POLSKI JUBILER » DZIAŁY » TEMAT MIESIĄCA (Strona 18)
Salony jubilerskie posiadają w swojej ofercie zarówno obrączki, jak i pierścionki zaręczynowe, które cieszą się zainteresowaniem klientów. W salonach nie może zabraknąć biżuterii wykonanej z białego i żółtego złota inkrustowanego brylantami, ale także takiej, która wykonana została ze srebra i tytanu. Właściciele salonów jubilerskich nie mogą także zapominać, że sprzedając…
/
Czytaj artykuł...
Stale rosnąca popularność tzw. biżuterii ślubnej sprawia, że producenci i twórcy biżuterii całkowicie podporządkowują swoją ofertę zapotrzebowaniu klientów. Na rynku można znaleźć srebrną, złotą i platynową biżuterię wysadzaną perłami, diamentami czy kryształami Swarovskiego. Wiele sklepów oferuje także swoim klientom tańszą biżuterię wykonaną z syntetycznych materiałów, których ceny nie przekraczają kilku…
/
Czytaj artykuł...
Po zachowaniu klientów salonów jubilerskich można wnosić, że zmienia się moda na polskim rynku obrączek ślubnych. Jeszcze do niedawna największym zainteresowaniem cieszyły się obrączki wykonane z białego złota inkrustowane kamieniami szlachetnymi, teraz klienci chętnie decydują się na obrączki wykonane na zamówienie. Właściciele salonów jubilerskich i galerii podkreślają, że Polacy chcą…
/
Czytaj artykuł...
Większość klientów salonów jubilerskich decydując się na zakup pierścionka zaręczynowego wybiera biżuterię z diamentami bądź cyrkoniami. Tradycyjna złota biżuteria z białymi kamieniami sprzedaje się najlepiej, co w czasie kryzysu jest dobrą wiadomością, gdyż właściciele sklepów jubilerskich mogą racjonalnie inwestować swoje środki finansowe w typowe pierścionki zaręczynowe. Klienci salonów jubilerskich najczęściej…
/
Czytaj artykuł...
Sprzedaż biżuterii przez internet stała się niezbędnym elementem oferty. Projektanci, właściciele salonów jubilerskich coraz chętniej zamieszczają swoje produkty na stronach sieci. A znawcy rynku podkreślają, że klienci częściej kupują kosztowności wykorzystując komputer czy telefon komórkowy. Internet stał się miejscem nie tylko dokonywania zakupów biżuterii, ale także wymiany poglądów na…
/
Czytaj artykuł...
W niemal każdym salonie jubilerskim w asortymencie znajdują się złote i srebrne dewocjonalia. Klienci są zainteresowani ich kupnem, co powoduje, że producenci biżuterii sakralnej dość dobrze, pomimo odczuwalnego kryzysu, funkcjonują na polskim rynku jubilerskim. Właściciele salonów jubilerskich podkreślają, że ozdoby w postaci krzyżyków i medalików są jednym z lepiej sprzedających…
/
Czytaj artykuł...
Polski rynek jubilerski niezwykle szybko reaguje na zmiany, dostosowuje się do wymagań klientów. A ponieważ w ostatnim czasie diametralnie zmieniło się podejście Polaków do biżuterii, musiało mieć to swoje odzwierciedlenie w reakcji producentów. Biżuteria powoli przestaje być utożsamiana z luksusowym dobrem a staje się akcesorium modowym. Powstaje w wyniku inspiracji…
/
Czytaj artykuł...
Największą liczbą klientów w czasach kryzysu mogą poszczycić się hurtownie biżuterii srebrnej. Preferencyjne warunki sprzedaży, upusty dla stałych klientów oraz wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom sprawia, że właściciele hurtowni nie muszą obawiać się stagnacji na rynku. Dzięki stałemu zainteresowaniu biżuterią srebrną w polskich salonach jubilerskich, a także eksportowi biżuterii na zachód Europy,…
/
Czytaj artykuł...
Coraz większa liczba klientów decyduje się na zamawianie biżuterii w hurtowniach złota za pośrednictwem internetu. Większe zaufanie do transakcji handlowych za pośrednictwem sieci sprawia, że właściciele salonów jubilerskich mogą na bieżąco uzupełniać asortyment. Hurtownie złota, działające na terytorium naszego kraju, stale uzupełniają asortyment o biżuterię wykonaną według najnowszego i najmodniejszego…
/
Czytaj artykuł...
Producenci biżuterii prześcigają się w wymyśleniu sposobów na pozyskanie nowych klientów. Na naszym rynku najczęściej mamy do czynienia z producentami biżuterii srebrnej. Firmy te starają się zaskakiwać swoich klientów niepowtarzalnym wzornictwem i atrakcyjną ofertą cenową. Ręcznie robiona biżuteria Producenci srebrnej biżuterii oferują klientom ręcznie robioną, srebrną biżuterię. Nie wykonują…
/
Czytaj artykuł...
W polskich salonach jubilerskich dominuje biżuteria z żółtego i białego złota. Klienci sklepów chętnie kupują kosztowności, które wykonane są ze złota. Polacy nie gardzą także srebrem i tytanem. Zachowania klientów, w sklepach z biżuterią poza granicami naszego kraju, świadczą o fakcie, że stosunkowo szybko rośnie popularność „kolorowego” złota, które wykorzystywane…
/
Czytaj artykuł...
Polacy, mimo kryzysu, nie zaprzestali dokonywać zakupów w salonach jubilerskich. Większość klientów nie jest zainteresowana kupnem drogiej biżuterii, ale jej tańszych odpowiedników. Nie oznacza to jednak, że klienci nie kupują biżuterii z najdroższymi kamieniami szlachetnymi – diamentami, rubinami czy szafirami. Niemniej wybierają biżuterię tańszą, do której stworzenia wykorzystano małe kamienie.…
/
Czytaj artykuł...