POLSKI JUBILER » DZIAŁY » TEMAT MIESIĄCA (Strona 27)
W ciągu ostatnich kilku lat rynek biżuteryjny rozwinął się niezwykle dynamicznie. Tworzeniem „autorskiej” biżuterii zajęli się amatorzy, którzy oferują swoje wyroby zarówno za pośrednictwem stron internetowych, jak i w sprzedaży bezpośredniej. Na polskim rynku pojawiło się wiele punktów sprzedażowych, które oferują tanią, sztuczną biżuterię, a rynek hurtowni zdominowany został przez…
/
Czytaj artykuł...
Praca jubilera bez podstawowych narzędzi nie byłaby możliwa. Każda osoba tworząca bądź reperująca biżuterię musi zaopatrzyć się w niezbędne przedmioty, które umożliwią jej wykonanie podstawowych czynności w złocie bądź srebrze. Na polskim rynku możliwe jest kupienie wszelkich pomocy, które sprawią, że praca nad biżuterią będzie łatwiejsza i przyniesie jubilerowi i…
/
Czytaj artykuł...
Zakończyły się Letnie Targi Trendów Jubilerskich i Zegarkowych JUBINALE, na których swoją ofertę zaprezentowało 150 wystawców zarówno z Polski jak i z zagranicy – w tym z Czech, Węgier, Niemiec, Danii, Włoch, Sri Lanki, Izraela, Litwy i Rumunii. W tym roku w Krakowie można było podziwiać biżuterię złotą i srebrną,…
/
Czytaj artykuł...
Na naszym rynku istnieje niewiele firm zajmujących się sprzedażą maszyn jubilerskich. Do niedawna firmy specjalizowały się w sprzedaży wszelkich narzędzi jubilerskich, które były niezbędne w pracy nad tworzeniem i reperowaniem biżuterii. Jednak zmiany na rynku spowodowały, że sklepy musiały znacznie poszerzyć swój asortyment i wprowadzić do niego specjalistyczne maszyny jubilerskie,…
/
Czytaj artykuł...
Dysponując kwotą stu tysięcy złotych, można wyposażyć warsztat jubilerski w najnowocześniejsze maszyny i stać się producentem biżuterii. Inwestycja może przynieść właścicielom zakładów jubilerskich spore zyski, jednak należy pamiętać, że zwrot środków gwarantuje tylko znalezienie stałych odbiorców. Zmiana profilu działalności z m a ł e g o w a r s…
/
Czytaj artykuł...
Naprawa biżuterii, jej konserwacja, rozciągnięcie bądź zmniejszenie pierścionków czy obrączek to wymagania, jakie stawiają przed jubilerami klienci. Salony jubilerskie, które decydują się na kompleksową obsługę klientów, mogą liczyć na ich lojalność, która przełoży się na zwiększenie zysków. Konsumenci przyzwyczajeni są do kompleksowej obsługi w punktach usługowych. Branża jubilerska nie może…
/
Czytaj artykuł...
Powszechnie uważa się, że w Polsce niemal nie istnieje jubilerski rynek wtórny. Biżuteria raz kupiona rzadko trafia ponownie do sprzedaży, a jeśli nawet tak się zdarza, to po znacznie zaniżonych cenach. Mało kto decyduje się na odsprzedanie kupionej u jubilera kolekcji biżuterii, ponieważ musi liczyć się ze znaczną stratą zainwestowanych…
/
Czytaj artykuł...
Każdy właściciel salonu jubilerskiego musi dbać o swój asortyment. Biżuteria, która oferowana jest klientowi, powinna być przechowywana w czystości. Aby to osiągnąć, należy mieć w swoim sklepie zapas środków umożliwiających odpowiednią konserwację kosztowności. Na polskim rynku można zaopatrzyć się w n a j n o w o c z e…
/
Czytaj artykuł...
Z danych spływających z rynku wynika, że kamienie szlachetne sprzedają się tak samo jak przed kryzysem finansowym. Jednak klienci przestali wydawać swoje oszczędności na drogą brylantową biżuterię, a to spowodowało, że sprzedawcy diamentów nie odnotowują zysków. Klienci detaliczni zaczęli kupować znacznie tańszą biżuterię niż jeszcze dwa lata temu. Oczywiście nadal…
/
Czytaj artykuł...
Coraz więcej producentów biżuterii nawiązuje współpracę z właścicielami salonów jubilerskich i z pominięciem pośredników sprzedaje swoje towary. Zjawisko to na szeroką skalę możemy obserwować od momentu pojawienia się pierwszych głosów dotyczących kryzysu finansowego i mimo jego zażegnania ciągle mamy z nim do czynienia. Zeszłoroczna sytuacja ekonomiczna udowodniła, że polski rynek…
/
Czytaj artykuł...
Na rynku pojawiło się wiele nowych podmiotów gospodarczych, które starają się znaleźć dla siebie miejsce na rynku. Wyszukanie swojej niszy nie jest wbrew pozorom zadaniem łatwym, dlatego też kuszą swoich potencjalnych klientów wielkimi upustami cenowymi i pakietami promocyjnymi, których celem jest zapewnienie sobie grona stałych klientów. Nie można jednak zapominać,…
/
Czytaj artykuł...
Właściciele salonów jubilerskich bardzo często stają przed dylematem, czy kupować kamienie szlachetne i samodzielnie umieszczać je w biżuterii, czy też zdecydować się na kupno gotowej biżuterii. Zazwyczaj wszelkie wątpliwości rozwiewa cena, która wpływa na decyzję kupującego. Jednocześnie należy pamiętać, że znacznie łatwiej kupić gotową biżuterię niż same kolorowe kamienie szlachetne.…
/
Czytaj artykuł...