POLSKI JUBILER » DZIAŁY » TEMAT MIESIĄCA (Strona 26)

Opakowanie gwarantem sukcesu

„Polski Jubiler”: Państwa firma jest jedną z największych firm funkcjonujących na polskim rynku jubilerskim. Wobec powyższego, czy moglibyście państwo powiedzieć, jak zmienia się rynek jubilerski w sektorze opakowań? Westpack: Opakowanie ma bardzo ważne znaczenie na rynku jubilerskim. W chwili obecnej liczy się estetyka wręczonego prezentu, czyli podarunek powinien zadowalać obie…

10/2010, TEMAT MIESIĄCA

Ekologiczne opakowanie jubilerskie

Klienci wszystkich sklepów coraz większą rolę przykładają do ekologii. Nie tylko same wyroby, ale także opakowania muszą być przyjazne dla środowiska. Konsumenci coraz większą uwagę przykładają do opakowań, które wyprodukowane zostały z materiałów degradowalnych. Do niedawna potrzeba posiadania opakowań ekologicznych nie dotyczyła segmentu jubilerskiego, jednak coraz częściej możemy spotkać się…

10/2010, TEMAT MIESIĄCA

Opakowanie na gwiazdkowe zakupy

Właściciele salonów jubilerskich w najbliższym czasie będą musieli zdecydować sięna wybór najodpowiedniejszych opakowań, w które będą pakować dokonywaneprzez klientów w ich sklepach zakupy świąteczne. Biżuteria jest jednym z najbardziej popularnych prezentów kupowanych z okazji świąt Bożego Narodzenia, dlatego też warto zastanowić się nie tylko nad zamówieniem do swoich salonów odpowiedniego…

10/2010, TEMAT MIESIĄCA

Jeśli obrączka, to tylko złota

Mimo wzrostu cen biżuteria złota cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem Polaków. Złote kosztowności są ciągle najpopularniejszą biżuterią kupowaną przez naszych rodaków. Złota biżuteria nabywana jest z okazji ślubu, zaręczyn czy jako prezent gwiazdkowy. I mimo że na Zachodzie coraz częściej na palcach nowożeńców pojawiają się obrączki wykonane z innych niż…

09/2010, TEMAT MIESIĄCA

Hurtownie złota w sieci

Wraz z zainteresowaniem złotą biżuterią rośnie na polskim rynku jubilerskim liczba podmiotów gospodarczych oferujących swoim klientom gotową, złotą biżuterię. W ostatnim czasie można zaobserwować wzrost liczby sklepów i hurtowni oferujących złote wyroby. Dynamiczne zmiany na polskim rynku złotej biżuterii można zaobserwować w internecie. Swoje towary proponuje tam coraz więcej importerów…

09/2010, TEMAT MIESIĄCA

Polki i fascynacja perłami

Uważa się, że perłowy naszyjnik jest jednym z najelegantszych dodatków każdej szykownej kobiety. W związku z tym panie, zarówno w Polsce, jak i poza granicami naszego kraju, zapragnęły mieć w swoich szkatułkach perłową biżuterię. Kiedyś posiadanie biżuterii z naturalnych pereł wiązało się z niebagatelnym wydatkiem, jednak od momentu opracowania sposobu…

09/2010, TEMAT MIESIĄCA

Perłowe szaleństwo

Wśród Polek zapanowała moda na perły. Niemal każda z naszych rodaczek posiada w swojej kolekcji biżuterii perłowe dodatki. Klientki salonów jubilerskich często kupują perłowe naszyjniki, kolczyki i bransoletki. Biżuteria z perłami obecna jest niemal wszędzie. Możemy znaleźć ją w kolekcjach czołowych polskich projektantów, w każdym salonie jubilerskim, w galeriach i…

09/2010, TEMAT MIESIĄCA

Złote dodatki

Mimo tegorocznego wzrostu ceny złota – biżuteria z niego wykonana sprzedawała się równie dobrze jak w latach ubiegłych. Na polskim rynku jubilerskim pojawia się coraz więcej hurtowni oferujących zarówno złoto, jak i gotową złotą biżuterię, a jubilerzy i właściciele salonów jubilerskich bardzo często korzystają z ich oferty. Warto także zauważyć,…

09/2010, TEMAT MIESIĄCA

Sztuczna biżuteria podbija rynek

Rynek biżuterii sztucznej rozwija się niezwykle dynamicznie. To jeden z najszybciej rozwijających się segmentów rynku jubilerskiego. Coraz więcej klientów decyduje się na zakup sztucznej biżuterii, zamiast kupować kosztowności w salonach jubilerskich. Sztuczna biżuteria pojawiła się niemal wszędzie – opanowała modę ślubną, stała się asortymentem w salonach odzieżowych, sprzedawana jest na…

07-08/2010, TEMAT MIESIĄCA

Wejście na rynek sztucznej biżuterii

W ciągu ostatnich kilku lat rynek biżuteryjny rozwinął się niezwykle dynamicznie. Tworzeniem „autorskiej” biżuterii zajęli się amatorzy, którzy oferują swoje wyroby zarówno za pośrednictwem stron internetowych, jak i w sprzedaży bezpośredniej. Na polskim rynku pojawiło się wiele punktów sprzedażowych, które oferują tanią, sztuczną biżuterię, a rynek hurtowni zdominowany został przez…

07-08/2010, TEMAT MIESIĄCA

Nadążyć za trendami

Moda w sztuce biżuteryjnej zmienia się niezwykle szybko. Każdy sezon rządzi się swoimi prawami i projektanci starają się dostosować swoje kolekcje biżuterii do zmieniających się upodobań konsumentów. Projektanci wychodzą naprzeciw upodobaniom klientów i wzajemnie się uzupełniają. Można zaobserwować wzajemne przenikanie się świata biżuterii szlachetnej i sztucznej. Klienci bowiem chcą być…

07-08/2010, TEMAT MIESIĄCA

Sztuczna biżuteria przegrywa ze srebrem

Polski rynek jubilerski zdominowany jest przez hurtownie srebrnej biżuterii i półfabrykatów. Polacy chcą kupować biżuterię srebrną i mimo rosnącej popularności biżuterii sztucznej o swoją pozycję lidera srebrna biżuteria może być spokojna. Z całą pewnością wpływ na sposób postrzegania srebra przez Polaków ma fakt, że Polska jest największym producentem srebra w…

07-08/2010, TEMAT MIESIĄCA