POLSKI JUBILER » DZIAŁY » TEMAT MIESIĄCA (Strona 25)

Rzadko kupowane metale

Tytan i platyna to dwa metale, których nie sposób porównywać. Różni je niemal wszystko – od właściwości po wygląd. Mają one jednak dwie cechy wspólne – nie cieszą w Polsce dużą popularnością oraz nie wywołują alergii u osób, które zdecydują się na ich założenie. Platynowa biżuteria nie jest kupowana z…

12/2010, TEMAT MIESIĄCA

Tytan na rynku jubilerskim

Tytanowa biżuteria staje się w Polsce coraz popularniejsza wśród klientów salonówjubilerskich. Jednak cały czas znacznie częściej Polacy kupują biżuterię ze srebra i złota. Można jednak spodziewać się, że w czasie, kiedy coraz więcej klientów decyduje się na zakup biżuterii artystycznej, tytan znajdzie liczną rzeszę swoich zwolenników i entuzjastów. Tytan dla…

12/2010, TEMAT MIESIĄCA

Tytan – egzotycznym materiałem

„Polski Jubiler”: Jak postrzegany jest tytan przez klientów poszukujących biżuterii? Czy cieszy się on wśród nich dużym zainteresowaniem? Urszula i Zbigniew Michałowscy, MHS Michałowscy: Tytan nadal jest materiałem, który pod względem popularności nie może konkurować ze srebrem lub złotem. Na polskim rynku biżuteria ta jest niszą, co wiąże się z…

12/2010, TEMAT MIESIĄCA

Żywe srebro

Ceny srebra rosną bardzo dynamicznie. Coraz więcej inwestorów zaczęło zdawać sobie sprawę, że inwestycja w metale szlachetne stanowi możliwość lukratywnego ulokowania swojego kapitału. Branża jubilerska nie powinna jednak popadać w pesymizm, bowiem mimo wzrostu cen srebra, klienci nadal zainteresowani są kupnem srebrnej biżuterii. Znawcy rynku podkreślają, że wielu klientów salonów…

11/2010, TEMAT MIESIĄCA

Rynek biżuterii srebrnej – morzem możliwości

„Polski Jubiler”: Jak ocenia pan polski rynek biżuterii srebrnej? Tomasz Ćwikałowski, firma Gokat: Z perspektywy firmy rodzinnej – jaką reprezentuję − to morze możliwości. Fascynujące jest szczególnie tempo ewolucji. Kiedyś trudno było nawet o surowiec do produkcji, a targi odbywały się przy okazji pokazów mody. Teraz oferowana jest ogromna różnorodność…

11/2010, TEMAT MIESIĄCA

Preferencje klientów hurtowni półfabrykatów

Zmiany w sektorze jubilerskim musiały wpłynąć także na hurtownie półfabrykatów, które aktywnie uczestniczą w życiu branży. Najbardziej wyrazistą tendencją, jaką można zauważyć na tym rynku, jest fakt, że klienci poszukują możliwie najoryginalniejszych wzorów i rozwiązań technologicznych.Trendy w hurtowniach półfabrykatów, podobnie jak w całej branży jubilerskiej, zmieniają się z sezonu na…

11/2010, TEMAT MIESIĄCA

Srebro zawsze modne

Srebro jest kruszcem, który niezależnie od sezonu i mody cieszy się w Polsce największym zainteresowaniem klientów. Z całą pewnością wpływ na ten fakt mają zarówno cena biżuterii z niego wykonanej, ale też ciekawe wzornictwo. Właściciele salonów jubilerskich w zbliżającym się okresie bożonarodzeniowych zakupów nie powinni o tym zapominać i sprawić,…

11/2010, TEMAT MIESIĄCA

Masowa sprzedaż półfabrykatów

Wraz ze wzrostem zainteresowania domowym tworzeniem biżuterii dynamicznie wzrosła sprzedaż srebrnych półfabrykatów. Właściciele hurtowni półfabrykatów jubilerskich nie mają żadnych powodów do niepokoju, gdyż w najbliższym czasie z całą pewnością asortyment będzie znikał z ich punktów. Zbliżająca się Gwiazdka spowoduje, że wielu amatorów, którzy wytwarzają biżuterię, będzie potrzebowało półfabrykatów, aby móc…

11/2010, TEMAT MIESIĄCA

Półfabrykaty i srebrna biżuteria

Na polskim rynku jubilerskim istnieją hurtownie, które oferują swoim klientom nie tylko gotową biżuterię srebrną, ale także srebrne półfabrykaty. Tym sposobem zakupy w nich zaczynają przypominać zakupy w wyspecjalizowanych sklepach, gdzie każdy znajdzie produkt, którego potrzebuje. Jednocześnie właściciele hurtowni biżuterii srebrnej i półfabrykatów są w stanie dostosować swoją ofertę do…

11/2010, TEMAT MIESIĄCA

Diamentowa Polska

Wbrew obawom jubilerów oraz analityków rynku, wartość rynku diamentowego w Polsce nie zmieniła się wraz z pojawieniem się kryzysu finansowego. Polacy nie tylko nie przestali kupować brylantowej biżuterii, ale nawet jej sprzedaż znacznie wzrosła. Brylantowa biżuteria cieszy się dużym zainteresowaniem klientów, przede wszystkim z powodu możliwości ulokowania w niej swoich…

10/2010, TEMAT MIESIĄCA

Diamenty z drugiej ręki

W Polsce diamentowy rynek wtórny rozwija się bardzo powoli. Coraz więcej klientów stara się pozyskać jak najwięcej informacji na temat biżuterii, jaką posiadają w domu, oraz znaleźć okazję, aby kupić starą biżuterię z diamentami. Największym jednak zainteresowaniem kupujących cieszą się kamienie, które nie zostały umieszczone w biżuterii. Niestety, obserwując rynek,…

10/2010, TEMAT MIESIĄCA

Pudełko skrojone na miarę

Podstawowym celem opakowania jubilerskiego jest podkreślenie walorów ukrytej w nim biżuterii. Pudełko musi być nie tylko eleganckie, ale także doskonale komponować się z rodzajem sprzedawanej biżuterii.Trudno określić zasadę, którą powinni kierować się właściciele salonów jubilerskich, wybierając opakowania. Jednak z całą pewnością można powiedzieć, że im droższa biżuteria, tym pudełko, w…

10/2010, TEMAT MIESIĄCA