sklepach jubilerskich i na aukcjach internetowych można zaobserwować wzrost zainteresowania biżuterią religijną, to nie można zapominać, że ten typ biżuterii znajduje swoich odbiorców przez cały rok. Właściciele sklepów jubilerskich powinni posiadać w swojej ofercie biżuterię dewocjonalną zawsze, niezależnie od pory roku. Zawsze bowiem znajdą…
/
Czytaj artykuł...
Od momentu, gdy światowe rynki opanowała recesja, można zaobserwować zwiększone zainteresowanie klientów kupnem sztabek złota. Złoto przestało być tylko kruszcem jubilerskim, a stało się bezpieczną lokatą kapitału. W ubiegłym roku sztabki złota były jednym z popularnych prezentów komunijnych, ponieważ gwarantowały zysk i stanowiły cenny prezent, którego wartość w przyszłości może…
/
Czytaj artykuł...
Zdarza się, że klienci wymagają więcej od właścicieli salonów jubilerskich i producentów biżuterii, niż ci są w stanie im zaoferować. Chcą oni bowiem, aby z okazji uroczystości religijnych dzieci otrzymały prezenty, które zostaną zaprojektowane i wykonane specjalnie dla nich. Projektowanie biżuterii na zamówienie nie jest jeszcze najpopularniejsze w naszym kraju,…
/
Czytaj artykuł...
Właściciele sklepów jubilerskich, oprócz dbania o swoich klientów i dostarczania im drogocennej biżuterii, muszą także zabezpieczyć swoją własność przed ewentualną kradzieżą. Nie mogą bowiem pozwolić, aby złodzieje bez przeszkód dostawali się do ich majątku. Każdy właściciel salonu jubilerskiego staje wcześniej czy później przed dylematem, w jaki sposób ochronić swój punkt…
/
Czytaj artykuł...
Właściciel sklepu jubilerskiego, aby w pełni zabezpieczyć swoją własność, musi nie tylko zainstalować odpowiedni system alarmowy, ale także zadbać o właściwe wyposażenie wnętrza. Nie może bowiem pozwolić sobie, aby biżuteria stała się łatwym łupem dla włamywacza. W każdym sklepie jubilerskim muszą zatem znaleźć się gabloty wykończone antywłamaniowym szkłem oraz kasa…
/
Czytaj artykuł...
Niezależnie od systemu alarmowego, monitoringu, na jakie się zdecydujemy w swojej firmie jubilerskiej, należy pamiętać, że nad bezpieczeństwem naszego majątku przez większą część dnia czuwają pracownicy. Nie można nie docenić roli, jaką odgrywa personel naszego sklepu przy ewentualnej próbie kradzieży naszych kosztowności. Pracownicy spędzają w salonie większość czasu, pokazują biżuterię…
/
Czytaj artykuł...
Ubezpieczenie firmy jubilerskiej nie należy do rzeczy najprostszych. Zakłady ubezpieczeń niezbyt chętnie ubezpieczają właścicieli salonów jubilerskich i producentów biżuterii. Branża jubilerska nie może liczyć na sprawną obsługę i specjalnie dla niej przygotowane oferty ubezpieczeniowe. Nie zmienia to jednak faktu, że każdy właściciel firmy jubilerskiej musi ubezpieczyć swój majątek od kradzieży…
/
Czytaj artykuł...
Kamienie ozdobne kupują niemal wszyscy, którzy wytwarzają biżuterię. W Polsce największym zainteresowaniem twórców cieszą się cyrkonie, bursztyn, a ostatnio również koral i lawa wulkaniczna. Znacznie rzadziej, w porównaniu z kamieniami ozdobnymi, kupowane są kamienie szlachetne, które służą do wyrabiania najkosztowniejszej biżuterii. Na polskim rynku jubilerskim pojawiło się ostatnio wiele nowych…
/
Czytaj artykuł...
Dynamiczny rozwój rynku hurtowni jubilerskich spowodował, że podmioty te musiały nieco zmienić swój asortyment, aby znaleźć swoją niszę. I mimo że każda z nich oferuje swoim klientom kamienie zarówno szlachetne, jak i półszlachetne, to jakość sprzedawanych przez nie towarów znacznie różni się między sobą. Niektórzy właściciele hurtowni postanowili sprzedawać swoim…
/
Czytaj artykuł...
Właściciele hurtowni kamieni nie mogą narzekać na brak klientów. Niemal każdy jubiler zaopatruje się u nich w niezbędne do pracy kamienie. A hurtownicy starają się jeszcze bardziej przywiązać do siebie klientów i oferują im, poza kamieniami, różnego rodzaju półfabrykaty, aby w pełni zaspokoić wymagania rynku. Stałe poszerzanie asortymentu powoduje, że…
/
Czytaj artykuł...