POLSKI JUBILER » DZIAŁY » TEMAT MIESIĄCA (Strona 19)

Luksusowa bursztynowa biżuteria

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom technologicznym polska biżuteria z bursztynem znajduje swoich zwolenników zarówno w kraju, jak i poza jego granicami. Bursztynowa biżuteria eksportowana jest do krajów Unii Europejskiej, ale także do Chin, Indii czy Stanów Zjednoczonych. Promocyjne działania polskiego rządu sprawiają, że „skarb Bałtyku” jest rozpoznawalny i chętnie kupowany. Zainteresowanie polskim…

01/2013, TEMAT MIESIĄCA

Sprzedaż diamentów

W Polsce najlepiej sprzedają się najmniejsze i niekoniecznie najlepszej jakości diamenty a także kamienie najdroższe. Importerzy diamentów podkreślają, że najchętniej kupowane są kamienie o masie 0,005-0,009 ct, których ceny rzadko przewyższają 2500 złotych za karat. A także diamenty, których ceny przekraczają milion złotych.     Kamienie najtańsze wybierają zazwyczaj złotnicy,…

06/2012, TEMAT MIESIĄCA

Klienci szukają unikatów

Kryzys na rynku jubilerskim oraz zmiana upodobań klientów salonów jubilerskich w kierunku coraz większej unikalności, sprawia, że projektanci biżuterii na całym świecie starają się zachęcić konsumentów do zakupów.     Jednym ze sposobów na zwiększenie sprzedaży biżuterii, jest wykorzystywanie niecodziennych kamieni i minerałów do produkcji kosztowności. Twórcy sięgają po materiały,…

06/2012, TEMAT MIESIĄCA

Kamienie ozdobne i oryginalne

Wraz ze wzrostem zainteresowania biżuterią modową rośnie zainteresowanie kamieniami ozdobnymi. Coraz częściej kupują je amatorzy próbujący swoich sił na rynku jubilerskimi. Kamienie ozdobne w czasach kryzysu kupowane są przez złotników i jubilerów, projektantów biżuterii, którzy starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów.     Warto zauważyć, że najszybciej wzrasta sprzedaż kamieni…

06/2012, TEMAT MIESIĄCA

BIŻUTERIA to nie wszystko

W prawidłowo zaopatrzonym salonie jubilerskim nie może zabraknąć nowoczesnych opakowań. Pudełko na biżuterię to nie tylko forma opakowania luksusowego produktu, ale także subtelna reklama salonu jubilerskiego. Im elegantsze i nowocześniejsze opakowanie na biżuterię tym większa szansa, że właścicielom salonu uda się zbudować odpowiedni wizerunek swojej firmy.     Opakowanie jubilerskie…

05/2012, TEMAT MIESIĄCA

E-fotografia, czyli sposób na biżuterię w sieci

Stale rosnące zainteresowanie kupnem produktów za pośrednictwem internetu nikogo już nie dziwi. Klienci mimo początkowych obaw związanych z kupnem biżuterii przez internet teraz zaczęli dokonywać ich coraz częściej.   Chęć aktywnego uczestnictwa w sprzedaży biżuterii za pośrednictwem sieci rodzi potrzebę posiadania innowacyjnych narzędzi marketingowych, skutecznych managerów sprzedaży i ciągłego podglądania…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

Zaobrączkowany salon

Właściciele salonów jubilerskich starają się wprowadzać do swoich sklepów asortyment, który cieszy się największą popularnością wśród klientów. Decydują się na zakup biżuterii wykonanej według najnowszego wzornictwa, stworzonych z modnych metali czy kamieni szlachetnych. Działania te mają na celu przede wszystkim zwielokrotnienie zysków, podniesienie sprzedaży, a także przyciągnięcie do salonów nowych…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

Koronka z perłą

Na polskim rynku jubilerskim pojawia się coraz większa liczba butików oferujących różnego rodzaju biżuterię okazjonalną. Coraz większą popularnością cieszą się w Polsce sklepy z biżuterią ślubną. Butiki oferujące pannie młodej dodatki do sukni ślubnej zapełniły niszę na rynku.   Sądząc po dużym zainteresowaniu wśród klientów, sklepy z biżuterią ślubną znalazły…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

Pierścionek skrojony na miarę

Polki przywiązują ogromne znaczenie do pierścionka zaręczynowego. Jest to rodzaj biżuterii, który cieszy się największym zainteresowaniem wśród klientów salonów jubilerskich. Właściciele sklepów z biżuterią starają się, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, zaoferować klientom możliwie największy wybór pierścionków zaręczynowych. Klienci z roku na rok stają się bardziej wymagający i szukają biżuterii, która będzie…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

Wymagający klient wybiera platynę

Platynowa biżuteria sprzedaje się w Polsce w bardzo niewielkich ilościach. Jednak wartość jednorazowych zakupów platynowej biżuterii znacznie przewyższa wartość zakupów złotej biżuterii. Nie wynika to tylko z faktu, że platynowa biżuteria jest droższa od biżuterii złotej. Analitycy podkreślają, że na platynę decydują się najbardziej wymagający i najbogatsi klienci.   Nie…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

Pamiątkowy pierścionek zaręczynowy

Klienci salonów jubilerskich starając się znacznie obniżyć koszt pierścionka zaręczynowego albo stworzyć niepowtarzalny okaz biżuteryjny przynoszą ze sobą starą biżuterię, bądź – co zdarza się równie często – kamień szlachetny i proszą o oprawienie go w złoto.   Polacy starają się łączyć zarówno swoje przywiązanie do tradycji rodzinnych, jak również…

03/2012, TEMAT MIESIĄCA

Ślubne zakupy w salonie jubilerskim

W salonach jubilerskich sprzedaje się głównie złota biżuteria, podczas gdy w galeriach z biżuterią autorską większym zainteresowaniem klientów cieszą się ozdoby wykonane ze srebra. Można zauważyć, że polski rynek jubilerski ulega stopniowej specjalizacji – po wyroby ze złota klienci udają się do markowych salonów jubilerskich, a po srebrną biżuterię autorską…

02/2012, TEMAT MIESIĄCA