POLSKI JUBILER » DZIAŁY » TEMAT MIESIĄCA (Strona 23)

Hurtownie w walce o klienta

Polski rynek biżuterii srebrnej wydaje się być ustabilizowany. Po wielkiej fali otwarć hurtowni z biżuterią i półfabrykatami srebrnymi nastąpił czas rozwijania się rynku. Hurtownicy znaleźli swoich klientów, a właściciele salonów jubilerskich mogą korzystać z różnorakiej ofert poszczególnych sprzedawców. Coraz rzadziej można spotkać się z sytuacją, w której właściciele salonów jubilerskich…

06/2011, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria dla wymagających

Kamienie szlachetne najczęściej łączone są ze złotem i platyną. Jednak na polskim rynku jubilerskim coraz częściej można spotkać się z sytuacją, że diamenty, szafiry czy szmaragdy łączone są ze srebrem czy tytanem. Biżuteria tworzona, na razie tylko przez artystów, zyskuje coraz większą rzeszę zwolenników i nie można wykluczyć, że ich…

06/2011, TEMAT MIESIĄCA

Klientki preferują kolczyki

Właściciele salonów jubilerskich muszą uzupełniać swój asortyment wraz ze zmianami dokonującymi się na rynku jubilerskim oraz obowiązującą w danym sezonie modą. Niemal w każdym sklepie z biżuterią można znaleźć popularne charmsy, beadsy czy bransoletki ze skóry, srebra czy złota. Jednak w tym sezonie na polskim rynku jubilerskim obowiązywać będzie moda…

06/2011, TEMAT MIESIĄCA

Ceramika w salonie jubilerskim

Zakończone w Bazylei targi jubilerskie i zegarmistrzowskie ukazały, że wielu klientów zainteresowanych jest kupnem biżuterii i zegarków, do których wytworzenia wykorzystano ceramikę. Trudno jednoznacznie stwierdzić, jak takie zachowania klientów rynków międzynarodowych wpłyną na polski rynek jubilerski, można jednak mieć nadzieję, że również klienci w polskich salonach będą zainteresowani kupnem ciekawej…

05/2011, TEMAT MIESIĄCA

Ludowo i ekologicznie

Trendy na rynku jubilerskim ukazują, że klienci zainteresowani są kupnem dwóch rodzajów biżuterii. Z jednej strony zależy im na masywnej, kolorowej, widocznej biżuterii, z drugiej strony poszukują form delikatnych, do których wykonania użyte są minimalne ilości materiału. Właściciele salonów jubilerskich i galerii starają się spełnić oczekiwania klientów i zamawiają do…

05/2011, TEMAT MIESIĄCA

Plastik i drewno

Podobnie jak zmieniająca się z sezonu na sezon moda proponowana przez projektantów ubrań, tak samo biżuteria musi zmieniać swoje oblicze, aby klienci zainteresowani byli jej kupnem. Zmienia się kolorystyka, w jakiej produkowane są poszczególne okazy biżuteryjne, ale także coraz częściej zmienia się materiał, z których są one tworzone. Dużą popularnością…

05/2011, TEMAT MIESIĄCA

Biżuterię w hurcie sprzedam

Masowe zainteresowanie klientów sztuczną, tanią biżuterią spowodowało, że na polskim rynku biżuteryjnym jak grzyby po deszczu zaczęły pojawiać się hurtownie biżuterii modowej. Popyt na tanie dodatki spowodował, że importerzy sztucznej biżuterii zaczęli otwierać punkty sprzedażowe na terenie całej Polski, oferując swoim klientom niemal każdy rodzaj popularnej biżuterii. Hurtownie oraz sklepy…

05/2011, TEMAT MIESIĄCA

Czas na modne dodatki

Twórcy biżuterii starają się maksymalnie zaskakiwać swoich klientów i oferować im niecodzienne rozwiązania w dziedzinie biżuterii. Jedynym z nich jest z całą pewnością pojawiająca się na polskim rynku jubilerskim biżuteria papierowa i biżuteria dżinsowa. Papierowe ozdoby zaczęły pojawiać się na rynkach jubilerskich od 2005 roku i od tego czasu zyskują…

05/2011, TEMAT MIESIĄCA

Złoto z okazji I Komunii

Najczęściej złotą biżuterię kupuje się jako prezent na jakąś wielką uroczystość rodzinną. Motywem do zakupów złotej biżuterii są także zaręczyny i ślub. Nie można jednak zapominać o ogromnym, jak na warunki międzynarodowe, rynku dewocjonaliów, które w dużej części wykonywane są ze złota. Dewocjonalia sprzedawane są w Polsce od wielu lat…

04/2011, TEMAT MIESIĄCA

Złoto w kolorze tęczy

Czerwone, różowe i zielone złoto, które znalazło swoich wiernych zwolenników w krajach Europy Zachodniej, w Polsce nie spotkało się z wielkim zainteresowaniem klientów salonów jubilerskich. Biżuteria z niego wykonana nie cieszy się dużą popularnością wśród klientów, nie wzbudziła także zainteresowania samych jubilerów oraz producentów biżuterii. Nie wiadomo, czy moda na…

04/2011, TEMAT MIESIĄCA

Złoto, srebro i platyna na zaręczyny

Właściciele salonów jubilerskich jak co roku przygotowują się na przyjęcie w swoich sklepach rzeszy narzeczonych, którzy zamierzają kupić nie tylko pierścionki zaręczynowe, ale także obrączki. W tym roku właściciele salonów jubilerskich obawiają się, że zainteresowaniem klientów cieszyć się będzie najtańsza biżuteria. Mimo że w salonach można znaleźć pierścionki i obrączki…

04/2011, TEMAT MIESIĄCA

Wzrost wartości rynku

Jedna uncja złota osiągnęła wartość ponad 1400 dolarów. Inwestorzy lokują swoje fundusze w złocie, aby zabezpieczyć swoje oszczędności. Analitycy podkreślają, że w najbliższym czasie możemy liczyć na ponowne wzrosty cen. Dla rynku jubilerskiego stale wzrastające ceny złota nie są dobrą wiadomością. W najbliższym czasie właściciele salonów jubilerskich muszą liczyć się…

04/2011, TEMAT MIESIĄCA