POLSKI JUBILER » DZIAŁY » TEMAT MIESIĄCA (Strona 20)

Designerskie kolekcje z hurtowni

W hurtowniach z biżuterią złotą można znaleźć biżuterię cieszącą się wielkim zainteresowaniem klientów. Niemniej właściciele hurtowni mają w swoim asortymencie nie tylko biżuterię, która już znalazła uznanie klientów, ale również tę, która cieszy się popularnością wśród klientów salonów jubilerskich w krajach zachodniej Europy. Hurtownie złota, funkcjonujące na polskim rynku, dość…

02/2012, TEMAT MIESIĄCA

Złote dewocjonalia

Dewocjonalia sprzedawane są w Polsce od wielu lat na stałym poziomie. Mimo zmieniającej się mentalności Polaków, ozdoby w postaci krzyżyków i medalików są jednym z lepiej sprzedających się rodzajów złotej biżuterii. Od lat w tym segmencie nie można mówić o negatywnych zmianach, klienci niezmiennie zainteresowani są ozdobami, które odwołują się…

02/2012, TEMAT MIESIĄCA

Użytkowe ozdoby ze złota

Bezustanna walka o klienta w polskich salonach jubilerskich sprawia, że sprzedawcy, a przede wszystkim twórcy i importerzy złotej biżuterii starają się zaskakiwać swoich klientów niekonwencjonalnymi rozwiązaniami technologicznymi. W salonach jubilerskich w całej Polsce pojawiają się złote dodatki, które coraz trudniej nazwać biżuterią. Można bowiem znaleźć w nich dodatki do telefonów…

02/2012, TEMAT MIESIĄCA

Salon ze złotą biżuterią

Złota biżuteria w salonie jubilerskich jest podstawowym asortymentem. Klienci udając się na zakupy do jubilera chcą kupować biżuterię z certyfikatami i dostawać pełną informację na temat biżuterii, w którą zamierzają zainwestować środki finansowe. Polacy przeznaczając swoje pieniądze na biżuterię, chcą nie tylko posiadać piękny przedmiot biżuteryjny, ale także chcą mieć…

02/2012, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria za szybą

Biżuteria umieszczona na witrynie sklepowej rodzi potencjalne zagrożenia. Złodzieje mają do niej bardzo łatwy dostęp, może zostać także uszkodzona na skutek wybicia szyby. Dlatego też część właścicieli salonów jubilerskich decyduje się na nieumieszczanie kosztowności na witrynie sklepowej, aby nie narażać się na włamanie i stratę biżuterii. Nie można jednak zapominać,…

01/2012, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria pod ochroną

Jednym z podstawowych sposobów na pozyskanie partnerów handlowych jest udostępnienie biżuterii podczas wszelkiego rodzaju imprez targowych. Klienci są gotowi podpisywać kontrakty handlowe w momencie, gdy mają możliwość dokładnego obejrzenia całej oferty producenta biżuterii. Jednak transport a następnie zaprezentowanie biżuterii czy kamieni szlachetnych potencjalnym kupującym wiąże się z ryzykiem. Znacznie bowiem…

01/2012, TEMAT MIESIĄCA

Im lepsze zabezpieczenie tym mniejsza składka

Decydując się na ubezpieczenie salonu jubilerskiego należy liczyć się z dużymi wydatkami. Firmy ubezpieczeniowe niechętnie decydują się na ubezpieczenia branży jubilerskiej, co powoduje, że zabezpieczenie salonu przed wszystkimi możliwymi niebezpieczeństwami będzie wymagało od właścicieli salonów jubilerskich płacenia wysokiej składki ubezpieczeniowej. Nie można jednak pozwolić sobie na beztroskę i nie ubezpieczyć…

01/2012, TEMAT MIESIĄCA

Salon jubilerski pod nadzorem

Zapewnienie bezpieczeństwa salonowi jubilerskiemu jest dla wszystkich właścicieli priorytetem. Odpowiednio zabezpieczony salon umożliwia właścicielom nie tylko podpisanie korzystnej polisy ubezpieczeniowej i zniwelowanie niebezpieczeństwa kradzieży, ale także wpływa na budowanie pozytywnego wizerunku w oczach klientów. Na polskim rynku można wybrać zabezpieczenia dostosowane do konkretnych oczekiwań właścicieli sklepów. Już w niemal każdym…

01/2012, TEMAT MIESIĄCA

Zabezpieczony salon jubilerski

Właściciele salonów jubilerskich, galerii oraz butików z biżuterią zazwyczaj stają przed problemem, w jaki sposób eksponować swój asortyment potencjalnemu klientowi. Z jednej strony zależy im, aby klienci mieli możliwość pełnego zapoznania się z ofertą, obejrzenia wszystkich kosztowności znajdujących się w asortymencie. Z drugiej strony muszą możliwie najdokładniej zabezpieczyć swoją biżuterię…

01/2012, TEMAT MIESIĄCA

Ubezpieczenie dla branży jubilerskiej

Niewątpliwie jednym z większych problemów, przed jakim staje branża jubilerska, jest ubezpieczenie biżuterii, metali i kamieni szlachetnych czy maszyn jubilerskich, które mogą stać się łupem złodziei. Właściciele salonów jubilerskich i galerii, producenci biżuterii czy sprzedawcy kamieni szlachetnych nie są najlepszymi klientami firm ubezpieczeniowych działających na terytorium Polski. Właściciele wyrobów jubilerskich,…

01/2012, TEMAT MIESIĄCA

Cyrkonie znowu na topie

W hurtowniach kamieni jubilerskich dużym powodzeniem cieszą się cyrkonie. Jeszcze do niedawna cyrkonie nie znajdowały się w sferze zainteresowania ani klientów ani właścicieli salonów jubilerskich. Jednak wraz z pojawieniem się stagnacji na rynku jubilerskim te kamienie jubilerskie znowu wracają do oferty salonów jubilerskich. Klienci salonów jubilerskich decydują się na zakup…

12/2011, TEMAT MIESIĄCA

Biżuteria z niebieskim kamieniem jubilerskim

Polacy nie przestali dokonywać zakupów w salonach jubilerskich, jednak przeznaczają na nie znacznie mniej środków finansowych. Dlatego też coraz większa liczba salonów jubilerskich wprowadza do swoich sklepów ofertę dla mniej zamożnych klientów. Jubilerzy dostosowując się do zmian na rynku jubilerskim zmieniają asortyment w salonach. W sklepach z biżuterią coraz częściej…

12/2011, TEMAT MIESIĄCA